Gå til innhold

Eks kona sendte bryllupsbilder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du lager en ny epostadresse med hennes navn(type [email protected]), skriver på en lapp at du har fått ny kjæreste og derfor helst ikke vil kontaktes på facebook etc, men at du ønsker svar på mailadressen om han har ønske om å kontakte "deg".

Lim igjen konvolutten og legg den i postkassa igjen med lappen i.

Om han da ikke sender noe annet enn ingenting eller "hei, det var kleint med bilder - tror ikke vi skal snakkes mer" så vet du jo hva greia er :nigo:

Eller, du bare legger en i postkassen igjen - venter noen dager og tar det så opp med ham om hvorfor han ikke har fortalt deg om bildene. Det er kanskje det greieste.

Anonymkode: 19cec...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager en ny epostadresse med hennes navn(type [email protected]), skriver på en lapp at du har fått ny kjæreste og derfor helst ikke vil kontaktes på facebook etc, men at du ønsker svar på mailadressen om han har ønske om å kontakte "deg".

Lim igjen konvolutten og legg den i postkassa igjen med lappen i.

Om han da ikke sender noe annet enn ingenting eller "hei, det var kleint med bilder - tror ikke vi skal snakkes mer" så vet du jo hva greia er :nigo:

Eller, du bare legger en i postkassen igjen - venter noen dager og tar det så opp med ham om hvorfor han ikke har fortalt deg om bildene. Det er kanskje det greieste.

Anonymkode: 19cec...5ab

Hahaha det var snart. Men for seint. Han har konvolutten nå og bildene. Men takk for godt tips :) ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jolene skrev:

Hvor kommer kjæresten din og ekskona fra TS?

De kommer fra mellomamerika. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer fra mellomamerika. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Da kan et virke som om det er noe sjalusi inne i bildet. Vet du om hun har noen ny i sitt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har missforstått litt. Hvis jeg ikke tar feil. Sånn som jeg kjenner han så ville han reagert med å si "hvorfor i huleste sender hun disse bildene til meg" og hm hadde også sagt at det var respektløst av henne siden å sende sånne bilder til han Når hun vet at han er i ett forhold"  men så kommer jeg inn føre og samboeren min spørr meg om hvorfor jeg åpnet konvolutten som var til han. Så sa jeg, fordi jeg var nysgjerrig  og eg pleier vel å åpne mange andre brev du får i posten. Men jeg kan forstå at dette ikke var det mest behagelige brevet at jeg hadde åpner. Så sa han ikke noe mere. Så jeg vet fortsatt ikke om de har kontakt og hva er grunnen til at etter  10 års skilsmisse så sender hun de til han nå.  TS

Anonymkode: fa687...9cb

Misforstått eller ikke det svaret du forventet? 

Du skriver jo nå hvordan han ville reagert, men for tre timer svarte du en annen at du var redd for hans reaksjon. 

Du åpnet en annens brev fordi du var nysgjerrig?? Jeg spør igjen, hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: a6476...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tenkt at det er henne det er noe galt med, det var tross alt hun som sendte bildene. Jeg ville ikke laget noe problem rundt det - med mindre han reagerte på en snodig måte. Jeg ville ikke automatisk tenkt på utroskap eller kontakt bak min rygg, jeg stoler på mannen min. 

Jeg har vært gift før, og har noen bilder fra bryllupet på laptopen. De ligger bare der, jeg har ikke slettet de eller sett på de på årevis. Det er tross alt bilder av mennesker jeg er glad i, og selv om ekteskapet gikk i dass er det jo et kapittel i livet mitt. Jeg river ikke ut bilder fra fotoalbumet heller. Kjærestebilder og kyssebilder er såklart slettet og kastet for lengst. Sånt tar man ikke vare på når man er i et nytt forhold.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Misforstått eller ikke det svaret du forventet? 

Du skriver jo nå hvordan han ville reagert, men for tre timer svarte du en annen at du var redd for hans reaksjon. 

Du åpnet en annens brev fordi du var nysgjerrig?? Jeg spør igjen, hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: a6476...939

Ja jeg var redd for hans reaksjon altså hvordan han vil reagere på å se de bildene etter så mange år. Og om han synes det er greit at hun gjorde dette. Jeg er 26.  Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Da kan et virke som om det er noe sjalusi inne i bildet. Vet du om hun har noen ny i sitt liv?

Som sagt så vet jeg ingenting om hende. Men ja det kan være sjalusi , at hun har lyst til å ødelegge litt. Da jeg så gjennom bildene, først ble jeg satt ut, så tenkte jeg herrlighet så lavt denne dama synker, og så da jeg så bildet av at de kyssa, ble jeg sjalu og slangkonvolutten på benken.  Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg var redd for hans reaksjon altså hvordan han vil reagere på å se de bildene etter så mange år. Og om han synes det er greit at hun gjorde dette. Jeg er 26.  Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Hvor gammel er samboeren din? 

Anonymkode: a6476...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så vet jeg ingenting om hende. Men ja det kan være sjalusi , at hun har lyst til å ødelegge litt. Da jeg så gjennom bildene, først ble jeg satt ut, så tenkte jeg herrlighet så lavt denne dama synker, og så da jeg så bildet av at de kyssa, ble jeg sjalu og slangkonvolutten på benken.  Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Synes det bare virker rart og stakkarslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er samboeren din? 

Anonymkode: a6476...939

Samboeren min er 36. Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha det var snart. Men for seint. Han har konvolutten nå og bildene. Men takk for godt tips :) ts

Anonymkode: fa687...9cb

Godt tips? Så om du hadde sett dette tipset før så hadde du heller vært uærlig og latet som du var henne?

Anonymkode: 87d84...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt tips? Så om du hadde sett dette tipset før så hadde du heller vært uærlig og latet som du var henne?

Anonymkode: 87d84...e33

Ja jeg synes det var godt tips og smart tenkt. Men jeg ville ikke ha gjor det. Hadde jeg vært en dramaqueen og vært ute etter bråk så hadde jeg nok kommet på noe sånnt selv. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lager en ny epostadresse med hennes navn(type [email protected]), skriver på en lapp at du har fått ny kjæreste og derfor helst ikke vil kontaktes på facebook etc, men at du ønsker svar på mailadressen om han har ønske om å kontakte "deg".

Lim igjen konvolutten og legg den i postkassa igjen med lappen i.

Om han da ikke sender noe annet enn ingenting eller "hei, det var kleint med bilder - tror ikke vi skal snakkes mer" så vet du jo hva greia er :nigo:

Eller, du bare legger en i postkassen igjen - venter noen dager og tar det så opp med ham om hvorfor han ikke har fortalt deg om bildene. Det er kanskje det greieste.

Anonymkode: 19cec...5ab

Vet du at det går an å finne ut hvor en mail blir sendt fra og hvor den leses? Tviler på at du viste det, for nå som du gjør det, så er ikke ditt forslag noe særlig lurt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg synes det var godt tips og smart tenkt. Men jeg ville ikke ha gjor det. Hadde jeg vært en dramaqueen og vært ute etter bråk så hadde jeg nok kommet på noe sånnt selv. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Jeg synes ikke at det var så smart tenkt akkurat. Det er noe som kan få konsekvenser selv om man der og da tenker at det er ok å gjøre. Dessuten er det ikke greit å lyve eller være uærlig mot partneren sin,men nok om det. Håper dette bare er en uskyldig greie,og at det ikke er noe annet som ligger bak.

Anonymkode: 87d84...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært gift før, og har stua vekk en del gamle album på loftet. Deriblant et bryllupsalbum av meg og min eksmann. Vurderte en stund å kaste bildene, men har tenkt at de er en del av både min og hans fortid, og selv om vi ikke har noe med hverandre å gjøre i dag så var dette bilder av en fin dag. Nå mange, mange år etter er begge gift på nytt.

Tror kanskje jeg hadde følt på å spørre om han ville ha noen fremfor å kaste de (han ville ikke ta med bilder fra ekteskapet inkludert bilder av barnet vårt da han syns det ble for mye styr å kopiere opp bilder og dele)

Så til trådstarter; tenk ikke mer på dette, vis bildene til mannen din og beklag at du åpnet hans post....

Anonymkode: 8e966...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine og min eksmanns bryllupsbilder i album og liggende på en gammel harddisk et sted. For sønnen vår sin del. Vi er gode venner og kan godt finne på ting sammen med sønnen vår, men likevel hadde jeg aaaldri sendt bryllupsbildene til han. Tror han hadde tenkt at det hadde klikka for meg eller noe, siden der verken er noe romantisk eller seksuelt mellom oss - det er så dødt som man kan få det mellom oss. Skjønner ikke den dag i dag at det noen gang har vært noe tiltrekning der i det hele. 5 år siden nå. Hadde jeg savnet han og kanskje hatt litt lyst til å ha han tilbake, da kan det heller hende jeg kunne ha funnet på å sende de for å minne han på hvor fint vi hadde det og at det forhåpentligvis hadde vekket gamle følelser hos han. Men nei, nå hadde det bare vært rart - vi snakker aldri om fortiden vår sammen, det blir bare kleint synst jeg da. Vi har forandret oss så sykt mye mentalt og han er ikke en jeg engang hadde sett på den dag i dag.. så å tenke på at vi har hatt sex og hele pakka gjør at jeg grøsser litt, jeg ser mer på han som en bror - en jeg aldri kunne ha tatt i igjen, SÅ lite følelser og tiltrekning er der. Fint hadde vi det og jeg trodde virkelig han var mitt livs største kjærlighet på den tid. Jeg tror nok at hun ekskona prøver på noe ved å sende de bildene.

Anonymkode: 96bd8...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mine og min eksmanns bryllupsbilder i album og liggende på en gammel harddisk et sted. For sønnen vår sin del. Vi er gode venner og kan godt finne på ting sammen med sønnen vår, men likevel hadde jeg aaaldri sendt bryllupsbildene til han. Tror han hadde tenkt at det hadde klikka for meg eller noe, siden der verken er noe romantisk eller seksuelt mellom oss - det er så dødt som man kan få det mellom oss. Skjønner ikke den dag i dag at det noen gang har vært noe tiltrekning der i det hele. 5 år siden nå. Hadde jeg savnet han og kanskje hatt litt lyst til å ha han tilbake, da kan det heller hende jeg kunne ha funnet på å sende de for å minne han på hvor fint vi hadde det og at det forhåpentligvis hadde vekket gamle følelser hos han. Men nei, nå hadde det bare vært rart - vi snakker aldri om fortiden vår sammen, det blir bare kleint synst jeg da. Vi har forandret oss så sykt mye mentalt og han er ikke en jeg engang hadde sett på den dag i dag.. så å tenke på at vi har hatt sex og hele pakka gjør at jeg grøsser litt, jeg ser mer på han som en bror - en jeg aldri kunne ha tatt i igjen, SÅ lite følelser og tiltrekning er der. Fint hadde vi det og jeg trodde virkelig han var mitt livs største kjærlighet på den tid. Jeg tror nok at hun ekskona prøver på noe ved å sende de bildene.

Anonymkode: 96bd8...b5c

Det er akkurat det jeg tenker. At det ikke kan være rent uskyldig. Altså jeg prøver å tenke hvis jeg selv hadde vært i den situasjonen. Sånn som noen her nevner at "hun ikke ville ha bildene" ok? Om jeg ikke vil ha bildene av x-en min, tar jeg ikke bildene og sender til ett helt annet kontinent. Jeg tenker at hun ville minne han på bryllupet og tiden de var sammen.  Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høflig av henne å la han ta et valg om han vil ha minner fra en viktig del av livet, eller ikke. Å åpne andres post derimot...

Viss du ikke tåler hans fortid burde du funnet en uten.

Anonymkode: 59b03...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...