Gå til innhold

Kjæreste på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk høre i går fra en singel venninne at hun hadde sett min kjæreste gjennom snart 2 år på tinder samme dag. Ringte han med en gang og spurte han ut, og han nekter for å ha vært på tinder etter vi ble sammen. Det kom fram etter hvert at han aldri slettet profilen sin, kun appen, og han mener at han trodde dette var nok. Jeg tror på en måte på dette, da han ikke alltid tenker så langt, samtidig som at jeg synes det er veldig rart at min venninne ikke har fått ham opp tidligere. Vi bor et ganske lite sted og det er stort sett slik at de samme guttene kommer opp om og om igjen. Han reagerte også med å bli sint og såret for at jeg kunne anklage han for å være utro, ord jeg aldri har brukt selv.

Sliter derfor med å stole på det han sier. I tillegg stod jeg i en ganske lik situasjon med min eks, hvor jeg valgte å tro på forklaringen hans, og det i ettertid viste seg at han var utro. Ønsker ikke å være den dumme godtroende jenta en gang til. Tenker også litt på hvor rart det må ha sett ut for alle andre som kan ha sett ham på tinder. 

Samtidig er han både for meg og alle andre åpenlyst stormforemska i meg og han får meg alltid til å føle meg som den vakreste og den eneste. Han har også selv opplevd at tidligere partnere var utro mot han, og har uttrykt et veldig stort hat for utroskap. 

 

Noen som har noen tanker/råd rundt situasjonen? 

Anonymkode: 18587...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Profilen blir deaktivert hvis man ikke er aktiv over lengre tid. Husker ikke helt hvor lenge,men den blir deaktivert iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Mener det skal stå når vedkommende var aktiv sist. Nå er det evigheter siden jeg var på tinder, men der kunne jeg hvertfall se det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

Mener det skal stå når vedkommende var aktiv sist. Nå er det evigheter siden jeg var på tinder, men der kunne jeg hvertfall se det. 

Den funksjonen er borte. Desverre. 

Anonymkode: 3f9a6...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

Mener det skal stå når vedkommende var aktiv sist. Nå er det evigheter siden jeg var på tinder, men der kunne jeg hvertfall se det. 

Ja, men hun venninna mi sa at man måtte like hverandre før man kunne se det, men hun hadde ikke likt han.

Anonymkode: 18587...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dollie skrev:

Profilen blir deaktivert hvis man ikke er aktiv over lengre tid. Husker ikke helt hvor lenge,men den blir deaktivert iallfall. 

Fikk høre at noen hadde sett min på tider. Må være godt over to år siden jeg hadde en.

Anonymkode: acdad...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den funksjonen er borte. Desverre. 

Anonymkode: 3f9a6...5c1

Ah, ting forandrer seg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre at noen hadde sett min på tider. Må være godt over to år siden jeg hadde en.

Anonymkode: acdad...94f

Så rart. Jeg fikk nettopp varsel om at profilen min ble deaktivert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...