Gå til innhold

Bruker dere sikkerhetslåsen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har en ekstra lås på ytterdøra pleier dere og bruke den ?

Anonymkode: a671b...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde i en bygård i Oslo en stund, for å låse døra utvendig hadde jeg to nøkkellåser, en systemnøkkel og en annen nøkkel, så da brukte jeg begge låsene. Innvendig var det bare en sånn gammeldags smekklås, det var da den ene nøkkelen som passet til, og det var mulig å bruke systemnøkkelen fra innsiden også, men da brukte jeg bare sikkerhetslenken i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ikke sikkerhetslås. Men der vi bodde før hadde vi to låser. Da låste vi i det daglige med bare sikkerhetslåsen fordi den er bedre enn den vanlige låsen og det var tungvindt å låse to låser. Reiste vi bort låste vi begge låsene. 

Anonymkode: 23e31...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låser begge låsene hvis vi skal bort i mer enn en times tid. Går litt på autopilot å bruke begge låsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på landet og bruker knapt lås den dagen i dag. Bare når vi kjører lengre enn inn til butikken omtrent da låser vi.

Anonymkode: 8e0fe...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke sikkerhetslås. Jeg personlig skulle gjerne sett at vi hadde det, men ingen av naboene har det heller. Jeg velger derfor å tro at det er ganske sikkert her vi bor.

I tillegg bor vi i øverste etasje uten heis, så jeg velger å tro at eventuelle tjuver velger en leilighet lenger ned i etasjene, før de eventuelt kommer opp til oss.. :sprettoy:

Endret av Cathj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bor midt i en storby i England for tiden. Så jeg har 4 låser på døren min. :tongue: Skal sies at det er et relativt trygt strøk, men kan ikke være for trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en lås. Har skjedd langt mer enn en gang at vi kommer hjem fra jobb og ser at vi har glemt å låse eller at vi står opp om morgen å ser at nøklene står i døra på yttersiden. Har så langt gått bra, forsøker å bli flinkere, men får det ikle helt til.

Anonymkode: eaa95...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...