Gå til innhold

Fortsatt bedøvd etter 5 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos tannlegen idag, siden han jeg pleide å gå til har sluttet og en ny dame har overtatt plassen hans så fikk jeg time hos hun, aldri vært hos hun før.. 

Jeg skulle borre mitt første hull og siden jeg ikke har Borret før og ikke vet hvordan det føles eller om det er vondt så sa jeg at jeg ville ha litt bedøvelse.. Og nå 5 timer etter jeg fikk sprøyten så er jeg like bedøvet nå som jeg var når hun boret.. 

Mine foreldre sier at de aldri har hatt en bedøvelse så lenge etter bare boring, og jeg hadde også bare et pittelite hull som hun sa. Når jeg har trukket tenn hos min forrige tannlege så har jeg aldri vært såå bedøvet som nå. Hadde trodd man hadde vært mer bedøvd når man trekker en tann enn når man borer..

vet at jeg hverfall skal bytte tannlege..har vel med å gjøre at hun ikke traff skikkelig.. Kjente godt når hun boret mens jeg var bedøvet alle andre plasser så..

noen som har hatt bedøvelse så lenge? Hvor lang tid tok det før den gikk helt ut?

 

Jeg klarer ikke spise eller såvidt svelge mitt eget spytt.. Var så dum å ikke spiste før tannlegen heller så føler jeg ligger for døden her uten mat

Anonymkode: 05216...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å ta 4-5 timer før det går ut hos meg. Helt normalt vil jeg tro?! Står i hvert fall det på nett når jeg søkte litt rundt nå. Om den ikke er ute til i morgen ville jeg kontaktet tannlegen og tatt det derfra. Hørt at noen har fått nerveskader o.l. Sannsynligvis er det nok ikke det, så får du bare holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Becky48

Høres rart ut at du er like bedøvd nå som du var da tannlegen satte bedøvelsen... Jeg har alltid bedøvelse hos tannlegen og etter 2.5 timer så er den nesten alltid helt ute av systemet. Nå er det jo så seint så det er litt vanskelig å få tak i noen men jeg ville nok kontaktet tannlegen i morgen hvi du ennå er bedøvd. Men forhåpentligvis så blir du som vanlig innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at bedøvelsen satt i helt utpå kvelden.

Anonymkode: 1a5ee...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var hos tannlegen idag, siden han jeg pleide å gå til har sluttet og en ny dame har overtatt plassen hans så fikk jeg time hos hun, aldri vært hos hun før.. 

Jeg skulle borre mitt første hull og siden jeg ikke har Borret før og ikke vet hvordan det føles eller om det er vondt så sa jeg at jeg ville ha litt bedøvelse.. Og nå 5 timer etter jeg fikk sprøyten så er jeg like bedøvet nå som jeg var når hun boret.. 

Mine foreldre sier at de aldri har hatt en bedøvelse så lenge etter bare boring, og jeg hadde også bare et pittelite hull som hun sa. Når jeg har trukket tenn hos min forrige tannlege så har jeg aldri vært såå bedøvet som nå. Hadde trodd man hadde vært mer bedøvd når man trekker en tann enn når man borer..

vet at jeg hverfall skal bytte tannlege..har vel med å gjøre at hun ikke traff skikkelig.. Kjente godt når hun boret mens jeg var bedøvet alle andre plasser så..

noen som har hatt bedøvelse så lenge? Hvor lang tid tok det før den gikk helt ut?

 

Jeg klarer ikke spise eller såvidt svelge mitt eget spytt.. Var så dum å ikke spiste før tannlegen heller så føler jeg ligger for døden her uten mat

Anonymkode: 05216...f40

Dette er helt normalt for resten av dagen etter tannlegebedøvelse. Gjorde det vondt under behandlingen så sier du så klart i fra og får mer bedøvelse. Treffe feil ved bedøvelse skal godt gjøre. Synes du sutrer. 

Anonymkode: c8ffe...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...