Gå til innhold

Hva er det som er mest turn-off ved gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En lik tråd florerer her!

Hva er mest turn-off med gutter ?

Anonymkode: d6098...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han røyker

Han er en sofagris 

Dårlig hygiene 

Uærlig 

Aggressiv 

Dårlig i senga

Under en 170

Snuser

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme som for jenter. At han er frekk og dømmende mot dem som har andre meninger enn seg selv.

 

Anonymkode: 8e4d5...5b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmende,arrogant og besserwisser

Dårlig hygiene

Lat og 0 interesser (nei dataspilling 8t hver dag er ingen interesse)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gidde å jobbe (Naver)

Røyke og/eller snuse

Anonymkode: f841a...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Dømmende,arrogant og besserwisser

Dårlig hygiene

Lat og 0 interesser (nei dataspilling 8t hver dag er ingen interesse)

Dataspilliing i 8t hver dag er dessverre en interesse, enda du ser på det slik eller ikke, Sunniva :) 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 185.

Spilling vær jævla dag. (går fint en gang i blant)

Dårlig stil.

Skjegg. 

Usymmetrisk ansikt. 

Lav sosial intelligens. 

Sjenert. 

Bor hjemme. 

Arbeidsledig. 

Psykisk lidelse. 

Mannsjåvinist. 

exser som er mindre pen. 

For snill (tøffel). 

Penis under 17cm. 

 

 

Turn off!

 

 

 

Anonymkode: b5a24...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AgentFassbender skrev:

Dataspilliing i 8t hver dag er dessverre en interesse, enda du ser på det slik eller ikke, Sunniva :) 

Ja en meget uintelligent interesse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, SunnivaOslo skrev:

Ja en meget uintelligent interesse.

Broren min lærte seg engelsk før alle andre i 7. klasse pga spilling. Så vel, vel. Al er relativt, Sunniva :) 

Expand your mind. Usexy med lite åpne kvinner. :) 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AgentFassbender skrev:

Broren min lærte seg engelsk før alle andre i 7. klasse pga spilling. Så vel, vel. Al er relativt, Sunniva :) 

Expand your mind. Usexy med lite åpne kvinner. :) 

Vel...good for you. Jeg foretrekker dog intelligente menn og tror nå ikke det er så mange intelligente menn over 30 som bruker dagene på dataspill.

Ha en fin dag og beklager for at du følte deg støtt.Spis en pose Maarud og drikk en Redbull så føler du deg nok litt bedre☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, SunnivaOslo skrev:

Vel...good for you. Jeg foretrekker dog intelligente menn og tror nå ikke det er så mange intelligente menn over 30 som bruker dagene på dataspill.

Ha en fin dag og beklager for at du følte deg støtt.Spis en pose Maarud og drikk en Redbull så føler du deg nok litt bedre☺

Vel, herseteknikker er lov, men fungerer gjør de ikke alltid. :) 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han er lav

Har dårlig hygiene

Er uintelligent

Er voldelig mot mennesker og dyr.

 

Anonymkode: 192ae...925

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Vel...good for you. Jeg foretrekker dog intelligente menn og tror nå ikke det er så mange intelligente menn over 30 som bruker dagene på dataspill.

Ha en fin dag og beklager for at du følte deg støtt.Spis en pose Maarud og drikk en Redbull så føler du deg nok litt bedre☺

Men det er jo nettopp sånt menn med over gjennomsnittlig intelligens gjerne gjør. De har typiske nerdehobbyer som en del andre anser som umodne.

Anonymkode: 38573...d90

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Vel...good for you. Jeg foretrekker dog intelligente menn og tror nå ikke det er så mange intelligente menn over 30 som bruker dagene på dataspill.

Ha en fin dag og beklager for at du følte deg støtt.Spis en pose Maarud og drikk en Redbull så føler du deg nok litt bedre☺

Store deler av resten av mennene bruker tiden på passive aktiviteter som TV titting. Massevis av damer bruker tiden på å lese oppdiktede historier OG TV titting. Om han spiller i stedet er det en bra indikator på god intelligens. Det der er det dummeste jeg har hørt 

OBS:Jeg spiller ikke så jeg er upartisk

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo nettopp sånt menn med over gjennomsnittlig intelligens gjerne gjør. De har typiske nerdehobbyer som en del andre anser som umodne.

Anonymkode: 38573...d90

Hadde det vært snakk om å menn som bruker all tid på å lage dataspillene, kan vi snakke om iver gjennomsnittlig intelligens.

Men her er det altså snakk om menn som konsumerer. De blir gode i dataspill, som en bordtennisspiller blir god hvis han bruker all sin tid på det.

Og det er fint, men en god bordtennisspiller blir neppe omtalt som over gjennomsittet intelligent.

Anonymkode: 192ae...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært snakk om å menn som bruker all tid på å lage dataspillene, kan vi snakke om iver gjennomsnittlig intelligens.

Men her er det altså snakk om menn som konsumerer. De blir gode i dataspill, som en bordtennisspiller blir god hvis han bruker all sin tid på det.

Og det er fint, men en god bordtennisspiller blir neppe omtalt som over gjennomsittet intelligent.

Anonymkode: 192ae...925

Bordtennis er en av de fysiske sportene som stimulerer hjernen mest. IQ har vist seg å ha en betydelig effekt på utøvernes ferdigheter innen sporten. Den har også en tendens til å tiltrekke seg de mer intelligente sportsinteresserte, mer enn sporter som f.eks fotball eller padling

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sykkelkopp skrev:

Bordtennis er en av de fysiske sportene som stimulerer hjernen mest. IQ har vist seg å ha en betydelig effekt på utøvernes ferdigheter innen sporten. Den har også en tendens til å tiltrekke seg de mer intelligente sportsinteresserte, mer enn sporter som f.eks fotball eller padling

Synsing fra ende til annen. Alle sier nøyaktig det samme om sin idrett.

Anonymkode: 192ae...925

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo nettopp sånt menn med over gjennomsnittlig intelligens gjerne gjør. De har typiske nerdehobbyer som en del andre anser som umodne.

Anonymkode: 38573...d90

Vel det er flott det, men de er som oftest lav og stygg:)

Anonymkode: b5a24...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...