Gå til innhold

Omsorgssvikt av barnemor


Annie1990

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnefar kan snakke med barnehagen om sin bekymring. Hvorfor er han redd for å bli slått og få kjeft, så lenge han aldri møter moren en gang? Hun kan ikke bare "trekke han i samvær", og om så var: en tur til familievernkontoret der han legger fram sin bekymring og ber om MER samvær er virkelig på sin plass. Og hvis din beskrivelse stemmer: kontakt barnevernet snarest! Er dere redd for at far heller ikke er egnet? Da vil vel barnet ha det bedre hos noen andre, eller mor (og eller far) får veiledning og hjelp. 

Anonymkode: b60f2...1bb

Hun har slått han hver gang han har konfrontert henne med ting. De har ikke sett hverandre på en stund nå. Hun tok fra han påskeferien med sønnen fordi hun ble forbanna på han. Holdt på å stjele pinsen, men da satt jeg ned foten. Jeg har konfrontert henne med det og hun innrømmet ovenfor meg at samvær var det hun som bestemte. Så lenge barnefar ikke gjorde som hun ville så kunne hun regulere samvær akkurat slik som det passet henne. Hun truet med at hvis han ikke slo opp med meg så kunne han bare glemme å se sønnen sin. 

Han har vært hos familievernkontoret , men de støtter barnemor. De sier de ikke kan gjøre noe så lenge de ikke samarbeider og prater sammen. 

Vi må nesten samle håndfaste bevis og vitner. Så får barnefar ta det med videre.. Vi har engasjert advokat. Barnemor bare lo av barnefar og sa at mor vinner alltid, så det kunne han bare glemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg leser så virker det som at det er like mye omsorgsvikt av far som av mor! 

Far henter og bringer i barnehagen sier du TS- hvorfor i alle dager spør han ikke der hvordan det går med barnet?

Hvorfor er det DU som må sette foten ned?

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...