Gå til innhold

kåt av parfymelukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker parfyme hver dag. Jobber på en offentlig plass, der jeg møter mange kunder i løpet av en dag. Ofte står kunden både menn og damer og lukter inn parfymen min med høylytte snufs. Enkelte blir ekstra nærgående. Ubehagelig enkelte ganger. Er det sånn at menn og kvinner tenner på velduftende kvinner? Blir rett og slett kåte av det?

 

Anonymkode: 40cbf...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det! Har du ikke sett en parfymereklame? Det spilles alltid på sex.

Anonymkode: 755ac...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det! Har du ikke sett en parfymereklame? Det spilles alltid på sex.

Anonymkode: 755ac...6ae

Joda har sett reklamen spiller på sex. kundegruppen som kommer er i fra 40 å oppover til pensjonister. Voksne mennesker som står å snufser inn parfymelukten uforskammet åpenlyst. Trekker meg alltid unna om jeg får det til. Så det er en handledisk i mellom. Slutt å bruk parfyme vil enkelte tenke.Liker å bruke parfyme hver dag. føler meg naken uten. Har fått noen spørsmål fra damer om hva slags parfyme jeg bruker. Det lukter så godt" Det kommenterer jeg aldri. Takker bare høflig. Å sier at det er sikkert hårsprayen min du kjenner. Vil ikke hele kommunen skal bruke samme parfyme.

Anonymkode: 40cbf...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet at du bruker litt for mye parfyme og det er dette de reagerer på?

Anonymkode: 7aa04...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det en mulighet at du bruker litt for mye parfyme og det er dette de reagerer på?

Anonymkode: 7aa04...4ab

Kansje.. bruker to sprut, et bak hvert øre. Pluss hårspray for å holde frisyren på rett plass en hel dag. ;)  pluss nyvaskede klær hver dag. Å nydusjet.

Anonymkode: 40cbf...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det kiler litt nederst i magen om jeg kjenner duften av den parfymen eksen min ofte brukte. Så ja, det er mulig at parfymelukt kan påvirke både det ene og det andre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...