Gå til innhold

Hvem velger dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Studinne90 skrev:

*Hvilken :)

Sorry..

Anonymkode: 03e9a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket først på den andre linken, og synes alle så ut som samme forvokste kuken. I den første linken tror jeg at jeg ville valgt den nr 4. Så mest normal ut og lignet mest på den jeg er så fantastisk fornøyd med! 

Anonymkode: 91bd0...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste ønsker jo ikke enorme peniser. Det vil jo si at man må være, veldig forsiktig, bruke lang tid før man i det hele tatt får den inn. Og man orker ikke så ofte samleie, fordi man blir sår. Hipp hurra for en helt normal penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, momo skrev:

De fleste ønsker jo ikke enorme peniser. Det vil jo si at man må være, veldig forsiktig, bruke lang tid før man i det hele tatt får den inn. Og man orker ikke så ofte samleie, fordi man blir sår. Hipp hurra for en helt normal penis.

Er en mellomting mellom enorme og middels store da :P

Anonymkode: 03e9a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo bare vonde ut! Jeg hadde blitt "skremt" og mistet lysten på sex, hvis jeg hadde sett en slik en. 

Kan umulig tenke at det er godt å få inn. Da må du iallefall få et laaaangt forspill, og være god å våt- før du får en av de langt oppi deg. *au*

Anonymkode: 5bff6...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tatt de fleste der jeg, bortsett fra de lange og tynne, den som gikk innover og de som ser deformerte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De så jo bare vonde ut! Jeg hadde blitt "skremt" og mistet lysten på sex, hvis jeg hadde sett en slik en. 

Kan umulig tenke at det er godt å få inn. Da må du iallefall få et laaaangt forspill, og være god å våt- før du får en av de langt oppi deg. *au*

Anonymkode: 5bff6...5c8

Hva er stort for deg da? :) 

Anonymkode: 03e9a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, BritneyBitch skrev:

Kunne tatt de fleste der jeg, bortsett fra de lange og tynne, den som gikk innover og de som ser deformerte ut.

Hva hadde du foretrukket? 

Anonymkode: 03e9a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du foretrukket? 

Anonymkode: 03e9a...2f7

Alle utenom de nevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud! Nå er jeg veldig glad for at typen ikke er så godt utstyrt og at han ikke har fjerna alt av hår ... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Persephone skrev:

Å, herregud! Nå er jeg veldig glad for at typen ikke er så godt utstyrt og at han ikke har fjerna alt av hår ... 

Haha hvorfor? :P

Anonymkode: 03e9a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...