Gå til innhold

Eks kona sendte bryllupsbilder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dere begge like ille i mine øyne.

Anonymkode: 15354...7ab

Nei, de er jo ikke det. Hun var åpen om det, men han var ikke åpen om det. Det virker jo mye mer mistenksomt å skjule ting og det skaper usikkerhet i forholdet. Spesielt når det skjer flere ganger.

Anonymkode: 87d84...e33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men men, jeg skjønner ingenting. Går du fra ham fordi eks-kona sendte de bryllupsbildene? Da oppnår hun jo akkurat det hun håpte på, hvorfor la henne bestemme og ødelegge? Det er jo motsatt av all fornuft? Resultatet er hva hun ønsket, og det motsatte av hva du ønsker? "Eks-kona vil ha ham tilbake og ødelegge for vårt forhold, så det lar jeg henne gjøre så enkelt som det".

Anonymkode: 3f398...44f

Nei jeg går ikke fra han fordi x-kona hans sendte bildene. Jeg har altid sagt at verken jeg eller han kan kontrollere hva andre gjør. Så det vil si at det er ikke hans skyld at hun sendte bildene. Gjør hun det så gjør hun det. Det er vårt annsvar å være ærluge mot hverandre og bygge tillit i forholdet. Han har selv valgt andre veien. Grunnen til at jeg går fra han er fordi han har ødelagt tilliten i forholdet ved å skjule kontakt med x-en slette bevis for så at jeg får vite det på denne måten ved å få de bildene. Og alle de 3 andre gangene han har skjult kontakt med x-ene har jeg fått vite det på alle andre måter, men det har aldri kommet fra hans munn. Og det topper det hele når han flyr i vinkler for at jeg har kontakt med min X pluss at han flyr enda mer i vinkler når jeg møter min mannlige VENN som han ikke har akseptert på 3 år. Jeg mister alle respekt for denne mannen. Desverre!  Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er null gjensidig tillit så da er det jo bra at dere går fra hverandre. Du kan jo ikke ha så mye tillit til han når du åpner hans private post og han har ikke tillit til deg. At han går bak ryggen på deg angående kontakt er jo gjerne et uttrykk for at det blir bråk om han er åpen om den kontakten.

Anonymkode: 15354...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som det er null gjensidig tillit så da er det jo bra at dere går fra hverandre. Du kan jo ikke ha så mye tillit til han når du åpner hans private post og han har ikke tillit til deg. At han går bak ryggen på deg angående kontakt er jo gjerne et uttrykk for at det blir bråk om han er åpen om den kontakten.

Anonymkode: 15354...7ab

Hvordan kan du mene det? Første gangen han hadde kontakt med x- en bak min rygg og møtte henne. Var grunnen til at han skjulte det fordi det blir bråk? Nei det var fordi det i tilfelle kunne bli bråk. Og fordi han vet at han selv hadde laget bråk om det var motsatt.  Så da får alle skjule alt fra alle fordi man TROR at personen kommer til å reagere på den måten.  Og ja du har helt rett til at det er best vi går fra hverandre side  dette resulterer i at jeg ikke kan stole på han og mistenker det ene og det andre. Det er ikke noe å leve med. Men nå er det jeg som kjenner han best så det er ikke noe å diskutere. Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner han best og like barn leker best.

Anonymkode: 15354...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt å treffe eksen sin, selv om man er i forhold? 

Det høres ut som dere er like ille og fortjener hverandre. Stakkars barn, sier jeg bare. 

Anonymkode: 289bb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det så galt å treffe eksen sin, selv om man er i forhold? 

Det høres ut som dere er like ille og fortjener hverandre. Stakkars barn, sier jeg bare. 

Anonymkode: 289bb...0cf

Er det ingen her som leser hva som blir skrevet?På veldig mange av innleggene her har jeg skrevet at problemet ikke er det å ha kontakt med x-en eller møte x-en.  Men det å skjule det er det som blir galt. Skjønner ikke vitsen med å vri om på det jeg sier for at dere skal få det ut til å høres som noe annet. Dette blir håpløst ....ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen her som leser hva som blir skrevet?På veldig mange av innleggene her har jeg skrevet at problemet ikke er det å ha kontakt med x-en eller møte x-en.  Men det å skjule det er det som blir galt. Skjønner ikke vitsen med å vri om på det jeg sier for at dere skal få det ut til å høres som noe annet. Dette blir håpløst ....ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Ja, altså, hvis jeg hadde vært sammen med en hysterisk dame, så hadde jeg også skjult for henne at jeg treffer eksen. Selv om det ikke er noe mer som ligger bak. 

 

 

Anonymkode: 289bb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...