Gå til innhold

Fikk ikke stipend og lån i aug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke med meg at jeg måtte signere avtalen elektronisk da jeg søkte fullt stipend og lån, og oppdaget det nå. Trodde jeg ikke hadde fått pengene fordi jeg var treg med å semesterregistrere meg. Spørsmålet mitt er da, får jeg de 20 000 som jeg skulle fått i august på neste utbetaling, i september? Er jo snakk om ganske mye penger, om jeg ikke får pengene fra august.. Og de har vel en bestemt sum i året som de skal utbetale uansett? Har heller ikke lest noe om frist for å signere avtalen, fikk ingen påminnelse osv. Har nå signert avtalen, og på mine sider ser det ut til at alt er i orden. Har semesterregistrert meg og betalt semesteravgiften. 

Hilsen forvirret student 21, som aldri har vært bort i det å søke stipend og lån. Håper noen kan hjelpe! 

Anonymkode: 7f691...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får pengene ja, regner med du har de i løpet av uka her eller neste uke. Tviler på at de venter til 15. September. 

Anonymkode: d04d8...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tusen takk for raskt svar! Fikk ikke sove fordi jeg bekymret meg sånn. Da kan jeg heldigvis ta det med ro. Tusen takk igjen!😄

Anonymkode: 7f691...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...