Gå til innhold

Eks kona sendte bryllupsbilder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eks kona til samboeren min sendte bryllupsbildene dems i posten. Hun bor i ett annet land og dem var gift for 10 år siden. Jeg åpnet postkassen i dag og jeg åpnet konvolutten (ja jeg vet at den ikke var til meg, men jeg fikk en ekkel Magefølelse i det jeg så konvolutten ) der ser jeg da alle disse bildene ink kyssebilder. Jeg ble helt satt ut. Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg si til samboeren. Jeg må jo selvfølgelig vise de til han. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Følte bare for å skrive det her :( 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er straffbart å åpne andres post. 

 

Anonymkode: ec806...2f2

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere vært gift hadde det vært greit å åpne posten (Iallefall i mitt syn. Mindre foreldre har ikke noe å skjule for hverandre og åpner hverandres post hvis den andre ikke er hjemme, slik er de fornøyde og slik er jeg vandt med), men dere er bare samboere (hvor lenge har dere vært sammen? Syns det var galt gjort og det vet du sikkert selv, så du får bare bite i det sure eplet og si hva du har gjort og ta det du fortjener

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Spiteful skrev:

Hadde dere vært gift hadde det vært greit å åpne posten (Iallefall i mitt syn. Mindre foreldre har ikke noe å skjule for hverandre og åpner hverandres post hvis den andre ikke er hjemme, slik er de fornøyde og slik er jeg vandt med), men dere er bare samboere (hvor lenge har dere vært sammen? Syns det var galt gjort og det vet du sikkert selv, så du får bare bite i det sure eplet og si hva du har gjort og ta det du fortjener

Vi åpner hverandres post uten problemer. Vi har ver sammen i 4 år. Så problemet her er ikke hvordan han kommer til å reagere fordi jeg har åpnet posten. Men det er heller det at jeg er litt "redd" for hans reaksjon på å få bildene som at han f.eks synes det var veldig koslig osv. Eller at de har hatt kontakt bak min rygg. TS 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi åpner hverandres post uten problemer. Vi har ver sammen i 4 år. Så problemet her er ikke hvordan han kommer til å reagere fordi jeg har åpnet posten. Men det er heller det at jeg er litt "redd" for hans reaksjon på å få bildene som at han f.eks synes det var veldig koslig osv. Eller at de har hatt kontakt bak min rygg. TS 

Anonymkode: fa687...9cb

Åja men da er det en annen sak. Leste de øverste kommentaerene og fikk for meg at du gjorde det i skjul og egentlig er ikke det vanlig i deres forhold.

Men da syns jeg ikke du skal være redd for noe. Han har valgt å være med nettopp deg! Hvis han holder kontakt med hu andre i skjul så fortjener du å få vite hvorfor. Gi han bildene og ta det deretter. Ingen grunn til bekymring på forhånd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi åpner hverandres post uten problemer. Vi har ver sammen i 4 år. Så problemet her er ikke hvordan han kommer til å reagere fordi jeg har åpnet posten. Men det er heller det at jeg er litt "redd" for hans reaksjon på å få bildene som at han f.eks synes det var veldig koslig osv. Eller at de har hatt kontakt bak min rygg. TS 

Anonymkode: fa687...9cb

Men hvorfor forklarer du åpningen av posten med at du fikk en ekkel magefølelse? Hvis det er helt normalt for deg å åpne hans post er vel ikke dette noe som trenger en videre forklaring enn akkurat dette. 

Anonymkode: 057b7...90f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor forklarer du åpningen av posten med at du fikk en ekkel magefølelse? Hvis det er helt normalt for deg å åpne hans post er vel ikke dette noe som trenger en videre forklaring enn akkurat dette. 

Anonymkode: 057b7...90f

Jeg beklager for at jeg var utydelig. Det jeg mente med ekkel magefølelse mar mer det at jeg følte at det var noe med den konvolutten selvom jeg altid åpner hans post og det er stort sett regninger :( hvorfor tror dere at hun sendte disse bildene? 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager for at jeg var utydelig. Det jeg mente med ekkel magefølelse mar mer det at jeg følte at det var noe med den konvolutten selvom jeg altid åpner hans post og det er stort sett regninger :( hvorfor tror dere at hun sendte disse bildene? 

Anonymkode: fa687...9cb

Det kan være så mangt. Det er nok helt uskyldig. Jeg ville nok ha tenkt at det var snodig, men å spekulere videre i intensjon og kommunikasjon dem imellom er å ta det litt langt. Dersom det sistnevnte var tilfelle tviler jeg på at hun hadde sendt bildene med posten, altså brev som du har en vane for å åpne. 

Anonymkode: 057b7...90f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være så mangt. Det er nok helt uskyldig. Jeg ville nok ha tenkt at det var snodig, men å spekulere videre i intensjon og kommunikasjon dem imellom er å ta det litt langt. Dersom det sistnevnte var tilfelle tviler jeg på at hun hadde sendt bildene med posten, altså brev som du har en vane for å åpne. 

Anonymkode: 057b7...90f

Når jeg søker henne på fb ser jeg at de er venner. Jeg har sett profilen til denne jenta før og har tenkt at det er en kusine eller en annen familiemedlem fra hjemlandet. Synes det er dumt at han ikke har fortalt meg at han har blitt venn med x og har kontakt med henne. Og nå seder hun bilder i posten av dem to. Hmm....ta 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg søker henne på fb ser jeg at de er venner. Jeg har sett profilen til denne jenta før og har tenkt at det er en kusine eller en annen familiemedlem fra hjemlandet. Synes det er dumt at han ikke har fortalt meg at han har blitt venn med x og har kontakt med henne. Og nå seder hun bilder i posten av dem to. Hmm....ta 

Anonymkode: fa687...9cb

Du visste ikke engang at hun var ekskona? Er det ingen bilder av dem sammen på Facebook? 

Anonymkode: d5555...896

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du visste ikke engang at hun var ekskona? Er det ingen bilder av dem sammen på Facebook? 

Anonymkode: d5555...896

Nei det visste jeg ikke. Det eneste jeg visste fra før av er at han har vært gift. Jeg har ikke gravd noe mer om hvem hun er, navn osv... Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en konvolutt, legg den i skriveren, print på ny adresse, putt på frimerker og hiv den i postkassen. Når brevet kommer tilabke sier du: kjære, det har kommet et brev til deg. Kjennes ut som bilder. Hva kan det være mon tro. 

Ta det derifra. Lykke til. 

 

 

Anonymkode: 0b9d7...624

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje hun ikke ville ha de lenger men det føltes feil å kaste dem? Jeg klarer ikke å kaste hverken bøker eller bilder i posten, hvilket likevel ikke betyr at jeg har noen følelser for eksen(e) mine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært sammen i 4år og såpass kjenner du vel samboeren din om hvordan han vil reagere. Hva er du redd for? At han plutselig får følelser for henne igjen og dumper deg? Hvor gammel er du egentlig? 

Jeg tror ikke noe på at du ikke har snoka ekskona på Facebook, sånn som du reagerer over gamle bilder. Du kjente vel at det ikke var regninger som var innholdet i den konvolutten? 

Anonymkode: a6476...939

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere har vært sammen i 4år og såpass kjenner du vel samboeren din om hvordan han vil reagere. Hva er du redd for? At han plutselig får følelser for henne igjen og dumper deg? Hvor gammel er du egentlig? 

Jeg tror ikke noe på at du ikke har snoka ekskona på Facebook, sånn som du reagerer over gamle bilder. Du kjente vel at det ikke var regninger som var innholdet i den konvolutten? 

Anonymkode: a6476...939

Jeg tror du har missforstått litt. Hvis jeg ikke tar feil. Sånn som jeg kjenner han så ville han reagert med å si "hvorfor i huleste sender hun disse bildene til meg" og hm hadde også sagt at det var respektløst av henne siden å sende sånne bilder til han Når hun vet at han er i ett forhold"  men så kommer jeg inn føre og samboeren min spørr meg om hvorfor jeg åpnet konvolutten som var til han. Så sa jeg, fordi jeg var nysgjerrig  og eg pleier vel å åpne mange andre brev du får i posten. Men jeg kan forstå at dette ikke var det mest behagelige brevet at jeg hadde åpner. Så sa han ikke noe mere. Så jeg vet fortsatt ikke om de har kontakt og hva er grunnen til at etter  10 års skilsmisse så sender hun de til han nå.  TS

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere har vært sammen i 4år og såpass kjenner du vel samboeren din om hvordan han vil reagere. Hva er du redd for? At han plutselig får følelser for henne igjen og dumper deg? Hvor gammel er du egentlig? 

Jeg tror ikke noe på at du ikke har snoka ekskona på Facebook, sånn som du reagerer over gamle bilder. Du kjente vel at det ikke var regninger som var innholdet i den konvolutten? 

Anonymkode: a6476...939

Ok det er to forskjellige ting det å snoke er kona på face eller ikke kan du ikke sammenligne med bildene. Jeg har nettopp ikke vært interessert i hvem hun er osv. Har ikke følt noe behov for det. Men bildene derimot, når du åpner postkasse og et brev og ser bilder av bryllupet dems, mener du da at jeg reagerer på feil måte? Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...