Gå til innhold

Hvorfor vil ingen bli min kjæreste? - menn vil bare ha sex. Føler meg respektløst behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det sjedd igjen. Er kjempe lei av dette!!!

Er med i en organisasjon med mange rundt om, på min alder. I fjor-høst (november) hadde jeg og en kjekk mann i denne organisasjonen som jeg har kjent en stund, sex etter en fest. Han serverte meg frokost dagen etter, og vi snakket fint sammen. Vi møttes også dagen etter hjemme hos meg på kvelden og hadde sex, og det var veldig veldig koselig, noe han sa også.  Han sa rett ut at han ikke var interisert i et forhold med meg første gangen før vi koste, men han sa at han ikke noen gang kunne utelokke det. Vi har etter dette hatt en venlig tone når vi har møter og sammenkomster i denne organisasjonen, selv om vi ikke har hatt sex da. Jeg merker at han liker å prate med meg og at ha nok synes godt om meg. :)

Nå har det vist seg at han har noe på gang med ei anna ei som ble med i organisasjonen for ett år sida, men ikke har vært aktiv før nå.(Så jeg kjenner henne ikke så godt men jeg har hilst og sett henne)  Hun ser totalt forskjellig ut fra meg og er ganske anderledes når det gjelder intresser. 

Når hun er der overser han meg nesten. eller han sier hei og hilser og sånn, men han vil liksom ikke prate så mye eller henge med meg. hvis jeg feks setter meg ned med han (på en vennlig måte, prøver meg ikke) og vil prate litt, så stikker han etter en liten stund. Vil liksom ikke ha noe kontakt. 

Dette gjør selvfølgelig veldig vondt, og gjør det ubehagelig å oppholde seg der når han er der. Det sårer meg at han plutselig skal overse meg og at jeg plutselig ikke betyr noe for han, mens han klemmer og koser med ei anna ei nærmest rett foran øynene mine, med tanke på det vi hadde sammen. Han kunne i det minste ikke overse meg på den måten. Skjønner heller ikke vitsen med å si at jeg kansje var aktuell som kjæreste når jeg tydeligvis ikke var det. For alt jeg vet kan det jo være hun nye dama som har fortalt han at han ikke skal se på meg/kontakte meg pga. av sjalusi. Man vet jo hvordan enkelte damer ser på tidligere sex partnere til mannen. :(

Jeg har opplevd lignende noen ganger før , og det er så utrolig kjedelig. Hvordan kan en mann være så følelsesløs? Hva er vitsen med å ha sex uten videre? Jeg har sex fordi jeg liker vedkommende, og klarer ikke å forstå hvorfor så mange menn ikke bryr seg.. 

Hva skal jeg gjøre for å få meg kjæreste? Hvorfor har ingen hittill villet ha meg?

- Trist Jente 25 

Anonymkode: d1b54...2e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiller over din liga. Er du middels attraktiv kan du ha sex med de fleste menn, men for å fange dem kreves langt mer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring når menn sier "er ikke klar for et forhold enda" så kan det overføres til "er ikke klar for et forhold med DEG". 

Sånne folk gidder jeg faktisk ikke å bruke tid på. 

Anonymkode: fdb9f...cf0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Du spiller over din liga. Er du middels attraktiv kan du ha sex med de fleste menn, men for å fange dem kreves langt mer.

Dette gjelder vel når ølbrillene har tatt over. Som ts skriver i innlegget, så hadde de jo en slags relasjon. Altså de har litt kontakt, og han ville jo møte henne igjen.  Til ts: Ikke hør på sykkelkopp. Du er ikke nødvendigvis mindre attraktiv enn hun han holder på med nå. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er kjipt, men eksempelet ditt er jo kun en mann som hele tiden var klar på at han ikke ville bli sammen med deg. 

I tillegg må han jo få lov til å bli sammen med en annen i organisasjonen din og da må han også få lov til å klemme henne foran deg. Kjipt for deg, men det at du liker han og dere har ligget sammen kan ikke bety at han ikke skal kunne bli sammen med jenta han faktisk ønsker å bli sammen med. I tillegg ser det ut som han ikke ønsker at kjæresten skal bli sjalu så han bruker ikke mye tid med deg som er interessert i han og han har hatt sex med.

Synes fyren har sitt på det tørre selv om det er kjipt for deg. Ikke akkurat et eksempel på følelsesløse menn.

Endret av Summers
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt klart bra nok. Mer enn bra nok. Det er dessverre mannfolka som holder på slik, som ikke er bra nok. Du kommer til å møte mange slike menn fremover. Enten personlig eller dine venninner. 

For mange virker det som massesuggesjon har tatt gutta. Det går ofte en sport i å nedlegge så mye damer som mulig. Og de trenger ikke ha følelser for en jente for å ha sex med henne. 

Heldigvis finnes det gode menn der ute, så vær heller mer nøye på hvem du velger. Ikke gå for den populær og kjekke. Han er ofte en player fordi han kan. 

Anonymkode: 7193f...554

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring når menn sier "er ikke klar for et forhold enda" så kan det overføres til "er ikke klar for et forhold med DEG". 

Sånne folk gidder jeg faktisk ikke å bruke tid på. 

Anonymkode: fdb9f...cf0

Nettopp, er ikke klar for et forhold er den mest latterlige unnskyldningen jeg vet om. Er ikke noe som heter å ikke være KLAR. Man er klar med rett person. Da kan man bare si man ikke er interessert. Men norske menn er jo så feige og tør ikke si det som det er. 

Anonymkode: e1c7f...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Han sa rett ut at han ikke var interisert i et forhold med meg første gangen før vi koste"

Dette er svar nok. Han sa dette før noe skjedde (uavhengig av om det var etterfulgt av noe annet). Du kan dessverre ikke avskrive ham som en følelsesløs dritt når han har vært såpass ærlig med deg. Han er ikke slem, og han er ikke en patetisk fyr som tenker med pikken. Hvor brutalt det enn er, er han sikkert åpen for et forhold - med en annen jente. Det betyr ikke at du er ubrukelig, bare ikke rett for ham. 

En mann som ser deg som et kjæresteemne sier ikke at han "ikke utelukker totalt at det noensinne en gang kan skje noe som likner noe seriøst". Han sier at han liker deg, og vil bli bedre kjent. Og så gjør han det. Og deretter er det ingen tvil om hva han vil. 

Det er umulig å si noe mer om hva du gjør galt på generell basis, men hvis relasjonene du har til menn stort sett likner den du har over, så må du rett og slett slutte å kaste bort tid og følelser på menn du burde vite fra starten av at ikke er aktuelle kandidater. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder vel når ølbrillene har tatt over. Som ts skriver i innlegget, så hadde de jo en slags relasjon. Altså de har litt kontakt, og han ville jo møte henne igjen.  Til ts: Ikke hør på sykkelkopp. Du er ikke nødvendigvis mindre attraktiv enn hun han holder på med nå. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Har ikke noe med ølbriller å gjøre. Standaren for sex er laaangt lavere enn for forhold. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fu har sex for fort. Du har sex før du har satt dine krav. Han sa han ikke var ute etter forhold, likevel er det det du forventer. Hadde du funnet en du snakket om fremtiden med hvor begge har samme planer og dere venter med sex til dere er bedre kjent så er mulighetene større.

Ser stadig vekk jenter som uffer seg over at menn kun er ute etter sex. Selv om det er det første de jentene gir også. Da har man seg selv å takke.

Anonymkode: c4556...b51

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Har ikke noe med ølbriller å gjøre. Standaren for sex er laaangt lavere enn for forhold. 

Vel tror NEPPE en mann er villig til å ligge med ei han ikke finner utseendemessig attraktiv uten at det er en GOD DEL alkohol inne i bildet, i alle fall.. Dette jeg ganske sikker på. Menn er jo svært visuelle når det gjelder tennig. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han ikke ville ha noe forhold.
Du la deg selv forventiner til noe som ikke kom til å skje, du lurte deg selv

Anonymkode: fa345...397

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel tror NEPPE en mann er villig til å ligge med ei han ikke finner utseendemessig attraktiv uten at det er en GOD DEL alkohol inne i bildet, i alle fall.. Dette jeg ganske sikker på. Menn er jo svært visuelle når det gjelder tennig. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Bare vanlig attraktiv er ikke nok for forhold. Jeg synes kanskje 70% av normalvektige jenter fine utseendemessig. Men så er det stooor forskjell mellom dem. Og så kommer personligheten i tillegg

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

13 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Har ikke noe med ølbriller å gjøre. Standaren for sex er laaangt lavere enn for forhold. 

Ok, takk skal du ha for det! :P Så det du forteller meg nå er at denne nye "kjæresten" er mer attraktiv enn meg? Er det fordi hun er en spikeflis i forhold til meg kansje? Ja jeg er rundt, men har store bryster og kurver som jeg vet mange menn liker. (Har fått høre det flere ganger.)

ja takk skal du ha!!! Takk til menn som ligger med meg fordi jeg ikke er i deres liga :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Marie90 skrev:

" Han sa rett ut at han ikke var interisert i et forhold med meg første gangen før vi koste"

Dette er svar nok. Han sa dette før noe skjedde (uavhengig av om det var etterfulgt av noe annet). Du kan dessverre ikke avskrive ham som en følelsesløs dritt når han har vært såpass ærlig med deg. Han er ikke slem, og han er ikke en patetisk fyr som tenker med pikken. Hvor brutalt det enn er, er han sikkert åpen for et forhold - med en annen jente. Det betyr ikke at du er ubrukelig, bare ikke rett for ham. 

En mann som ser deg som et kjæresteemne sier ikke at han "ikke utelukker totalt at det noensinne en gang kan skje noe som likner noe seriøst". Han sier at han liker deg, og vil bli bedre kjent. Og så gjør han det. Og deretter er det ingen tvil om hva han vil. 

Det er umulig å si noe mer om hva du gjør galt på generell basis, men hvis relasjonene du har til menn stort sett likner den du har over, så må du rett og slett slutte å kaste bort tid og følelser på menn du burde vite fra starten av at ikke er aktuelle kandidater. 

Men hva synes du om å overse meg på denne måten da? Vi hadde jo en relasjon så nå plutseli eksisterer jeg liksom ikke for han lengre. Føler det er respektløst :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ok, takk skal du ha for det! :P Så det du forteller meg nå er at denne nye "kjæresten" er mer attraktiv enn meg? Er det fordi hun er en spikeflis i forhold til meg kansje? Ja jeg er rundt, men har store bryster og kurver som jeg vet mange menn liker. (Har fått høre det flere ganger.)

ja takk skal du ha!!! Takk til menn som ligger med meg fordi jeg ikke er i deres liga :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Eller så var du bare ikke helt hans type. Jeg har en helt spesifikk type, mange objektivt fine damer er lite interessant fordi de bare ikke kommer innafor

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ok, takk skal du ha for det! :P Så det du forteller meg nå er at denne nye "kjæresten" er mer attraktiv enn meg? Er det fordi hun er en spikeflis i forhold til meg kansje? Ja jeg er rundt, men har store bryster og kurver som jeg vet mange menn liker. (Har fått høre det flere ganger.)

ja takk skal du ha!!! Takk til menn som ligger med meg fordi jeg ikke er i deres liga :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Nei, det er ikke det sykkelkopp sier... 
At han har fått følelser for en annen dame har sannsynligvis med kjemi, interesser, personlighet å gjøre. Helt tilfeldig. At du har lagt deg på rygg når han på en diplomatisk og fin måte gir beskjed om at han ikke vil mer enn sex er din feil, han er ingen drittsekk av den grunn 

Anonymkode: dd6ff...3d1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Ok, takk skal du ha for det! :P Så det du forteller meg nå er at denne nye "kjæresten" er mer attraktiv enn meg? Er det fordi hun er en spikeflis i forhold til meg kansje? Ja jeg er rundt, men har store bryster og kurver som jeg vet mange menn liker. (Har fått høre det flere ganger.)

ja takk skal du ha!!! Takk til menn som ligger med meg fordi jeg ikke er i deres liga :P

ts

Anonymkode: d1b54...2e6

Sarkasmen din forteller meg at dette kanskje er nyheter for deg?

Jeg trodde de fleste jenter per nå var informert om at menn har lavere standard for sexpartnere enn de har for forhold. Det er da en grunn til at det ikke er noen sak for en jente å finne seg en sexpartner, men krever mer av en mann. Det er ren biologi at den gjennomsnittlige kvinne ser ganske bra ut for en gjennomsnittlig mann, mens en gjennomsnittlig mann ikke er veldig sexy for den gjennomsnittlige kvinne. Egg er dyrt, sæd er billig. 

Resultatet er ganske enkelt at en god del menn vil synes du er attraktiv nok til å ha sex med, men ikke attraktiv nok for et forhold. Enten grunnet ditt utseende eller personlighet, eller begge deler. Det er ikke spesifikt for deg, men for alle kvinner.

Det er ingen grunn til å bli forbannet eller såret. Menn må tross alt leve med at, mange av dem, er uaktuelle både for sex og for forhold. De under middels er regelrett usynlige for kvinner. 

Bunnlinjen er uansett - seksuell interesse er ikke det samme som interesse for forhold. Men du har egentlig vært ekstremt heldig i denne situasjonen, der fyren var moden og åpen nok til å kommunisere at han ikke var interessert i et forhold med deg allerede før dere hadde sex. De færreste er såpass ærlige. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det sykkelkopp sier.

Anonymkode: dd6ff...3d1

Hva vet du om det? Det var vært det mange ganger med meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...