Gå til innhold

Toll


amba

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på hva det betyr hvis jeg har fått brev om at jeg har en rekommandert pakke. Jeg skulle ned å hente dette idag, men den var ikke ankommet postkontoret, men jeg hadde likevel fått melding om det. Betyr det at den fortsatt er hos tollvesenet? Eller er den sendt videre? Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekkomandert sending betyr at avsender vil ha kvittering på at pakken er mottatt. 

Ofte kommer lappen en dag før pakken det er systemfeil en opplever ofte hos posten. Normalt skal pakke og melding om rekomandert sending sendes samtidig, men det er lettere å sende en liten lapp enn en pakke. 

Anonymkode: 13835...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rekkomandert sending betyr at avsender vil ha kvittering på at pakken er mottatt. 

Ofte kommer lappen en dag før pakken det er systemfeil en opplever ofte hos posten. Normalt skal pakke og melding om rekomandert sending sendes samtidig, men det er lettere å sende en liten lapp enn en pakke. 

Anonymkode: 13835...e6d

Takk, men betyr dette at den fortsatt er hos tollvesenet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, amba skrev:

Takk, men betyr dette at den fortsatt er hos tollvesenet da?

Hvis det er en pakke fra utlandet, kan det bety det, ja, men det kan også bety at den er underveis. F.eks på lastebil på vei fra hovedpostkontoret (tollpost) og på vei til ditt lokale, lille postkontor eller noe sånt.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...