Gå til innhold

Hvorfor vil ingen bli min kjæreste? - menn vil bare ha sex. Føler meg respektløst behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Du er overvektig og går etter kjekke menn. Hvis du vil ha en attraktiv mann må du faktisk være attraktiv selv også. Et forhold med en kjekk mann kommer ikke gratis. 

Om du kommer deg ned til normalvekt vil du garantert oppleve stor respons. 

Anonymkode: 4a3d2...5ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er overvektig og går etter kjekke menn. Hvis du vil ha en attraktiv mann må du faktisk være attraktiv selv også. Et forhold med en kjekk mann kommer ikke gratis. 

Om du kommer deg ned til normalvekt vil du garantert oppleve stor respons. 

Anonymkode: 4a3d2...5ce

ja takk for det, takk for at du sier jeg ikke er attraktiv :P men det var jo nettopp respons jeg fikk ? 

ja det blir morro å begynne på jobb igjen :// 

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Da hadde du nok blitt sint for mye jeg har å si, for om man graver dypt i menneskets natur så finner man ikke bare gull og grønne skoger. Og selv om det bare er nøytrale beskrivelser av realiteten så føles det ofte litt nedlatende om det ikke stemmer overens med sitt eget romantiserte selvbilde og verdenssyn. Enten du er mann eller kvinne

 

Enig. Marias innlegg er fortsatt riktig

 

 

Jeg prøvde å høre på deg, men nå vet jeg at min første intuisjon var rett. Nei du har feil - de fleste mennesker har empati og respekt. At du ikke har dette får du ta på din egen kappe. Jeg velger å forholde meg til mennesker som fremmer empati og forståelse. Ikke til bitre mennesker som heller drar ned enn å bygge opp. Du er et negativt sluk. 

Graver du dypt nok så finner du godhet i alle ;) ikke omvendt. Til og med du kan faktisk ha godhet i deg. 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja takk for det, takk for at du sier jeg ikke er attraktiv :P men det var jo nettopp respons jeg fikk ? 

ja det blir morro å begynne på jobb igjen :// 

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

TS. Denne tråden er full av bitre mennesker, som tror de blir bedre av å heve seg over andre. Dette er helt feil. Du er bra nok. Du er garantert flott også som du er. Og attraktiv. Men man kan ikke bli like godt likt av alle. Konsentrer deg heller om de som ser deg for den du er. De som er med deg. De er verdt all din tid og energi. 

Anonymkode: 7193f...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Denne tråden er full av bitre mennesker, som tror de blir bedre av å heve seg over andre. Dette er helt feil. Du er bra nok. Du er garantert flott også som du er. Og attraktiv. Men man kan ikke bli like godt likt av alle. Konsentrer deg heller om de som ser deg for den du er. De som er med deg. De er verdt all din tid og energi. 

Anonymkode: 7193f...554

Jeg har bare sett en bitter kommentar i tråden her : " må vel bare finne meg i at menn er svin... ". 

Uansett; Man er aldri bra nok som man er, det finnes alltid rom for forbedring både når det gjelder personlighet, holdninger, utseendet, sosial kompetanse og kunnskapsnivå.

Rådene dine er ellers ganske passiviserende og man kan meget vel ende opp med å være singel til man er lagt inn på gamlehjem med de holdningene der. 

Om man ønsker at folk skal se en for den man er så må man gi av seg selv, ikke bare fysisk men også intellektuelt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep, hatefulle generaliseringer, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du har feil - de fleste mennesker har empati og respekt.

Anonymkode: 7193f...554

Nei du tar feil, jorden er ikke flat.

(Skjønner du hva jeg hinter til her?)

 

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til og med du kan faktisk ha godhet i deg. 

Anonymkode: 7193f...554

Wow. Hva var det du sa om nedlatenhet igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja takk for det, takk for at du sier jeg ikke er attraktiv :P men det var jo nettopp respons jeg fikk ? 

ja det blir morro å begynne på jobb igjen :// 

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Jeg tror du er en pen dame fordi du enkelt får menn på kroken, men samtidig er du overvektig. Jeg skrev ikke innlegget for å bryte deg ned, men heller for å gi deg råd som faktisk kan hjelpe deg. 3-5 måneder med sunn livsstil og du vil allerede merke forskjellen i pågang fra menn. Jeg vet om så mange damer som fikk orden på livsstilen sin, gikk ned til normalvekt og vasset i tilbud etterpå.

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er en pen dame fordi du enkelt får menn på kroken, men samtidig er du overvektig. Jeg skrev ikke innlegget for å bryte deg ned, men heller for å gi deg råd som faktisk kan hjelpe deg. 3-5 måneder med sunn livsstil og du vil allerede merke forskjellen i pågang fra menn. Jeg vet om så mange damer som fikk orden på livsstilen sin, gikk ned til normalvekt og vasset i tilbud etterpå.

Anonymkode: 4a3d2...5ce

Jeg er ikke ts,men ikke alltid man får masse tilbud fordi man går ned i vekt. Jeg har gått ned en del og blitt ganske fit men alle menn hater meg og er slemme likevel. Er ikke sånn at man går ned i vekt og vips får man seg kjæreste. 

Anonymkode: e1c7f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts,men ikke alltid man får masse tilbud fordi man går ned i vekt. Jeg har gått ned en del og blitt ganske fit men alle menn hater meg og er slemme likevel. Er ikke sånn at man går ned i vekt og vips får man seg kjæreste. 

Anonymkode: e1c7f...b0d

Hat er en av de sterkeste følelsene et menneske kan føle. Har alle disse mannfolka som hater deg noen gang begrunnelse på hva det er ved deg som vekker antipatier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Hat er en av de sterkeste følelsene et menneske kan føle. Har alle disse mannfolka som hater deg noen gang begrunnelse på hva det er ved deg som vekker antipatier?

Nope. De er bare slemme. 

Anonymkode: e1c7f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nope. De er bare slemme. 

Anonymkode: e1c7f...b0d

Har du prøvd reflektere rundt grunnlaget til dette? Det er ikke normalt at alle i verden hater og er slem mot en. Om det er slik så må det være konkrete årsaker til det tatt i betraktning at dette avviker fra vanlige menneskelige interaksjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg tror du fant en fyr du hadde god tone med og dere likte hverandre på vennskapelig plan. Han sa han ikke vsr interessert i noe mer, du utvidet relasjonen med sex og tenkte det ville endre hans mening indirekte. Han liker fortsatt deg, likte sexen, er fortsatt ikke interessert i forhold. Du bomma ved at du trodde du kunne snikinnføre forhold via sex.

Ta tapet, lær til neste gang.

Møt menn, gi av deg selv, bli kjent, flørt. Når du finner en mann som medgir romantisk interesse for deg, da kan du bygge videre mot forhold. Bli bedre kjent, sex etterhvert. Det handler ikke om løsaktighet, men strategi. La menn få bli kjent med deg, før neste nivå. Begynne å kjenne på følelser. Hvis en mann sier han ikke er interessert i forhold, så parker ham, da er han bortkastet tid for deg (du kan fortsatt ha litt sex med ham sålenge du er innforstått med rammen).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har bare sett en bitter kommentar i tråden her : " må vel bare finne meg i at menn er svin... ". 

Uansett; Man er aldri bra nok som man er, det finnes alltid rom for forbedring både når det gjelder personlighet, holdninger, utseendet, sosial kompetanse og kunnskapsnivå.

Rådene dine er ellers ganske passiviserende og man kan meget vel ende opp med å være singel til man er lagt inn på gamlehjem med de holdningene der. 

Om man ønsker at folk skal se en for den man er så må man gi av seg selv, ikke bare fysisk men også intellektuelt. 

Man er alltid bra nok som man er, men det betyr ikke at man er suveren og overlegen alle andre  :P 

Klart man skal bestrebe seg etter å være sitt beste jeg, og da snakker jeg om personlighet, men som person er man bra nok. I den forstand at alle har nok positivt i seg selv. Men dette må fremheves. Ikke undertrykkes.

Jeg skjønner nemlig ikke det behovet mange har for å fremme sine dårlige sider og undertrykke de gode, når man har nok god i seg selv. Man er bra nok i seg selv så bruk heller den egenskapen. 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Den 23. august 2016 at 20.15, Sykkelkopp skrev:

Du spiller over din liga. Er du middels attraktiv kan du ha sex med de fleste menn, men for å fange dem kreves langt mer.

Så, hvordan fungerer dette "liga" systemet? Er det litt som et kastesystem? Noen fra en lav kaste kan ikke bli kjæreste med noen av "høyere" verdi? - hvilke kriterier skal til for å spille i den "øvre" ligaen? Å være slank har jeg forstått ut ifra dine ytterligere kommentarer at er er viktig kriterie. Men hva annet da? Kan en 40%'er fra bildet ditt være i "øvre liga"? Er det kun utseendet og andre overfladiske verdier som putter deg i den ene eller andre boksen?  - forstår du selv hvor dumt dette fremstår?? Det er ikke noe universal kodeks som tilsier at ulike mennesker passer inn i ulike bokser eller "ruter" hvor den ene er over den andre. Det er en ufattelig overfladisk og simpel måte å se verden på. At TS får svar som "slank deg, så kommer mannfolka løpende" og "du spiller over din liga" - er helt sjukt! Til TS: det er kjipt å få hjertet knust. Jeg tror ikke det har noe med hverken utseendet ditt eller hva slags "liga" du eller denne mannen (eller hans nye kjæreste) - tilhører. Det koker ned til forrelskelse og kjemi mellom to individer, og dessverre hadde han ikke de samme følelsene for deg som du hadde for ham. Jeg synes det er trist at du forsøker å søke trøst og råd her på et kvinneforum, og blir møtt med så overfladiske og stigmatiserende svar som overhodet mulig. De fleste menn tar ikke med dama hjem og setter henne på vekta for så å regne ut BMI. Ej heller hva slags "liga" hun tilhører. Kjemi, forrelskelse, felles interesser, hvordan han føler seg med henne, personlighet osv. er hva som spiller inn. Du er fortatt ung og kommer garantert til å møte noen som liker deg og føler kjemi med akkurat deg. Jeg håper virkelig ikke de idiotiske "rådene" du har fått her i tråden har trampet deg lengre ned eller knekt selvtilliten mer enn hva den allerede var etter denne kjedelige episoden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame slutt å sprik ut beina dine til alle så ser du at mennene vil løpe etter deg for å FÅ deg og ikke bruke deg som de har gjort hittil. Bytt strategi. Norske kvinner as stakkars... de bare måååå sprike ut beina og klage over at menn vil bruke dem. LIKSOM DAHHHHHHHHHHHHH! 

Anonymkode: da17e...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23.8.2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Fu har sex for fort. Du har sex før du har satt dine krav. Han sa han ikke var ute etter forhold, likevel er det det du forventer. Hadde du funnet en du snakket om fremtiden med hvor begge har samme planer og dere venter med sex til dere er bedre kjent så er mulighetene større.

Ser stadig vekk jenter som uffer seg over at menn kun er ute etter sex. Selv om det er det første de jentene gir også. Da har man seg selv å takke.

Anonymkode: c4556...b51

Her får snart en sånn bemerkning om at du er moralsk dømmende , men du har helt rett. Norske kvinner spriker beina sine for fort, for lett og for alle. 

Anonymkode: da17e...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så, hvordan fungerer dette "liga" systemet? Er det litt som et kastesystem? Noen fra en lav kaste kan ikke bli kjæreste med noen av "høyere" verdi? - hvilke kriterier skal til for å spille i den "øvre" ligaen? Å være slank har jeg forstått ut ifra dine ytterligere kommentarer at er er viktig kriterie. Men hva annet da? Kan en 40%'er fra bildet ditt være i "øvre liga"? Er det kun utseendet og andre overfladiske verdier som putter deg i den ene eller andre boksen?  - forstår du selv hvor dumt dette fremstår?? Det er ikke noe universal kodeks som tilsier at ulike mennesker passer inn i ulike bokser eller "ruter" hvor den ene er over den andre. Det er en ufattelig overfladisk og simpel måte å se verden på. At TS får svar som "slank deg, så kommer mannfolka løpende" og "du spiller over din liga" - er helt sjukt! Til TS: det er kjipt å få hjertet knust. Jeg tror ikke det har noe med hverken utseendet ditt eller hva slags "liga" du eller denne mannen (eller hans nye kjæreste) - tilhører. Det koker ned til forrelskelse og kjemi mellom to individer, og dessverre hadde han ikke de samme følelsene for deg som du hadde for ham. Jeg synes det er trist at du forsøker å søke trøst og råd her på et kvinneforum, og blir møtt med så overfladiske og stigmatiserende svar som overhodet mulig. De fleste menn tar ikke med dama hjem og setter henne på vekta for så å regne ut BMI. Ej heller hva slags "liga" hun tilhører. Kjemi, forrelskelse, felles interesser, hvordan han føler seg med henne, personlighet osv. er hva som spiller inn. Du er fortatt ung og kommer garantert til å møte noen som liker deg og føler kjemi med akkurat deg. Jeg håper virkelig ikke de idiotiske "rådene" du har fått her i tråden har trampet deg lengre ned eller knekt selvtilliten mer enn hva den allerede var etter denne kjedelige episoden. 

 

Word. Endelig et godt svar. Og et svar som faktisk har hold i virkeligheten.

Dette er hva du skal lese og tro på TS. Og aldri la noen nett--troll få deg til å tro du ikke er bra nok. 

Anonymkode: 7193f...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Word. Endelig et godt svar. Og et svar som faktisk har hold i virkeligheten.

Dette er hva du skal lese og tro på TS. Og aldri la noen nett--troll få deg til å tro du ikke er bra nok. 

Anonymkode: 7193f...554

Det ligger noe i ligaer. Ikke noe kastesystem, men om du sikter for høyt er det vanskelig for motparten å bli forelsket tilbake. Sikter du for lavt er det ofte vanskelig for deg å gjengjelde følelsene til motparten. Slik er det. Har med følelser å gjøre, ikke kynisme og det bevissthet.

Endret av Lee Jones
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
20 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det ligger noe i ligaer. Ikke noe kastesystem, men om du sikter for høyt er det vanskelig for motparten å bli forelsket tilbake. Sikter du for lavt er det ofte vanskelig for deg å gjengjelde følelsene til motparten. Slik er det. Har med følelser å gjøre, ikke kynisme og det bevissthet.

Dette er bare tull mener jeg. Ja: "like barn leker best" men "ligaer"??? Så noen mennesker er over andre sier du egentlig da. Denne "ligaen" ser også ut til å kun baseres på overfladiske verdier, men ingen blir forrelska i en bil, en annens utdanning eller utelukkende utseendet. Hvordan scalerer man felles humor, i dette "liga" systemet? Eller en fascinerende personlighet? Eller felles interesser? Det er ofte hva som bikker en fra å være "betatt" over til "forrelska" og igjen deretter til "å elske". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...