Gå til innhold

Endret stil, Trange jeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye jeans nå å har endret stil. Gått fra mer straigt leg å over til helt tight skinny å stram look. Jeansen skal være tight og være stram hele veien ned til anklene.

Noen råd her? Jeans-merker som er stramme, farger, look, gode på osv. Jeg er Størrelse, vidde 24-25 å lengde 34. Pris, alt fra 100- 2000

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, pautina skrev:

har Levis 710 I alle farger, veldig fornøyd med dem og er en str. større enn deg :)

 

Ok. Sjekker Levis. Er dem sånn helt inntil stramme ned til anklene? Hva koster dem?

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Sjekker Levis. Er dem sånn helt inntil stramme ned til anklene? Hva koster dem?

Anonymkode: 81837...821

Helt inntil stramme hele veien uten å ha høyt liv som jeg hater...ordentlig fin Levis rumpe på dem også selv om de er mye stretch

 

Endret av pautina
bilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm la ved bilde fra nettside, men det er nok ikke lov... for synes ikke men bare google Levis 710 så finner du masse bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen over har nevnt det, men Levis har noen helt fantastiske skinnyjeans :) Husker ikke hva de heter men muligens det en over her sa. Fine farger som holder lenge, de er tighte men får fortsatt puste. Stramme hele veien og ikke altfor høyt liv. Også får jeg fin rumpe i de. Har hatt mine i ca ett og et halvt år nå, vasker de mye mer enn det som er anbefalt og de er like fine som når jeg kjøpte de, tilogmed den sorte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere tips til trange jeans, gjerne type superskinnyes.

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Enhjørning skrev:

Ser noen over har nevnt det, men Levis har noen helt fantastiske skinnyjeans :) Husker ikke hva de heter men muligens det en over her sa. Fine farger som holder lenge, de er tighte men får fortsatt puste. Stramme hele veien og ikke altfor høyt liv. Også får jeg fin rumpe i de. Har hatt mine i ca ett og et halvt år nå, vasker de mye mer enn det som er anbefalt og de er like fine som når jeg kjøpte de, tilogmed den sorte :) 

Takk for råd, skal sjekke/ prøve Levis sine skinny modeller, høres fine ut:)

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Levi's 710 Super skinny. 711 er også fine, men bare skinny og ikke super skinny. 

Anonymkode: 8fe0d...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Magnifiq skrev:

levis 311, shaping skinny.

Elsker de buksene!

Takk, Googlet den skinny jeansen, dem ser skikkelig kule ut.

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, minister-mio skrev:

Tiger of sweden

Tiger ofte Sweden har jeg hørt om. Hvordan er den jeansen, er du fornøyd og passer dem bra?

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tiger ofte Sweden har jeg hørt om. Hvordan er den jeansen, er du fornøyd og passer dem bra?

Anonymkode: 81837...821

passer bra og holder form og farge i evigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minister-mio skrev:

passer bra og holder form og farge i evigheter

Kult, er på kjøpesenter nå, holder på å prøver Tiger of Sweden jeans. Modellen heter: Style, Slight Farge Aura. Str. 24.

Anonymkode: 81837...821

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kult, er på kjøpesenter nå, holder på å prøver Tiger of Sweden jeans. Modellen heter: Style, Slight Farge Aura. Str. 24.

Anonymkode: 81837...821

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er et billig alternativ: Jeg har kjøpt fine på HM, både i grått og blått. Fine på både foran og bak, behagelige er de også:)

Anonymkode: b3a18...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, minister-mio skrev:

:tommelsmil:

Herlig, ble verdens kuleste Tiger of Sweden jeans på meg nå. Den sitter som klistra å har dødskul passform kjempe kul look.

Anonymkode: 81837...821

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et billig alternativ: Jeg har kjøpt fine på HM, både i grått og blått. Fine på både foran og bak, behagelige er de også:)

Anonymkode: b3a18...9ea

Hvilken merke er det?

Anonymkode: 81837...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...