Gå til innhold

Hvordan behandler mannen din


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Hvordan behandler mannen din seg ovenfor deg?

Sier han søte små ord inn i ditt øre, kysser deg på pannen og sier at han elsker deg.

Eller kaster han ølbokser etter deg, kaller deg "hore" "feit"...?

Det er helt OK å svare som anonym her 😊💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg vært med de som kaller meg hore og de som behandler meg som en prinsesse. Og jeg vil si at jeg foretrekker det siste ! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min behandler meg bra. Jeg vil ikke si at han behandler meg som en prinsesse, men det er jeg jo heller ikke og vil dermed ikke behandles slik heller.

Mannen min er min beste venn, en fantastisk pappa for barna våre og en fin mann på alle måter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hvordan behandler mannen din seg ovenfor deg?

Sier han søte små ord inn i ditt øre, kysser deg på pannen og sier at han elsker deg.

Eller kaster han ølbokser etter deg, kaller deg "hore" "feit"...?

Det er helt OK å svare som anonym her 😊💖

Han behandler meg med respekt slik han forventer å bli behandlet selv. Gjensidig respekt og omsorg er grunnleggende i en velfungerende relasjon mellom mennesker uavhengig av hvilken relasjon man har til hverandre. 

Anonymkode: 1372f...23a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kysser meg på pannen og sier han er glad i meg, mens i neste øyeblikk kan han kalle meg hore og kaste meg på sengen for en runde knulling <3 Jeg elsker begge deler! :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann behandler meg veldig bra. Jeg skjemmer han nok litt ut med å dulle og dille med han, kanskje jeg skulle ønske han gjor det samme for meg. Men han behandler meg med respekt, kysser meg og sier han elsker meg hver dag <3

Anonymkode: 838f8...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mann behandler meg veldig bra. Jeg skjemmer han nok litt ut med å dulle og dille med han, kanskje jeg skulle ønske han gjor det samme for meg. Men han behandler meg med respekt, kysser meg og sier han elsker meg hver dag <3

Anonymkode: 838f8...6e7

Huff, håper da ikke du skjemmer ham ut? Skjemmer ham bort, kanskje...

Anonymkode: 4b55a...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Føler at han alltid behandler meg som en prinsesse :fnise:

Tar alltid hensyn til hva jeg vil og når vi er hjemme bare vi to så går han alltid å småkysser på meg og stryker på meg og forteller hvor glad han er i meg. Skal vi ut å spise spør han alltid hvor jeg har lyst til å dra og han kan kjøpe blomster til meg helt uten grunn bare for å være god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han behandler meg ikke som en prinsesse, for da hadde jeg klikka, men han behandler meg med respekt. I tillegg så er han veldig snill, morsom, kjærlig og flink til å vise at han elsker meg. Han er også en flott pappa for sønnen vår. 

Anonymkode: a16e8...573

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. august 2016 at 14.35, kattepusen skrev:

Han kysser meg på pannen og sier han er glad i meg, mens i neste øyeblikk kan han kalle meg hore og kaste meg på sengen for en runde knulling <3 Jeg elsker begge deler! :D 

Ååh 💖💖

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 17.27, Honeyblossom skrev:

Føler at han alltid behandler meg som en prinsesse :fnise:

Tar alltid hensyn til hva jeg vil og når vi er hjemme bare vi to så går han alltid å småkysser på meg og stryker på meg og forteller hvor glad han er i meg. Skal vi ut å spise spør han alltid hvor jeg har lyst til å dra og han kan kjøpe blomster til meg helt uten grunn bare for å være god. :)

Tøffel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde kastet ølbokser på meg og kalt meg for hore hadde jeg ikke blitt værende der mange minuttene.

Gjensidig respekt er da det minste man må forvente. Gjøre ting for å glede hverandre er fint, men prinsessedulling blir for mye.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han setter meg før seg selv. Hvis jeg har det vondt er han der, alltid, og vet ikke hva godt han kan gjøre. Da klokka ringer om morgenen holder han rundt meg til vi må stå opp. Han klemmer meg, kysser meg i panna og forteller meg at han er glad i meg. Og det er stadig gode middager og små overraskelser. 

Ofte forstår han ikke ting intuitivt, jeg må fortelle akkurat hva jeg føler. Men da er han der 100% Vi ga derfor opp gjette-hva-jeg-føler leken tidlig i forholdet. Iveren etter å gjøre ting innebærer også at han har vasket (krympet) klærne mine - som et eksempel. Men det er umulig å være sur på han, selv etter 15 år, da jeg vet at han gjør alt i beste mening. 

Anonymkode: cd0a7...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i ett eneste forhold, som varte i nesten ni år. Selv om han har sagt fine ting til meg og av og til fått meg til å føle meg bra, så har han behandlet meg så mye dårlig at til slutt så tenkte jeg bare "jah, særlig" de gangene han sa hyggelige ting. For jeg visste at veien til å bli kalt hjerneskadd, idiot, kjerring osv. osv. osv. var meget kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han behandler meg utrolig bra. Spør alltid meg om jeg har planer før han selv legger noen. Føler meg behandlet som en dronning, derfor behandler jeg han som en konge. Han sier alltid hyggelig ord at jeg er søt, morsom, fin, deilig, best... På bursdagen min lager han kake og middag. Han har da lyttet et helt år på hva jeg har ønsket meg og kommer med hver og en av de tingene. Føler meg bortskjemt på kjærlighet.

Anonymkode: 6f58a...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han behandler meg som en prinsesse. Ja, det kan nok bli litt mye av og til, men jeg sier ikke noe på det. For det er sånn han er som person - god rett igjennom :) vil være takknemlig for hans godhet :)

Anonymkode: 17c23...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han behandler meg bra. Han har meg ikke på pidestall eller behandler meg dårlig.

Han får meg til å føle meg elsket både med ord og handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin tråd :) Som skildrer forhold slik de fleste forhold er (og bør være). Men når man leser her inne får man et helt annet inntrykk. Man oppretter ikke en tråd om et forhold som er knirkefritt, derfor er det bare de triste historiene som blir delt.  

Anonymkode: cd0a7...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...