Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Seriøst, noen må tak tak i Camilla Pihl og hvordan hun opererer i sosiale medier. En ting er den shady nettverks - og merkevarebyggingen hun holder på med, noe annet og mer konkret er det at hun hver eneste dag driver massiv reklame for egne produkter uten å merke noe av det. Hun er så gjennomført uredelig.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk
2 minutter siden, xemiliex skrev:

Seriøst, noen må tak tak i Camilla Pihl og hvordan hun opererer i sosiale medier. En ting er den shady nettverks - og merkevarebyggingen hun holder på med, noe annet og mer konkret er det at hun hver eneste dag driver massiv reklame for egne produkter uten å merke noe av det. Hun er så gjennomført uredelig.

Hun tar det ofte merkingen muntlig🙄

Slitsomt å merke når man en award winning blogger, ikke cuteness overload💩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hun tar det ofte merkingen muntlig🙄

Slitsomt å merke når man en award winning blogger, ikke cuteness overload💩

I dag har hun tjue poster på instastory hvor hun reklamerer for den hudpleieserien sin. Ingen av dem er merket. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
3 minutter siden, xemiliex skrev:

I dag har hun tjue poster på instastory hvor hun reklamerer for den hudpleieserien sin. Ingen av dem er merket. 

Igjen, denne vanvittige uviljen til å følge markedsføringsloven er tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har omtrent hver dag på seg klær fra enten ganni eller holzweiler. Aldri merket. No way at hun har kjøpt de til full pris i butikken. 

Og her om dagen viste hun frem en kjole fra Anine bang (?), og der kommenterte hun særskilt at den hadde hun kjøpt for egne penger. Skal man da anta at det hun viser frem og ikke sier et ord om, er sponset? 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som følger denne intetsigende 40-åringen som ikke har noe som helst å melde? Skjønner ikke, for jeg sovner av å høre navnet. Hva har hun noensinne utrettet av samfunnsnyttig jobb eller gjort noe for andre? Gådd, så lei jeg er av disse bloggerne som tror de er Guds gave til menneskeheten og ikke gjør annet enn å snoke seg unna norsk lov (merking) og ta dølle selfier som skriker MEG-MEG. 

:sur: 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Hun har omtrent hver dag på seg klær fra enten ganni eller holzweiler. Aldri merket. No way at hun har kjøpt de til full pris i butikken. 

Og her om dagen viste hun frem en kjole fra Anine bang (?), og der kommenterte hun særskilt at den hadde hun kjøpt for egne penger. Skal man da anta at det hun viser frem og ikke sier et ord om, er sponset? 

 

Jeg vet at Holzweiler gir henne klær, så det burde hun merket. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
35 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hvem er det egentlig som følger denne intetsigende 40-åringen som ikke har noe som helst å melde? Skjønner ikke, for jeg sovner av å høre navnet. Hva har hun noensinne utrettet av samfunnsnyttig jobb eller gjort noe for andre? Gådd, så lei jeg er av disse bloggerne som tror de er Guds gave til menneskeheten og ikke gjør annet enn å snoke seg unna norsk lov (merking) og ta dølle selfier som skriker MEG-MEG. 

:sur: 

Tenker det samme. Hun er mest kjent i den indre kjendis-kretsen i Oslo, tror ikke det er så mange ellers i landet som vet hvem hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xemiliex skrev:

I dag har hun tjue poster på instastory hvor hun reklamerer for den hudpleieserien sin. Ingen av dem er merket. 

Ingen av de søte venninnene hennes som f.eks Hege Badendyck eller Tinashe Williamson (som tilfeldigvis også har spasøndag i dag) har heller noen merking. Men de har vel kjøpt produktene for egne penger såååå:nori:

Endret av skyflakes
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
12 minutter siden, skyflakes skrev:

Ingen av de søte venninnene hennes som f.eks Hege Badendyck eller Tinashe Williamson (som tilfeldigvis også har spasøndag i dag) har heller noen merking. Men de har vel kjøpt produktene for egne penger såååå:nori:

Det må jo være en amazing tilfeldighet!🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirkustjukk skrev:

Det må jo være en amazing tilfeldighet!🙄

Clueless overload. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaffemonsteret skrev:

Hun har omtrent hver dag på seg klær fra enten ganni eller holzweiler. Aldri merket. No way at hun har kjøpt de til full pris i butikken. 

Og her om dagen viste hun frem en kjole fra Anine bang (?), og der kommenterte hun særskilt at den hadde hun kjøpt for egne penger. Skal man da anta at det hun viser frem og ikke sier et ord om, er sponset? 

 

Tolker henne sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2017 den 20.53, nicecar skrev:

Det jeg ikke forstår er hvorfor CBE får så mye kritikk ang. merkingen sin når Camilla Pihl er desidert den verste i bloggverden på å merke innlegg med reklame, og fortsatt er den som slipper billigst unna?

Bloggen hennes er nesten ikke lest så vidt jeg vet, men hun vinner prise hvert eneste år og hun er helt utrolig dårlig til å merke. ikke bare helt utrolig dårlig, men ekstremt dårlig! Jeg følger henne på snap og hun reklamerer daglig for sine egne produkter uten at hun merker det. 

I fjor hadde Vixen et fokus på å merke riktig og ikke å bruke bilder fra andre. Hvis Camilla Phil vinner pris i år gir jeg opp.... Da tar det ikke markedsføringsloven seriøst for fem flate øre (ikke at jeg syns de har gjort det før heller, men det er lov å følge med litt i timen. 

Hvis Vixen skal ha noe som helst troverdighet og ikke kun være en pris for bloggere av bloggere, så må de sette opp og følge enkelte regler. De enkleste reglene må være at man merker riktig, ikke bruker andres bilder, og ikke eksponerer barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, skyflakes skrev:

Ingen av de søte venninnene hennes som f.eks Hege Badendyck eller Tinashe Williamson (som tilfeldigvis også har spasøndag i dag) har heller noen merking. Men de har vel kjøpt produktene for egne penger såååå:nori:

Jeg måtte google denne Tinashe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Hvem er det egentlig som følger denne intetsigende 40-åringen som ikke har noe som helst å melde? Skjønner ikke, for jeg sovner av å høre navnet. Hva har hun noensinne utrettet av samfunnsnyttig jobb eller gjort noe for andre? Gådd, så lei jeg er av disse bloggerne som tror de er Guds gave til menneskeheten og ikke gjør annet enn å snoke seg unna norsk lov (merking) og ta dølle selfier som skriker MEG-MEG. 

:sur: 

Like lite som alle andre bloggere for å si det sånn.... 

Jeg leser bloggen hennes innimellom, og følger henne på snap. Liker stilen hennes, og syns hun har et flott hjem. Men jeg gremmes over den manglende merkingen og får helt spader av hvordan hun er en del av de som klør hverandre på ryggen i det miljøet. Det har ført til at jeg går inn på bloggen en gang i måneden, eller en gang annen hver måned, i stede for ukentlig som jeg gjorde før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar
1 time siden, Newroz skrev:

Bloggen hennes er nesten ikke lest så vidt jeg vet, men hun vinner prise hvert eneste år og hun er helt utrolig dårlig til å merke. ikke bare helt utrolig dårlig, men ekstremt dårlig! Jeg følger henne på snap og hun reklamerer daglig for sine egne produkter uten at hun merker det. 

I fjor hadde Vixen et fokus på å merke riktig og ikke å bruke bilder fra andre. Hvis Camilla Phil vinner pris i år gir jeg opp.... Da tar det ikke markedsføringsloven seriøst for fem flate øre (ikke at jeg syns de har gjort det før heller, men det er lov å følge med litt i timen. 

Hvis Vixen skal ha noe som helst troverdighet og ikke kun være en pris for bloggere av bloggere, så må de sette opp og følge enkelte regler. De enkleste reglene må være at man merker riktig, ikke bruker andres bilder, og ikke eksponerer barn. 

Det er en av grunnene til at jeg sluttet å lese bloggen til Camilla Pihl. Alt virker så kjøpt og betalt, eller distribuert gjennom vennetjenester. Bloggstilen hun har har hun også stjålet fra andre (Bl.a Triana sin tidligere blogg før i tiden, den var helt identisk, og det var før Camilla Pihl blogget)

Det jeg reagerer mest på er alle disse vixen prisene hun vinner støtt og stadig når bloggen hennes såvidt er lest. Merkelig. Jeg boikotter dama, så hun får ingen leserklikk fra meg.:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nicecar skrev:

Det er en av grunnene til at jeg sluttet å lese bloggen til Camilla Pihl. Alt virker så kjøpt og betalt, eller distribuert gjennom vennetjenester. Bloggstilen hun har har hun også stjålet fra andre (Bl.a Triana sin tidligere blogg før i tiden, den var helt identisk, og det var før Camilla Pihl blogget)

Det jeg reagerer mest på er alle disse vixen prisene hun vinner støtt og stadig når bloggen hennes såvidt er lest. Merkelig. Jeg boikotter dama, så hun får ingen leserklikk fra meg.:sjenert:

Hva tenker du på med tittelen? Det har jeg ikke fått med meg. 

Når det gjelder vixen - det er er helt utrolig at en blogg med så få lesere, som bryter så mange regler, kan få så mange priser.... Vixen er med andre ord absolutt ikke til å stole på, og er bare humbugg... 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 minutter siden, Newroz skrev:

Hva tenker du på med tittelen? Det har jeg ikke fått med meg. 

Når det gjelder vixen - det er er helt utrolig at en blogg med så få lesere, som bryter så mange regler, kan få så mange priser.... Vixen er med andre ord absolutt ikke til å stole på, og er bare humbugg... 

Jeg svarte bare på det som jeg markerte i fet skrift, hvis det var det du tenkte på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nicecar skrev:

Jeg svarte bare på det som jeg markerte i fet skrift, hvis det var det du tenkte på :fnise:

Åh! men jeg tenke på det du skrev om tittelen - at hun hadde tatt tittelen fra en annen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...