Gå til innhold

Wallmans Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det koster en del å booke en hel kveld der med mat, show osv. Noen som vet om det er noe areal der som fungerer litt som et hvilket som helst annet utested?

Anonymkode: b0783...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor man bare kan droppe innom, bestille drikke, danse/skravle osv liksom?

TS

Anonymkode: b0783...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Baren etter showet?

Er det åpent for alle? Selv de som ikke har booket bord osv? Kan man altså bare valse inn der og ta seg noen øl i løpet av kvelden som på hvilken som helst nattklubb?

Anonymkode: b0783...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det åpent for alle? Selv de som ikke har booket bord osv? Kan man altså bare valse inn der og ta seg noen øl i løpet av kvelden som på hvilken som helst nattklubb?

Anonymkode: b0783...1db

Etter showet sjekker de vel neppe hvem som kommer inn. Men under showet og før skal man ha reservasjon mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Etter showet sjekker de vel neppe hvem som kommer inn. Men under showet og før skal man ha reservasjon mener jeg.

Har du vært der og eventuelt har erfaring med hvordan "vaktholdet" er der? Du tror ikke det vil være noe problem å lure seg inn for å ta noen øl etter show?

Anonymkode: b0783...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært der og eventuelt har erfaring med hvordan "vaktholdet" er der? Du tror ikke det vil være noe problem å lure seg inn for å ta noen øl etter show?

Anonymkode: b0783...1db

Jeg har vært der, du slipper ikke inn før showet er ferdig. Da drar folk ut for å røyke og mange går inn og ut. Før det sitter alle ved bordene, og ingen i baren, så det vil være mistenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...