Gå til innhold

Hvorfor vil ingen bli min kjæreste? - menn vil bare ha sex. Føler meg respektløst behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som kan få den de vil ha uansett til en hver tid. Poenget er at hennes attraktivitet ville økt betraktelig og hun ville helt klart merket forskjellen i pågangen fra menn. 

Det er ikke snakk om å hele tiden endre seg, men dette tullet med å si at "man er god nok som man er" hjelper ikke folk som sliter med det motsatte kjønn. Det å føle seg god nok er en god ting, og det vil selvfølgelig hjelpe en når man interakterer med det motsatte kjønn, men det er ikke gitt at man får en partner bare fordi man føler seg god nok. Det virker som enkelte er helt blinde for at det faktisk eksisterer et "partnermarked" og at det er markedet som bestemmer hva som generelt er attraktivt eller ikke. En kan ikke drive å definere hva som generelt er attraktivt selv, det er etterspørselen i markedet som bestemmer dette. 

Det er ingen som ville sagt til en 100% frisk naver mann som er lat at han er god nok som han er. Han ville fått bedskjed om å jobbe med seg selv. Hvorfor? Fordi de er innlysende at kvinner ikke finner menn som er tapere attraktive. I følge enkelte av kvinnene inne på dette forumet er han god nok som han er, mens 99% av kvinnene i Norge inkludert dem selv aldri ville vært interessert i han. Jeg synes det er en elendig strategi for naver mannen å leve 30-40 år av livet sitt før han møter på en kvinne som tilhører den 1% som synes han er god nok som han er når han heller kan få orden på livet sitt og med det øke sjansene sine betraktelig. 

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Du skjønner virkelig ikke hva som ligger bak begrepet "god nok som du er". 

Enkelt forklart. Ser du på deg selv som en taper, så blir du sett på som en taper utad også. Ser du på deg selv som en fighter som er bra nok i bunnen, så går du for å vinne også. Tapere har resignert. Vinnere gønner på. Se for deg idrettspsykologi. Kanskje det vil gi deg et bedre perspektiv på dette. 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner virkelig ikke hva som ligger bak begrepet "god nok som du er". 

Enkelt forklart. Ser du på deg selv som en taper, så blir du sett på som en taper utad også. Ser du på deg selv som en fighter som er bra nok i bunnen, så går du for å vinne også. Tapere har resignert. Vinnere gønner på. Se for deg idrettspsykologi. Kanskje det vil gi deg et bedre perspektiv på dette. 

Anonymkode: 7193f...554

Jeg tror ikke du helt forstår hva ordet begrep betyr. 

Vinnermentalitet som du snakker om, er et begrep.

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du helt forstår hva ordet begrep betyr. 

Vinnermentalitet som du snakker om, er et begrep.

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Og det var din reaksjon på innlegget? Good on you :) 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du helt forstår hva ordet begrep betyr. 

Vinnermentalitet som du snakker om, er et begrep.

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Og det var din reaksjon på innlegget? Good on you :) 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det var din reaksjon på innlegget? Good on you :) 

Anonymkode: 7193f...554

Hvis du ønsket en annen reaksjon burde du ha kommunisert på en annen måte. Nå har du lært til neste gang :)

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ønsket en annen reaksjon burde du ha kommunisert på en annen måte. Nå har du lært til neste gang :)

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Du tapte. Æddabædda :) 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 21.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du "vi" ? Du kan bare tale for deg selv og hva du personlig er opptatt av. Høres ut som du har utnevnt deg selv som talskvinne for alle kvinner sånn som du formulerer deg. 

Anonymkode: a9923...013

Å hun har oss andre på laget.

Anonymkode: 52442...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrie_

Mitt beste råd til deg TS er: Vent med sex! Bli ordentlig kjent med en gutt, bli glad i hverandre og det vil lettere bli et forhold. Sexen får vente. Da blir det bedre også. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrie_
Den 24. august 2016 at 18.31, AnonymBruker skrev:

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Å spørre TS om dette syntes jeg abselutt ikke var innafor! Har noen som mål å få TS til å føle seg lite attraktiv og få lav selvfølelse? Dere oppfører dere jo som om alt dreier seg om utseende og vekt! Blir helt provosert av hva enkelte lirer seg av her inne! Det finnes mange lettpåvirkelige usikre jenter her inne, tenk litt på hva slike kommentarer kan føre til! Sleit selv med spiseforstyrrelser som yngre og vet at slike kommentarer sårer forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...