Gå til innhold

Hva synes dere om den nye trenden mermaid thigh gap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns folk skal drite i å finne på et navn for idiotiske ting.

Anonymkode: de247...e84

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sånne navn liksom være med på å gjøre det kulere eller hva er greia? 

Anonymkode: 3fa4d...fb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende-.- visste ikke at det var en greie. Synes folk kan se ut akkurat som de ønsker så lenge de er komfortabel med det..om man ikke er fornøyd selv, kan man fikse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mermaid thigh gap = null thigh gap, eller hva? 

Uansett kunne det ikke brydd meg mindre hva som er in. Jeg er fornøyd med lårene mine slik de er.

Anonymkode: 16775...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut ifra at TS sikter til dette: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3754345/Keep-thigh-gap-ve-got-MERMAID-thighs-Body-positive-trend-sweeps-Instagram-curvy-women-celebrate-beauty.html

Personlig bryr jeg meg ikke så veldig. Synes "thigh gap" kan være fint, synes også det kan være fint å ikke ha det. Synes også det kan være fint å ha noe midt imellom. Hele greia blir liksom helt sånn meh. :vetikke:

Men hvis dette på en eller annen måte er med på å bevise at alle typer kropper kan være vakre så er jo det positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helt normalt å ikke ha thigh gap, men å navnsette dette gjør absolutt ingenting godt for å få fokuset vekk fra kroppshysteriet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke :) Jeg har mermaid hofter og lår, og er fint det også! Kom noen år forsinket da, så vet ikke om det har noen hensikt lengre. Er ikke thigh gap så og si "glemt"?

Anonymkode: 52b5c...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Hvem bryr seg? Hvorfor skal mellomrom eller ikke mellomrom mellom lårene være noe man skal bry seg om i det hele tatt? Det er i hvert fall ikke noe jeg legger merke til,og ikke noe jeg tenker på som pent eller ikke pent. For min del er det ganske likegyldig om det er et mellom eller ikke.

Alt man skal henge seg opp i. Blir jo bare rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da

Er man bare litt tålmodig og stresser mindre så er man plutselig en del av moten uansett om man vil eller ikke :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slank nå, og har vært det man kan kalle "svært slank" før. Jeg har også vært overvektig. Jeg har aldri hatt noe mellomrom mellom lårene. Det er sikkert fordi jeg har smale hofter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...