Gå til innhold

Hvorfor vil ingen bli min kjæreste? - menn vil bare ha sex. Føler meg respektløst behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva synes du om å overse meg på denne måten da? Vi hadde jo en relasjon så nå plutseli eksisterer jeg liksom ikke for han lengre. Føler det er respektløst :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Det hadde vært mye mer respektløst ovenfor den nye dama om han skulle klenge på en tidligere sexpartner helt grunnløst. 
Han skylder deg ingenting. Han var klar på hva han ønsket før dere gikk til sengs første gang, og han sa ifra på en fin måte. Han hadde vært en drittsekk dersom han lurte deg med en fremtid etc, men det har han ikke gjort. 

Sannsynligvs har det ingenting med utseende å gjøre, men andre ting ved den nye dama som har fattet hans interesse. 

Gå videre. Dette er ingenting å dvele over 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Eller så var du bare ikke helt hans type. Jeg har en helt spesifikk type, mange objektivt fine damer er lite interessant fordi de bare ikke kommer innafor

Du motsier deg litt selv her mtp på det siste innlegget du skrev :P

Anonymkode: d1b54...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Marie90 skrev:

Sarkasmen din forteller meg at dette kanskje er nyheter for deg?

Jeg trodde de fleste jenter per nå var informert om at menn har lavere standard for sexpartnere enn de har for forhold.. 

Ikke litt en gang. Ser ut som de fleste tror de kan få de de matcher med på tinder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du motsier deg litt selv her mtp på det siste innlegget du skrev :P

Anonymkode: d1b54...2e6

Hvordan? Jeg mener interessant for forhold. Betyr ikke at de ikke kan gjøre meg kåt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvordan? Jeg mener interessant for forhold. Betyr ikke at de ikke kan gjøre meg kåt

Altså mtp på det med utsende. Først sier du at det trolig ikke har med deg å gjøre men at det handler om "matsj", så svarer du :

 

17 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hva vet du om det? Det var vært det mange ganger med meg

altså at utseende har betydning. gaaaad :P 

Har hatt 18 sex partnere de tre siste årene hvorav ingen ville hatt meg :P

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Marie90 skrev:

Sarkasmen din forteller meg at dette kanskje er nyheter for deg?

Jeg trodde de fleste jenter per nå var informert om at menn har lavere standard for sexpartnere enn de har for forhold. Det er da en grunn til at det ikke er noen sak for en jente å finne seg en sexpartner, men krever mer av en mann. Det er ren biologi at den gjennomsnittlige kvinne ser ganske bra ut for en gjennomsnittlig mann, mens en gjennomsnittlig mann ikke er veldig sexy for den gjennomsnittlige kvinne. Egg er dyrt, sæd er billig. 

Resultatet er ganske enkelt at en god del menn vil synes du er attraktiv nok til å ha sex med, men ikke attraktiv nok for et forhold. Enten grunnet ditt utseende eller personlighet, eller begge deler. Det er ikke spesifikt for deg, men for alle kvinner.

Det er ingen grunn til å bli forbannet eller såret. Menn må tross alt leve med at, mange av dem, er uaktuelle både for sex og for forhold. De under middels er regelrett usynlige for kvinner. 

Bunnlinjen er uansett - seksuell interesse er ikke det samme som interesse for forhold. Men du har egentlig vært ekstremt heldig i denne situasjonen, der fyren var moden og åpen nok til å kommunisere at han ikke var interessert i et forhold med deg allerede før dere hadde sex. De færreste er såpass ærlige. 

Hva har dette med biologi å gjøre? Så vidt jeg handler det ikke kilospris på verken sæd eller eggceller. :fnise: må nesten le litt. 

mn ok - må vel bare finne meg i at menn er svin...

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med biologi å gjøre? Så vidt jeg handler det ikke kilospris på verken sæd eller eggceller. :fnise: må nesten le litt. 

mn ok - må vel bare finne meg i at menn er svin...

Anonymkode: d1b54...2e6

Her får du meget god råd fra en av KGs flinkeste, men du tar det ikke til deg du.....fortsetter du å ha det synet på menn viser det i utstrålingen din også, det er ikke rart de skygger unna. 

Anonymkode: f0b28...f1f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså mtp på det med utsende. Først sier du at det trolig ikke har med deg å gjøre men at det handler om "matsj", så svarer du :

 

altså at utseende har betydning. gaaaad :P 

Har hatt 18 sex partnere de tre siste årene hvorav ingen ville hatt meg :P

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Da formulerte jeg meg dårlig. Prøvde å svare innimellom supersettene. En jente kan fra dårligst til best være(For meg)

Ikke sexverdig():
- Feit
-noe rart med fjeset/for maskulin

Sexverdig:

-Det jenter vil kalle formfull men som egentlig er i meste laget. Men småsøt, gøy, og grei personlighet og hun andre avlyste (My best guess for TS, men kan ta feil såklart)
-være ok attraktiv utseendemessig, og that's it
- objektivt over gjennomsnittet fin, men ikke helt min type utseende eller personlighet
-min type utseendemessig men ikke personlighet

Forholdsaktuell:

-  over gjennomsnitt attraktiv utseende(og min type), feminin, lukter godt, bra personlighet

Dt her stemmer for mange menn

Eller snakket du om noe helt annet

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ok, takk skal du ha for det! :P Så det du forteller meg nå er at denne nye "kjæresten" er mer attraktiv enn meg? Er det fordi hun er en spikeflis i forhold til meg kansje? Ja jeg er rundt, men har store bryster og kurver som jeg vet mange menn liker. (Har fått høre det flere ganger.)

ja takk skal du ha!!! Takk til menn som ligger med meg fordi jeg ikke er i deres liga :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Ikke hør på dem. Er mange tapere her på forumet som gjør sitt beste for at du skal føle deg verre.

Det du trenger å gjøre nå er å:

1. Tenke fremover på hva slags type du vil ha. Ikke ta den første og beste.

2. Gå for en som er ute etter et forhold med deg.

3. Fokusere på hva som er dine gode kvaliteter, og tenke at han er heldig han som får deg.

Anonymkode: 98b24...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med biologi å gjøre? Så vidt jeg handler det ikke kilospris på verken sæd eller eggceller. :fnise: må nesten le litt. 

mn ok - må vel bare finne meg i at menn er svin...

Anonymkode: d1b54...2e6

Maria forklarte både godt og korrekt, jeg vet ikke hva hun driver med, men jeg hadde ikke blitt overrasket om hun har det her som utdanning

Her vi hvorfor du har hatt 18 sexpartnere, men ikke kjæreste. Du er frekk mot folk som sier noe du ikke er enig i/ikke forstår. Når de attpåtil har 100% rett så kan du tenke deg hvordan du fremstår. Fjern frekk biten så er jeg sikker på at du får deg type relativt fort om du har realistiske mål

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Maria forklarte både godt og korrekt, jeg vet ikke hva hun driver med, men jeg hadde ikke blitt overrasket om hun har det her som utdanning

Her vi hvorfor du har hatt 18 sexpartnere, men ikke kjæreste. Du er frekk mot folk som sier noe du ikke er enig i/ikke forstår. Når de attpåtil har 100% rett så kan du tenke deg hvordan du fremstår. Fjern frekk biten så er jeg sikker på at du får deg type relativt fort om du har realistiske mål

Drit og dra.

Anonymkode: 98b24...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså mtp på det med utsende. Først sier du at det trolig ikke har med deg å gjøre men at det handler om "matsj", så svarer du :

 

altså at utseende har betydning. gaaaad :P 

Har hatt 18 sex partnere de tre siste årene hvorav ingen ville hatt meg :P

 

Anonymkode: d1b54...2e6

18 sexpartnere på 3 år vil si 6 i året. Som igjen vil si en ny annehver måned. 

Ikke at det i seg selv er galt, men du rekker jo ikke bli kjent med fyren for å finne ut om han er interessert i sex eller forhold fr du hopper over på ny. 

Så bli selektiv, vent med sex, ikke "skap deg", men vis hvem du er og hva du kan tilby

Anonymkode: dd6ff...3d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Drit og dra.

Anonymkode: 98b24...379

...

Vi lever ikke i en fantasiverden. Det er viktig med realistiske mål (men gjerne høye)for å ikke leve et miserabelt liv. Både for menn og kvinner. TS kan godt være attraktiv men det betyr ikke at hun nødvendigvis har sjans på Brad Pitt eller den mest populære lokale playeren som bare slår seg ned om det er med miss perfect

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du føler deg respektløst behandlet. Men setter du grenser for hvordan andre kan behandle deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Maria forklarte både godt og korrekt, jeg vet ikke hva hun driver med, men jeg hadde ikke blitt overrasket om hun har det her som utdanning

Her vi hvorfor du har hatt 18 sexpartnere, men ikke kjæreste. Du er frekk mot folk som sier noe du ikke er enig i/ikke forstår. Når de attpåtil har 100% rett så kan du tenke deg hvordan du fremstår. Fjern frekk biten så er jeg sikker på at du får deg type relativt fort om du har realistiske mål

100 % rett? Du mener kanskje du har rett men ikke faen om du skal tilegne meg, og andre, påstander du har fiksert deg på. Du eier ikke sosiale antenner når du kommer med en slik påstand. Vi er mennesker. Vi er forskjellige. Og alle har sin rett til å ha sin mening (uansett hva du tror). Mennesker har også følelser for andre mennesker. Vi liker å knytte nære bånd med andre mennesker (vanlige normalt oppegående mennesker gjør slikt) og vi er også alle forskjellige. Det er slikt som gjør oss så unike, fascinerende og spennende. Det er slikt som gjør at man ønsker å bli kjent med andre. 

Så ikke kom her og påfør andre dine meninger. Du har dine tanker, vi har våre. Og jeg vil aldri noen sinne lese her at du påfører meg dine meninger. Uansett hva det skulle være snakk om. Snakk for seg selv og ingen andre.

sorry for avsporing men ett sted går grensa. 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Da formulerte jeg meg dårlig. Prøvde å svare innimellom supersettene. En jente kan fra dårligst til best være(For meg)

Ikke sexverdig():
- Feit
-noe rart med fjeset/for maskulin

Sexverdig:

-Det jenter vil kalle formfull men som egentlig er i meste laget. Men småsøt, gøy, og grei personlighet og hun andre avlyste (My best guess for TS, men kan ta feil såklart)
-være ok attraktiv utseendemessig, og that's it
- objektivt over gjennomsnittet fin, men ikke helt min type utseende eller personlighet
-min type utseendemessig men ikke personlighet

Forholdsaktuell:

-  over gjennomsnitt attraktiv utseende(og min type), feminin, lukter godt, bra personlighet

Dt her stemmer for mange menn

Eller snakket du om noe helt annet

 

Hvor stor er man før man er feit ? kan du ilustrere med et bilde? 

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100 % rett? Du mener kanskje du har rett men ikke faen om du skal tilegne meg, og andre, påstander du har fiksert deg på. Du eier ikke sosiale antenner når du kommer med en slik påstand. Vi er mennesker. Vi er forskjellige. Og alle har sin rett til å ha sin mening (uansett hva du tror). Mennesker har også følelser for andre mennesker. Vi liker å knytte nære bånd med andre mennesker (vanlige normalt oppegående mennesker gjør slikt) og vi er også alle forskjellige. Det er slikt som gjør oss så unike, fascinerende og spennende. Det er slikt som gjør at man ønsker å bli kjent med andre. 

Så ikke kom her og påfør andre dine meninger. Du har dine tanker, vi har våre. Og jeg vil aldri noen sinne lese her at du påfører meg dine meninger. Uansett hva det skulle være snakk om. Snakk for seg selv og ingen andre.

sorry for avsporing men ett sted går grensa. 

Anonymkode: 7193f...554

Vi kjenner ikke deg personlig, men kommer med utsagn basert på det du skriver. 

Tre enkle tips:

1) Bli med attraktiv (hyggligere, mer selvrespekt osv)

2) "Senk" kravene, du trenger ikke gå for slemme typer, men trenger ikke gå for playere heller.

3) Møt flere folk. Men sex leder ikke nødvendigvis til forhold. Å ta en kaffe sammen eller øl er et fint sted å starte.

Anonymkode: 00365...c2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kjenner ikke deg personlig, men kommer med utsagn basert på det du skriver. 

Tre enkle tips:

1) Bli med attraktiv (hyggligere, mer selvrespekt osv)

2) "Senk" kravene, du trenger ikke gå for slemme typer, men trenger ikke gå for playere heller.

3) Møt flere folk. Men sex leder ikke nødvendigvis til forhold. Å ta en kaffe sammen eller øl er et fint sted å starte.

Anonymkode: 00365...c2b

Altså jeg er ikke TS. Jeg ble bare irritert over at en person her inne, som jeg har sett på som et håpløst sosialt tilfelle, faktisk påberor seg på å snakke for absolutt alle mot TS. Det er ikke jeg med på ;) 

Jeg bryr meg ikke om hvem som sa hva. 

Anonymkode: 7193f...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

100 % rett? Du mener kanskje du har rett men ikke faen om du skal tilegne meg, og andre, påstander du har fiksert deg på. Du eier ikke sosiale antenner når du kommer med en slik påstand. Vi er mennesker. Vi er forskjellige. Og alle har sin rett til å ha sin mening (uansett hva du tror). Mennesker har også følelser for andre mennesker. Vi liker å knytte nære bånd med andre mennesker (vanlige normalt oppegående mennesker gjør slikt) og vi er også alle forskjellige. Det er slikt som gjør oss så unike, fascinerende og spennende. Det er slikt som gjør at man ønsker å bli kjent med andre. 

Så ikke kom her og påfør andre dine meninger. Du har dine tanker, vi har våre. Og jeg vil aldri noen sinne lese her at du påfører meg dine meninger. Uansett hva det skulle være snakk om. Snakk for seg selv og ingen andre.

sorry for avsporing men ett sted går grensa. 

Anonymkode: 7193f...554

What the....

Jeg snakker om det Maria90 skrev. Det var ikke en mening, det var vitenskap. Du kan selvfølgelig mene at den er feil. Du kan også mene at babyer kommer fra storken og at 9/11 aldri skjedde. Jeg skal ikke skrive kjeftepost om du lager en tråd om det. Jeg lover

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er ikke TS. Jeg ble bare irritert over at en person her inne, som jeg har sett på som et håpløst sosialt tilfelle, faktisk påberor seg på å snakke for absolutt alle mot TS. Det er ikke jeg med på ;) 

Jeg bryr meg ikke om hvem som sa hva. 

Anonymkode: 7193f...554

Ser ut som du ikke leste innlegget og sitatet. Det jeg sa var 100% rett var Marias innlegg. Det jeg sa om TS var bare den mest logiske forklaringen, men kan selvfølgelig være feil(Som jeg har sagt gjentatte ganger). Om du er med på det eller ikke er irrelevant.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er man før man er feit ? kan du ilustrere med et bilde? 

Anonymkode: d1b54...2e6

body-fat-percentage-women.jpg

 

Jeg synes 15-30% er det mest attraktive. 35% -40% begynner å bli litt i det mest laget for min smak. Over det er feit. 50% er sykelig overvektig
Men det varierer såklart litt etter hvor fettet legger seg. 35% kan være feit om det legger seg for mye på magen og ansikt i stedet for rumpe, lår og bryst
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...