Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Mandag:
Hah! Kurset gikk nå så som så! :murvegg::laugh: Er allikevel i godt humør og skal kose meg på sofaen et par timer før jeg skal ut! Har veeeldig lyst på et eller annet snop også.... men får se om jeg klarer å holde meg unna !

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76


Tirsdag:

Angst sier du? Helt gruuuusomt var det i morges på jobb, holdt på å begynne å gråte og kjente spiralen av negative tanker tvinne seg rundt meg, måtte virkelig ta meg sammen for å klare å komme ut av den. Hjalp litt å være ute i den friske lufta og det går bedre nå selv om jeg kjenner det henger litt igjen. Hersens angst altså, mon tro om jeg ikke er flink nok til å slappe av mellom slagene.. :P Kjente også i dag at jeg heller mot å ta den kneoperasjonen jeg er tilbudt selv om det ikke er 100% sikkert at ting blir bra, så kjente jeg at jeg synes det er slitsomt å leve med.. Får se litt hva jeg tenker når det nærmer seg. :) 

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Ånei... Jeg tror panikk angsten er kommet tilbake! Hjalp nok ikke at jeg var varm og drakk kaffe, men wow... lenge siden jeg har hatt så mange begynnende panikkanfall på en kveld... :( Fortsatt i godt humør da merkelig nok! Må bare passe på pusten og ikke være redd for angsten! Og ikke blir for varm :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag: Kjekk dag på jobb! Føler jeg har ganske god kontroll, mer enn noen av de andre. Spist masse god mat siden jeg hadde så mye å gå på. :ph34r: Hadde besøk av en venn i kveld, det var helt ok, nå er jeg bare sliten og vil sove. God natt :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag: Våknet i et helt nøytralt humør, spist en haaaug med mat til frokost, huff :ph34r: Har masse tunfisksalat og eggerøre etter selskap liggende som må spises opp så rettferdigjør det med det. :tongue: Har klart å doble styrken i det dårlige kneet på bare noen uker! Kjempe fornøyd! :duskedame:Nå er det snart ut å handle og hente en pakke på posten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Fredag:
Føler meg litt mehh... i dag... Ikke deppa, bare litt motløs, uten at jeg vet helt hvorfor! Har nok ikke vært så flink til å leve i nuet, så skal prøve å bruke dagen til å snu om. I kveld skal jeg drikke noen øl og gå ut. Blir sikkert koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag: Etter et par øl er alt vel! Storkoser meg mens jeg steller meg :duskedame:Får håpe kvelden blir bra!

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag : Veldig kjekt i går! Kneet ble dårlig da under dansingen.. Må prøve å få orden på det på en eller annen måte. Ellers i relativt godt humør :D

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag:
Egentlig i godt humør, men litt kjærlighetssorg merkelig nok... Kom brått på, kan ikke huske sist jeg kjente på det, men får håpe det går over snart. Trykker i meg sjokolade så lenge:fnise:

Endret av Hannemor76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag: Våknet ganske deppa, men føler meg allerede mye bedre. Kjente at jeg begynte å grave meg ned i dårlige tankemønstre, men klarte å snu det ved å se i glad-mappen min og ved å lese planene for fremtiden. Jeg må bare lære meg til å forstå at det finnes håp uansett. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Så lettende å tenke at jeg kan ikke forandre fortiden, så den må jeg bare gi slipp på. Fokusere på nuet og framtiden. Sansynligvis blir ting bra, i allefall mye bedre, og i mellomtiden må jeg bare ta godt vare på meg selv og mine nærmeste. Se hverdagslykken hver dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Våknet opp deppa og med angst, det verste gav seg ganske kjapt men det er alltid slik det begynner. Har også sovet dååårlig. Nå må jeg virkelig ta meg sammen for å komme på rett vei igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:
Aaau, smerter i dag! Nå kommer nok menstruasjonen snart. Det svir og bekkenet verker slik at det ikke er mulig å gå...
Kom meg på jobb noen timer da, og selv om jeg hadde en del angst er det terapeutisk arbeide, og folkene er veldig greie <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag: Gikk en tur ned å kjøpte meg noe god mat i går, fantastisk deilig tur, ble i enda bedre humør!

Så i dag våknet jeg glad og fornøyd, spist goood frokost, og nå skal jeg snart på kurs! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Kurset går elendig...! Holdt på å begynne å gråte og ryke rett i kjelleren igjen. Følte meg så misslykket. Men jeg kommer meg ovenpå igjen! Dette må vel være beviset på at jeg faktisk er på rett vei! Jeg tenker; jeg kan ikke gjøre noe med det uansett, alt jeg kan gjøre er mitt beste, går det så går det, hvis ikke, vel.. Da må jeg lære meg å finne glede i andre ting. Det er litt deilig å klare å tenke sånn når jeg tidligere har havnet i; "Dette går ikke, det går heller ikke, og det videre kommer sikkert heller ikke til å gå. Hvordan kan jeg glede meg over noe i det hele tatt når alt dette ikke går bra." Såklart kan jeg glede meg over andre ting, og lære meg til å glede meg over mer og mer. Det er mye fint i verden så lenge jeg åpner øynene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

I går var en fantastisk dag på jobb, ingen angst og masse kjekt med kollegaer etc. Etterpå var resten av dagen super og vi var hos mamma og spiste hjemmelaget fiskegrateng :hjerte:

I dag har jeg en litt rolig da, hentet to pakker og skal handle om en liten stund. Er i veldig godt humør og koser meg masse! Nyter de flotte kalde dagene :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag: 

Har hatt en kjempe fin helg! Vi var på besøk hos ei venninne og barna på Lørdagen, og hos mamma på Søndagen. Alvin har bare vært god og snill, og helgen har gått lekende lett! 

I dag har jeg vært på kjøretur med mamma, veldig koselig :hjerte:
Etterpå har jeg vært litt med en venninne som kom innom. Liker egentlig ikke uanmeldt besøk, men det var veldig koselig. Har det egentlig veldig bra, og er optimistisk! Håper det varer! Nå skal jeg rydde litt og kanskje handle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag: Kost meg på jobb i dag, føler meg tidvis litt teit og dum, men kommer heldigvis inn på rett spor igjen rimelig fort! Ellers har jeg gått tur, og lurer på om jeg skal handle litt... Mangler egentlig en del mat :fnise: Klarer ikke å bære noe særlig pga kneet som tuller...

Har litt lyst på noe godt å kose meg med også, men skal prøve å holde meg sunn! Er i godt humør, og føler meg stabil :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...