Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Mandag:

Kjempe koselig kveld på Lørdag, hadde oss et par øl og bare skravlet og lo. Tur på Søndagen, god mat og kos!

Kneet er fortsatt ganske varierende, men litt bedre igjen, sånn utenom hvis jeg går for lenge om gangen. 

:) 

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Kjeeempe koselig kveld i går, føler meg uendelig forelsket :alice: Kneet mitt var også supert, så alt bare er fryd og gammen :hjerte:

Herlig dag på jobb, fint vær, hørt på musikk og bare nytt livet. Skulle ønske jeg kunne stoppe tiden akkurat nå... :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag: 

Kjempe fin dag på jobb, møtte på en ny kollega, og hatt noen skikkelig gode samtaler i lunsjen. Nå er det en liten pause før det er bånn gass igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag!

Onsdag var kjempekoselig, hentet barna i barnehage og skole og hadde en trivelig samtale med folkene der. Så var vi hos min mor og spiste god hjemmelaget mat. 

Torsdag ble det litt lek og kos på dagen, og kjæresterier på kvelden :hjerte:

I dag har jeg og guttene mine kost oss ute i det nydelige været, spist is, lekt og truffet på forskjellige folk. Fantastisk herlig dag :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag!

I går var fantastisk, vi var ute å lekte hele dagen, spiste is, og på kvelden dro barna på overnatting hos bestemor, mens jeg og kjæresten tok en utepils og gikk på fest. Kjempe trivelig kveld, kneet tullet litt på natta, men var nesten 100 % igjen i dag, fantastisk :hjerte: Alt bare går rette veien for tiden. Føler meg nesten høy på livet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Super dag i går! Etter jobb slappet jeg av med god mat og kake! Så dro jeg på besøk hos kjæresten og hadde film-maraton. Kneet har vært eksemplarisk! Og matlysten har kommet tilbake, herlig :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Fredag; Wow, jeg har virkelig ikke vært flink denne uka :fnise:

Tirsdag: Koselig sløvedag på jobb, var med en av kollegaene som jeg ikke er så fryktelig mye med, og vi koset oss masse. Fikk god mat i lunsjen også! Så hadde vi kosekveld! Kneet kjempefint!

Onsdag: Super kjekt på jobb, masse folk og høyt tempo, av og til er det skikkelig herlig! :laugh: Så var jeg med kjæresten resten av dagen! Denne dagen var kneet eksemplarisk selv om jeg hadde vært aktiv hele dagen! Skal se det egentlig hjelper :fnise:

Torsdag: Nok en dag masse kos på jobb, null angst! Møtte på og måtte hjelpe masse fremmede folk denne dagen og er overrasket over hvor perfekt det har gått! Var også hos min mor og det var skikkelig trivelig. Ungene var engler hele dagen :hjerte:

Fredag: Super herlig morgen, greie unger og god frokost! Nå begynner dagen min litt senere enn vanlig. Skal ta meg en kaffekopp mens jeg hører på sommerregnet ute :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hannemor76

10 dager siden sist jeg var inne.. huff, får prøve meg på en oppdatering av alt:

Lørdag: Kjærestekveld med god mat, vin, tv-spill og diverse! Herlig kveld :hjerte:

Søndag: Gikk nydelig tur, havnet på en fantastisk bortgjemt plass, regner med mye av sommeren blir tilbragt der:laugh: Resten av dagen var stille og rolig, film og god (dritt)mat :laugh:

Mandag: Rolig formiddag, var hos noen venner på kvelden, drakk te og pratet. Veldig koselig. Kinamat på kvelden :laugh:

Tirsdag: Grei dag på jobb, supre kollegaer som alltid! 

Onsdag: Kjeeempe trivelig dag på jobb! Hadde det kjempe morsomt, og lunsjen gikk supert ! Fikk en liten aha-opplevelse da den kollegaen jeg har som jeg alltid har tenkt har alt 100% på stell, alltid, hadde en skikkelig dårlig dag... :hjerte: Så var det forestilling på skolen, ungene var skikkelig flinke, og det var faktisk koselig å være der med eksen og dem. :)

Torsdag: Helt ok dag på jobb, litt kjedelig, men koselig i lunsjen. :) Møtte etterpå på en person jeg virkelig ville unngå... Kleint og angst!!! Det gikk dog helt greit. Var på familiemiddag med barna.

Fredag: Stille og rolig både på jobb og hjemme.

Lørdag: Var ute med de "små" og handlet diverse, og var på lekeplassen. :nordvesta:

Søndag: Bursdagsfeiring som gikk storartet, så glad barna mine har havnet i så gode kull mtp foreldre. :) Etterpå var ungene, kjæresten og jeg ute i finværet og lekte, spiste og koste oss. :hjerte:

Mandag: Tok en tidlig lunsjpause på jobb i dag, til nå rolig dag med mye kaffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag

Resten av mandagen ble superfin! Nøt enkel mat og film, kneet trøblet litt i begynnelsen men ble bedre og bedre :laugh: 

Fin form i dag! Og ganske fint vær ute! Herlig :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Ganske sliten! Altfor masse å gjøre...

Kneet har vært ganske drit...

Skal prøve å oppdatere litt oftere igjen. Orker ikke å ta for meg hele uken som gikk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Bedre form i dag, fikk slappe av litt i går, var deilig! Kneet er litt bedre i dag. :)

Fortsatt lykkelig forelsket :nordvesta::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag!

I går var det kos på jobb, vi laget sjokoladekake til de ansatte, og jeg hadde en koselig prat med en kollega som sliter med litt av det samme som meg. Videre hadde jeg nok en god prat, fikk fylt ut noen skjemaer osv osv. Deretter kjempe kosekveld med kjæresten.

I dag var det travelt. Hadde evaluering på jobb, og det gikk ganske bra, men turen fra eller til var super stress da bilen tullet seg skikkelig til... Videre var jeg og kjæresten å gjorde noen ærend og hos familien hans. Spiste lunsj ute, og storkoste oss. Kneet var også helt supert. :hjerte:

:hjerter_rundt::nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

 

Nydelig dag! Hadde avspasering begge to i dag, så kom til god frokost hos kjæresten. Deretter gikk vi koselig tur, gikk hjem å bakte kake, spilte kjempe kjekt spill og koste oss :hjerte::nordvesta: Kneet var litt trøblete i begynnelsen av turen, men kom seg igjen på slutten så ser ut som om det er generelt sett bedre igjen. Virker som om det går i perioder uavhengig av belastning. :kosteskaft:

Føler meg helt utrolig forelsket, ekstatisk, og glad, håper jeg kan sveve på denne skyen leeeeenge! :ninuskapus:

(Og sånn TMI; Hadde den sykeste orgasmen jeg har hatt i hele mitt liv nettopp :ninja: Trodde ikke de ble sterkere i 40 årene, men se der :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Lørdag;

Travel og koselig dag! :D

Var på handletur med barna, kjøpte inn mat og godteri til kvelden. Så bakte vi alle mann, og stor koste oss, og var en tur ute. Hadde også besøk av familie. :)

 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du svever på en rosa sky for tiden - er ikke det verdens deiligste følelse? :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Joo det er fantastisk! Men skummelt, for det er ikke noe som er vanlig kost, så er vel smått pessimistisk på varigheten :bond:

I dag har vært super lang og slitsom, men veldig vellykket for de små i det minste!

Gjensyn med flere i familien, hvorav noen er årevis siden vi har sett... Hadde merkelig nok ingen angst! Og klarte meg veldig fint :bolledeig:

Og jeg som hadde tenkt å ta sobril for å komme meg gjennom dagen. 

Er ufattelig sliten nå da. Blir nok å lure meg under dyna om ikke så lenge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Veldig dårlig på å skrive for tiden, men må bare si at endelig har jeg fått gjennomført noe jeg har gruet med lenge til og det gikk over all forventning! Ellers står alt faktisk helt utrolig fint til og kneet er eksemplarisk 😄 Må minne meg selv på å nyte nåtiden for dette blir nok en av periodene jeg kommer til å se tilbake på med savn. ❤ 

 

:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Hannemor76

Nesten gitt opp denne dagboken, men får bli et innlegg nå og da. :)

 

 Fortsatt ufattelig forelsket, kjenner på følelser jeg ikke trodde jeg kunne føle. Uendelig takknemlig! Og all motgangen fram til dette punktet får meg til å verdsette det enda mer, og til å jobbe for å kunne beholde det.

Angsten går opp og ned uten at det føles som om det har sammenheng med noe rundt meg. Kneet går også opp og ned uten at det virker til å ha sammenheng med noe rundt meg. Alt i alt er ting egentlig skikkelig bra. ❤ Bare så redd for å miste det. Må bare nyte det mens jeg har det ellers stjeler redselen hele lykken. Ting har en tendens til å ordne seg uansett:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hannemor76

Følelsen av å ville gi opp kneet...argh..ikke tatt medisiner på en stund da så får prøve med igjen. Ellers har det jo gått litt opp og ned før også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Virker som om medisinene virker..argh hvorfor må de ha så fæle bivirkninger? Får finne ut hva som er "best" og leve med.. 

Ellers går ting veldig fint :ninuskapus:

Veldig travelt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...