Gå til innhold

Misunnelig på broren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 Vet ikke hvor jeg skal poste dette, så håper dette er rett sted. Jeg har alltid vært sent ute med alt når det gjelder pubertet og det meste, men dette plager meg virkelig. 

Dette er flaut å innrømme, men jeg har mindre tiss en lillebroren min som er 5 år yngre enn meg, er selv 17. 

Den er ikke bare mindre, men kortere tynnere, til og med mindre baller. Alt ved russen min er mindre, og det er så urettferdig siden vi er søsken. Det ikke bare i slapp tilstand han er større, men også når den er stiv og hard, dette synes jeg er så flaut. Hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: af08b...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umm, hvordan vet du hvordan tissen til lillebror din på 12 ser ut i stiv tilstand?

Det er ingenting å gjøre med det. Men størrelse på tissen er altså ikkje det viktigste her i verden, så slapp av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å starte med jelqing, ellers er det ikke noe håp

Anonymkode: 2b329...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at brødre måler utstyret til hverandre?:klo:

Anonymkode: 80b0b...1f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NordTroll skrev:

Umm, hvordan vet du hvordan tissen til lillebror din på 12 ser ut i stiv tilstand?

Det er ingenting å gjøre med det. Men størrelse på tissen er altså ikkje det viktigste her i verden, så slapp av.

Vet det er litt spesielt, men han har ofte maset om å sammenligne størrelse, og til slutt ga jeg etter, også ble den stiv når han så min. Høres veldig feil ut, men sikkert mye hormoner i den alderen. 

Men nå virker det ut som at han skal lage et nummer av at han sin er størst, og det har skjedd flere ganger i ettertid at han har dratt den frem når vi er alene hjemme, eller prøvd å rette fokuset mot utstyret sitt. Men dette er så pinlig at jeg ikke tørr å ta det opp med foreldrene våre :(

Anonymkode: af08b...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet det er litt spesielt, men han har ofte maset om å sammenligne størrelse, og til slutt ga jeg etter, også ble den stiv når han så min. Høres veldig feil ut, men sikkert mye hormoner i den alderen. 

Men nå virker det ut som at han skal lage et nummer av at han sin er størst, og det har skjedd flere ganger i ettertid at han har dratt den frem når vi er alene hjemme, eller prøvd å rette fokuset mot utstyret sitt. Men dette er så pinlig at jeg ikke tørr å ta det opp med foreldrene våre :(

Anonymkode: af08b...d0d

Det høres veldig spesielt ut, men samme det. Du kjenner bror din best, og vet nok mer om hvordan du bør håndtere masingen hans om størrelse og at han drar den fram foran deg flere ganger.

Om du er sent ute pubertetsmessig, så kan det alltids være du har litt voksing igjen på den fronten, og dessuten; selv om lillebror har større penis, så betyr ikkje det at han er bedre enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, NordTroll skrev:

Det høres veldig spesielt ut, men samme det. Du kjenner bror din best, og vet nok mer om hvordan du bør håndtere masingen hans om størrelse og at han drar den fram foran deg flere ganger.

Om du er sent ute pubertetsmessig, så kan det alltids være du har litt voksing igjen på den fronten, og dessuten; selv om lillebror har større penis, så betyr ikkje det at han er bedre enn deg.

Takk for støtten. Vet at det ikke bør bety så mye, men blir så irritert når han skal gni det i trynet mitt hele tiden. Virker ut som jeg er sent ut med alt kroppsmessig, er tynn, spinkel, nesten ikke noe skjeggvekst, men lillebroren min på 12 er nesten like høy som meg, er langt kraftigere og større enn meg i størrelsen, så jeg føler noen ganger at det nesten er han som er storebroren. Og spesielt når også han er lengre i puberteten en meg :( 

Anonymkode: af08b...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten. Vet at det ikke bør bety så mye, men blir så irritert når han skal gni det i trynet mitt hele tiden. Virker ut som jeg er sent ut med alt kroppsmessig, er tynn, spinkel, nesten ikke noe skjeggvekst, men lillebroren min på 12 er nesten like høy som meg, er langt kraftigere og større enn meg i størrelsen, så jeg føler noen ganger at det nesten er han som er storebroren. Og spesielt når også han er lengre i puberteten en meg :( 

Anonymkode: af08b...d0d

Puberteten arter seg forskjellig fra person til person. Noen begynner tidlig, mens andre begynner sent. Ikkje stress over det, det går seg til som det skal. Du er bare 17 ennå, så du har fortsatt noen år å "modne" på :) Du bør ikkje sammenligne deg selv med lillebror, for han er han, og du er deg, dere er forskjellige mennesker. Prøv å ikkje la dette plage deg lengre, det går seg nok til etter hvert! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant din lillebror ikke er lengre ute i puberteten enn sine jevnaldrende så virker det som du er sent ute. Jeg ville tatt kontakt med lege for å sjekke at noe ikke er galt. Har du i det hele tatt sikre tegn på at du er i puberteten?

Det med skjeggvekst er helt vanlig, ofte noe av det siste som kommer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pressplay skrev:

Så sant din lillebror ikke er lengre ute i puberteten enn sine jevnaldrende så virker det som du er sent ute. Jeg ville tatt kontakt med lege for å sjekke at noe ikke er galt. Har du i det hele tatt sikre tegn på at du er i puberteten?

Det med skjeggvekst er helt vanlig, ofte noe av det siste som kommer

Enig med denne. Noen trenger litt ekstra hjelp(hormoner) for å få satt i gang puberteten. Forøvrig syns jeg det er veldig betenkelig at lillebroren din er så ivrig etter å vise fram penisen sin til deg,og attpåtil blir stiv av det. Dette er ikke normal oppførsel. Du er også snart voksen/myndig, og bør også skjønne hvor feil det er å måle utstyr med broren din på 12. Kvalmt. 

Anonymkode: b588d...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, NordTroll skrev:

selv om lillebror har større penis, så betyr ikkje det at han er bedre enn deg.

Eh, jo. Du har tydeligvis fortsatt mye å lære om hvordan hierarkiet blant menn fungerer.

Anonymkode: 3a007...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, jo. Du har tydeligvis fortsatt mye å lære om hvordan hierarkiet blant menn fungerer.

Anonymkode: 3a007...29b

Det er heldigvis ikkje sånn verden fungerer, selv om det sikkert er sånn oppi hodet ditt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var ikke ferdigvokst før jeg ble 23. Kom ut i puberteten i normal alder og alt det andre det inkluderte kom fort... penis hang igjen litt.

Prat med fastlegen din og forhør deg om testosteron nivået ditt er der det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 23.8.2016 at 23.04, AnonymBruker skrev:

Hei

 Vet ikke hvor jeg skal poste dette, så håper dette er rett sted. Jeg har alltid vært sent ute med alt når det gjelder pubertet og det meste, men dette plager meg virkelig. 

Dette er flaut å innrømme, men jeg har mindre tiss en lillebroren min som er 5 år yngre enn meg, er selv 17. 

Den er ikke bare mindre, men kortere tynnere, til og med mindre baller. Alt ved russen min er mindre, og det er så urettferdig siden vi er søsken. Det ikke bare i slapp tilstand han er større, men også når den er stiv og hard, dette synes jeg er så flaut. Hva skal jeg gjøre med det?

Anonymkode: af08b...d0d

Slapp av. Du blir en flott fyr som alle andre. Du er ikke blitt en mann enda. Slutt med å sammenligne deg selv med andre, det er så utrolig komplisert og så mange ting som spiller inn. Det et også enormt unødvendig. 

Det er selvfølgelig ikke noe gale med pikken din eller størrelsen på den. Når alt kommer til alt blir du normal og ganske lik alle andre,

Ikke la en kroppsdel gi deg grobunn dårlige tanker og dårlig selvbilde. 

Du er 17 nå. Spar på mitt innlegg til du er 30. Les det på 30 års dagen din og se at du ble en superbra fyr.

'Bruk heller tiden din til å tenke på positive ting om deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎23‎.‎08‎.‎2016 at 23.22, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten. Vet at det ikke bør bety så mye, men blir så irritert når han skal gni det i trynet mitt hele tiden. Virker ut som jeg er sent ut med alt kroppsmessig, er tynn, spinkel, nesten ikke noe skjeggvekst, men lillebroren min på 12 er nesten like høy som meg, er langt kraftigere og større enn meg i størrelsen, så jeg føler noen ganger at det nesten er han som er storebroren. Og spesielt når også han er lengre i puberteten en meg :( 

Anonymkode: af08b...d0d

Det er ikke din jobb å oppdra lillebroren din. Ta det opp med foreldrene dine så de kan ta seg en prat med broren din om at det ikke er greit å mobbe for penisstørrelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...