Gå til innhold

Jeg synes at eksen hans er penere enn meg...og det synes han også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min eks var verdens snilleste, godeste og mest trofaste mann. Han støttet meg i alt og var bare helt fantastisk. Jeg syntes han var verdens fineste å se på. Den dag i dag, til tross for hvor herlig han var mot meg da vi var sammen, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg syntes han var fin å se på - jeg kan ikke forstå at der var noe tiltrekning i det hele tatt. 

Anonymkode: 7123a...9f3

:klo: Dette skjønner jeg ikke helt. Hva gikk galt?

Anonymkode: bbd91...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo: Dette skjønner jeg ikke helt. Hva gikk galt?

Anonymkode: bbd91...e53

Hehe.. vi ble sammen da vi var 15 år, så iløpet av de 9 årene vi var sammen så vokste vi rett og slett ifra hverandre og følelsene forsvant. Men jeg tenker ofte at det var synd, for han var virkelig flott og jeg tviler på at jeg finner en mann igjen som er like trygg og god. 

Anonymkode: 7123a...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenker vel at det ikke var noe mer big deal å snakke om videre. Han synes nok ikke hun er finere enn deg, men det etyr jo ikke at han synes hun er stygg. Bare ikke hans type lenger.

noe i den duren. Virker ihvertfall som du har null å bekymre deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 10.28, Sly skrev:

Er det virkelig så utrolig viktig å være pen, så det trumfer absolutt alt annet, liksom?

"Jeg har kurert kreft!"

"Men er du pen?"

Anonymkode: 74441...015

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva problemet er, han sa at han ikke skjønte hvorfor han syntes hun var søt og pen hvorpå du responerer at du synes hun er pen. Var meningen at han skulle si at nei, hun er faktisk litt stygg?
Han er sikkert litt voksen i hodet og tenker at denne holder jeg meg fra - hun vet hva jeg mener.

Anonymkode: e206f...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.8.2016 at 9.15, AnonymBruker skrev:

Julie figurerer i media med jevne mellomrom i forbindelse med jobben sin. Og det var slik jeg fikk vite at det var nettopp Julie som var denne beryktede eksen. I forbindelse med oppslaget i media var det selvfølgelig et bilde. Typen min uttalte da: "Jeg skjønner ikke hvordan jeg kunne synes hun var søt eller pen på noen som helst måte...", hvorpå jeg responderte: "Det er jo ikke noe galt med utseende hennes da,  jeg synes hun var søt, jeg..." 

Og det var vel her det ble veldig galt for meg. For han motsa meg ikke, men begynte å snakke om noe annet. Er det sannsynlig at han fortsatt synes hun er både søt og pen, eller er det mer sannsynlig at han bare ikke ønsket å fokusere noe mer på henne? For jeg er ikke i tvil om at han ikke har noe til overs for henne som person. Han er veldig flink til å gi meg komplimenter for både kropp og utseende, men jeg klarer ikke ta det til meg (selv om jeg later som jeg gjør det overfor han) fordi jeg bare tenker at eksen var finere.

Men herregud da. Han har jo allerede sagt hva han mener. Han synes ikke hun er søt eller pen på noen som helst måte. Hvorfor i helvete skal han måtte gjenta det han nettopp sa? Jesus Kristus...

Kanskje han ikke hadde lyst til å snakke mer om heksa? Kanskje det var derfor han forandret tema?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 10.33, AnonymBruker skrev:

Han synes at hun er søt og pen, det var derfor han var sammen med henne. Det betyr ikke at han vil være i et forhold med henne. 

Anonymkode: 7fca9...461

Du tar feil. Han syntes hun var søt og pen før. Han synes ikke det nå lenger, og kan ikke skjønne hvorfor han syntes det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår han godt. Når mennesker har dårlig personlighet så hjelper det ikke å være pen utad, jeg vet om to stykker jeg tenkte var kjekke før som jeg bare får grøsninger av nå

Anonymkode: ef60a...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...