Gå til innhold

Til dere som har bil, hva slags bil har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en Audi A3 og er inne på tanken å bytte bil siden den er litt liten med tanke på alt som skal med til baby når vi skal på lengre bilturer. Så hva slags bil har dere og er dere fornøyde med plassen?

Anonymkode: f8e59...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to små barn og barnevogn på tur. Vi kjører selvsagt bare små elektriske biler som belaster miljøet minst mulig. Du trenger ikke SUV for å kjøre matpakka 99% av tiden.

Anonymkode: d7f74...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en Audi A3 og er inne på tanken å bytte bil siden den er litt liten med tanke på alt som skal med til baby når vi skal på lengre bilturer. Så hva slags bil har dere og er dere fornøyde med plassen?

Anonymkode: f8e59...733

Volvo v50 :) Ja, fornøyd.. holder til 2 unger (yngste er baby). Men... takboks er et must! Får trillen oppi der.. Ble litt trangt uten takboks. Skulle jeg valgt igjen ville jeg kanskje valgt volvo v70, eller en toyota.

Anonymkode: ad472...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A6. Fin bil, gode kjøre egenskaper, skinninteriør som er barnevennlig, stort bagasjerom, stor plass ellers. 

Anonymkode: 7c18d...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia orddeling, kjøreegenskaper altså!🙈

Anonymkode: 7c18d...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Opel Astra Stasjonsvogn 2011 mod. Fornøyd med plassen i den, veldig stort bagasjerom. Dessverre ikke spesielt fornøyd med kjøreegenskapene, i tillegg synes jeg den blir for lav. Tror jeg skal følge med her jeg også, så får jeg sett hva folk anbefaler - til jeg skal kjøpe ny bil :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche Cayenne S E-hybrid.

Den beste bilen noen sinne, samboer koser seg med farten, jeg er får plass til alt😃 Og det er hybrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Porsche Cayenne S E-hybrid.

Den beste bilen noen sinne, samboer koser seg med farten, jeg er får plass til alt😃 Og det er hybrid!

Den bilen er tøff!😃

Vi kjører Toyota Prius. Fornøyd med den! Har baby jogger, city elite, den tar ikke så mye plass. 

Anonymkode: 7153f...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan Leaf! Kjempegod plass, men kanskje ikke kjempegod på lange bilturer ;)

Anonymkode: d6f0e...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kia sportage. Ikke verdens største bagasjerom, men god plass til brio-vognen vår. Deilig med høy bil når småen skal inn og ut av bil. Veldig oversiktlig og god å kjøre på langtur med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford s-max med sportsunderstell :) en drøm og kjøre og plass til både hunder og barnevogn.

Anonymkode: 09c1e...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vw Touran. Veldig fornøyd med den, god bagasjeplass som 5-seter.

Anonymkode: 41416...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en Audi A3 og er inne på tanken å bytte bil siden den er litt liten med tanke på alt som skal med til baby når vi skal på lengre bilturer. Så hva slags bil har dere og er dere fornøyde med plassen?

Anonymkode: f8e59...733

Vi har to biler, en nyere Toyota Avensis med masse ekstrautstyr, og min gode gamle konebil som jeg nekter å bytte ut fordi den er så god å kjøre - en 10 år gammel Volkswagen Golf stasjonsvogn. Veldig hendig å ha en bil jeg ikke er så redd for. NÅr vi skal på kjøpesenteret tar vi alltid min bil, god plass og vi slipper å være redd for at noen bulker borti bilen og bare stikker av hehe :)

Når vi skal på langturer eller i selskap bruker vi mannen  sin da. 

Men jeg tør ikke kjøre hans, den er automat og jeg forstår meg rett og slett ikke på den: Takke meg til gammeldagse biler :D

 

Anonymkode: 34be7...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Passat GTE stasjonsvogn, veldig fornøyd :) Før klarte vi oss fint med en Golf, selv når vi skulle på hytta (men da hadde vi ikke med vogna) men man blir fort bortskjemt med stor plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touran, 2017 modell. Har snart 4 barn tilsammen så vi trenger 7-seter. Lite bagasjeplass når alle setene er i bruk, men vi har skaffet oss en veldig liten vogn 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte oss greit med WW Polo med bare et barn, men har byttet den ut med en Skoda Octavia nå som vi venter nr 2. Plassforskjellen er ganske betydelig, og tror det hadde blitt i overkant trangt med Polo med to unger. Men med bare en klarer man jo å tilpasse seg de fleste størrelser på bil tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...