Gå til innhold

Serier som blir ødelagt av "dårlige" skuespillere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som føler en serie som kunne vært bra, blir ødelagt av en "dårlig" skuespiller?

Jeg liker "True blood", men hun som spiller Sooki suger (ikke blod, altså). Blir bare irritert når jeg ser henne, og drømmer om hvem som burde  ha den rollen, for å gjøre serien 10 ganger bedre! Og hun som spiller Emma i Once upon a time, hun med nedovermunnvikene. Hun har bare ett ansiktsuttrykk, liksom!

 

Anonymkode: e776c...55b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat
5 timer siden, Elijah skrev:

Ingen av de seriene er dårlige.

 

Var vel ikke d som var spørsmålet heller? Seriene i seg selv er jo kjempebra, men elendige hovedrolleinnehavere ødelegger mye! Tenk hvor bra de kunne vært om de stokket litt om rollene?

Anonymkode: e776c...55b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolo og kjæresten( som døde) i The Vikings! Ødelegger ALT med slike B-skuespillere.

Anonymkode: c17ce...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter - flott serie, men etter sesong 2 så ble ødela den masete rollekarakteren til Jennifer Carpenter totalinntrykket.

Typisk er det slik at manusforfatterne må ha en karakter som skal spille liksom kritisk vriompeis hele tiden. 

Anonymkode: 73603...b83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dexter - flott serie, men etter sesong 2 så ble ødela den masete rollekarakteren til Jennifer Carpenter totalinntrykket.

Typisk er det slik at manusforfatterne må ha en karakter som skal spille liksom kritisk vriompeis hele tiden. 

Anonymkode: 73603...b83

Eh, det er to vidt forskjellige ting da. Om rollekarakteren ødelegger, eller om skuespilleren er dårlig. 

Anonymkode: af30e...588

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotel Cæsar blir helt ødelagt av hu derre Amanda-greia. Faen sprette, jeg er lei det kvinnemennesket der! 

Anonymkode: cca46...e15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Arrow - hun som spiller masete tenåringssøster til hovedkarakteren, klarer ikke å se på serien på grunn av henne. Men usikker om det er skuespill som er dårlig eller karakteren hennes, men det blir for mye "såpe" for min del. 

Anonymkode: 88126...4c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hotel Cæsar blir helt ødelagt av hu derre Amanda-greia. Faen sprette, jeg er lei det kvinnemennesket der! 

Anonymkode: cca46...e15

Hun er jo dritt kul. Love her

Anonymkode: fe86a...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shay Mitchell som spiller Emily i Pretty Little Liars. Scenene hennes er smertefullt å se på.

Anonymkode: 27fec...583

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo dritt kul. Love her

Anonymkode: fe86a...a10

Enig i at hun er like kul som dritt. Altså ikke kul i de hele tatt. Hun er som dritt som vil ut på motorveien 12 mil unna nærmeste beninstasjon. :P 

Anonymkode: cca46...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*det hele tatt og bensinstasjon* Føkk treigt tastatur 

Anonymkode: cca46...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shay Mitchell som spiller Emily i Pretty Little Liars. Scenene hennes er smertefullt å se på.

Anonymkode: 27fec...583

Vet det. Hun er så stiv og unaturlig

Anonymkode: 3c62c...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shay Mitchell som spiller Emily i Pretty Little Liars. Scenene hennes er smertefullt å se på.

Anonymkode: 27fec...583

Synes ikke hun ødelegger serien akkurat. Serieskaperen ødelegger serien med det latterlige dårlig plottet hennes. 

Anonymkode: 4f1fb...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara i Doctor Who. Det kan hende det farges av at jeg virkelig ikke liker karakteren (eller storyen hennes), men jeg syns skuespillet hennes er flatt og kjedelig, og etter at hun kom inn i serien koser jeg meg ikke like mye når jeg ser den lenger. Trist. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skyler White holdt på å irritere vettet av meg gjennom hele Breaking Bad, og ikke bare på grunn av selve karakteren.

Og (upopulær mening, jeg vet :ler: ) Ian Somerhalder irriterte meg både i Lost og i de første sesongene av Vampire Diaries. Pen var han, men herregud som han overspilte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige i "Fuller house". Gleda meg faktisk(!) til å se den, men det er så tydelig at det er innøvd😩

Anonymkode: 567d1...75e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtlige i "Fuller house". Gleda meg faktisk(!) til å se den, men det er så tydelig at det er innøvd😩

Anonymkode: 567d1...75e

Forstår at de har en del 'puns' som skal referere til 'Full House', men når de stadig kikker inn i kameraet for å stadfeste poengene.... da mister de meg som seer. 

Godt jobba å få (omtrent) alle skuespillerne tilbake, men jeg vet ikke om det er at de alle er mindre dyktige skuespillere eller om de bare overdriver for seriens skyld... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...