Gå til innhold

Dock Boots eller Cherrox?


Mumsy

Anbefalte innlegg

Hvilken type varme støvler bruker dere til barna deres utover høsten/vinteren? Hvem har dere best erfaring med av Dock Boots eller Cherrox? Blir så usikker på hvem jeg skal velge :vetikke::helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyd med Dock boots hvertfall, og har nettopp kjøpt det 3.paret på rad. Vi fikk de i utgangspunktet anbefalt av barnehagen. Tips: de er på tilbud på Coop obs til 299,- nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Dock boots, hadde ikke andre vintersko i barnehagen sist år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mumsy skrev:

Hvilken type varme støvler bruker dere til barna deres utover høsten/vinteren? Hvem har dere best erfaring med av Dock Boots eller Cherrox? Blir så usikker på hvem jeg skal velge :vetikke::helen:

På Vestlandet fungerer dock boots hele året :-) kjøper derfor ikke cherrox - som på pakkes bort når de fremdeles passer

Anonymkode: 39e55...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dock boots! Har selv brukt det da jeg jobbet i barnehage, og de er varme og myke. Jeg brukte de hele vinteren igjennom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Vindmølle skrev:

Vi er veldig fornøyd med Dock boots hvertfall, og har nettopp kjøpt det 3.paret på rad. Vi fikk de i utgangspunktet anbefalt av barnehagen. Tips: de er på tilbud på Coop obs til 299,- nå. 

Takk for at du deler erfaring, å takk for tips! Da blir det tur på Obs i morgen :) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Satellites skrev:

Veldig fornøyd med Dock boots, hadde ikke andre vintersko i barnehagen sist år :-)

Takk for svar, blir nok Dock boots her også, ustabil vinter, med mye sørpe/regn :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Vestlandet fungerer dock boots hele året :-) kjøper derfor ikke cherrox - som på pakkes bort når de fremdeles passer

Anonymkode: 39e55...303

Takk for svar, blir nok Dock boots som barnehagesko her også! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, atropos skrev:

Dock boots! Har selv brukt det da jeg jobbet i barnehage, og de er varme og myke. Jeg brukte de hele vinteren igjennom. :)

Takk for svar! Kjekt at du har prøvd de selv, blir enklere å vurdere da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også for Dock Boots :) holder på, og regulerer, varme godt. De sitter veldig bra på foten, og er ikke glatte under. Tommel opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to som er veldig varme på føttene og måtte rett og slett styre unna dock boots. De ble så varme at ungene gikk konstant våte på beina av svette. Samme gjaldt sorellsko.

Anonymkode: 22622...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dock boots som er tingen, de er fantastiske. Og her hvor vi bor så kan vi egentlig bruke de hele året.😊 Cherrox funker ikke for min sønn han blir så svett i beina av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dock boots helt klart. Våre blir kalde på føttene av Cherrox, mens Dock boots holder dem gode og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Mumsy skrev:

Takk for svar, blir nok Dock boots her også, ustabil vinter, med mye sørpe/regn :blomst:

Stemmer for Dock boots.

Men husk at det finnes to typer! En har vanntett gummi nesten helt opp til skaftet, det er den du skal kjøpe. Den andre typen er bare vanntett nederst rundt foten og jeg har brent meg på å kjøpe den en gang, den slapp inn vann øverst så bena ble våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 10.14, palamina skrev:

Stemmer for Dock boots.

Men husk at det finnes to typer! En har vanntett gummi nesten helt opp til skaftet, det er den du skal kjøpe. Den andre typen er bare vanntett nederst rundt foten og jeg har brent meg på å kjøpe den en gang, den slapp inn vann øverst så bena ble våte.

Hmmm! Var på obs i dag for å se på Dock boots på tilbud. De som de hadde der hadde gummi nederst og et slags mykt, men gummiaktig stoff øverst på skaftet. Bør jeg styre unna disse altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bilder av ulike Dock boots på nett. Noen typer har dette stoffet nesten helt nede på foten/ved ankelen, mens andre har det bare noen cm øverst på skaftet. 

De på obs! er av den første typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bruker dock boots. Fikk det anbefalt av andre med barn og barnehagen. Kjøpte de som er på tilbud på obs! nå, aldri hatt noe problem med at de ble våte.

Anonymkode: b995f...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den typen som Obs! selger, og har ikke hatt noen problemer med at de lekker. Jenten vår elsker å hoppe og leke i dammer, og med unntak av et par tilfeller hvor hun mer eller mindre har badet i dammer slik st hun har fått vann over skaftet har vi aldri opplevd at hun har blitt våt. Vi er på 3.paret nå, og støvlene er mye i bruk året rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 timer siden, Gravity skrev:

Hmmm! Var på obs i dag for å se på Dock boots på tilbud. De som de hadde der hadde gummi nederst og et slags mykt, men gummiaktig stoff øverst på skaftet. Bør jeg styre unna disse altså?

Ja, var de jeg kjøpte en gang. Totalt ubrukelige. Fungerte greit den første uka. Brukte sånn inprenering spray også.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Dock boots var Totalt ubrukelig her hvertfall. Kan ikke forstå at andres unger ikke blir våte i beina av de.

cherrox liker jeg heller ikke. De er så store og klumpete.

Jeg kjøper bisgaard med ullfôr. De sitter godt på foten.

Endret av Magnifiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...