Gå til innhold

Det å ha sex med en gift person er like ille som å være utro selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Chibi skrev:

Jeg har faktisk vært "elskerinnen" til 2 menn...

Og fra dag 1, ble jeg fortalt at de var singel, de var ute etter ett forhold.
Men den dagen jeg fant ut at de faktisk var gift, så ble det slutt.

Er jeg en dårlig person som har hatt ett forhold med gifte menn? I  god tro at de var singel selv? Jeg gjorde det slutt når jeg fant det ut.. Det er ikke akkurat noe jeg går og skryter av heller, men etter å ha blitt lurt så kraftig av 2stk, så har det gått lang tid før jeg i det hele tatt har klart å stole på menn igjen.

Jeg ser ikke på meg som en dårlig person..  :)

Tenker at det hadde vært annerledes om jeg visste at de var gift. Da kunne jeg iallefall tatt ett valg :) 

Nei nei og atter nei!

Selvfølgelig er du ikke en dårlig person, de er dårlige personer. Du ble bare lurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Konghung skrev:

Nei nei og atter nei!

Selvfølgelig er du ikke en dårlig person, de er dårlige personer. Du ble bare lurt.

Ja, de er dårlige personer! :(  Måtte karma bite de hardt bakfra! :fnise: 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den personen i forholdet eller ekteskapet som har ansvaret.  Men jeg men kan ikke si at jeg syns de som innleder sex eller forhold med folk de vet er i forhold er veldig sympatiske. De har ingen forpliktelse til den andre parten, men jeg syns ikke det å være den 3 parten i ett forhold sier noe positivt om den personen. Så jeg dømmer nok begge parter, men den største idioten er den som er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er like ille. Det er selvsagt bare dersom begge parter er klar over at en av dem er gift. 

Anonymkode: e2183...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette. Om man eier empati burde det ikke ha noe å si om man kjenner den lidende parten eller ikke. Hva tenker dere?

Anonymkode: fcab4...211

Ja, men man kan ikke sende folk i fengsel for det. ;)

Anonymkode: 5c58f...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Konghung skrev:

OK. Jeg kan skjønne at folk mener det. Men jeg har alltid tenkt at det er personen i forholdet som er synderen.

Selvsagt er den personen også pillråtten, den personen svikter jo sine nærmeste for et ligg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette. Om man eier empati burde det ikke ha noe å si om man kjenner den lidende parten eller ikke. Hva tenker dere?

Anonymkode: fcab4...211

Ikke enig. Ligger jeg med en dame som selv har tatt valget om å ha sex med meg så er hun selv ansvarlig for om hennes valg går utover egen kjæreste/ektemann. Jeg er ansvarlig for mine handlinger. Hun for sine. Jeg er ikke utro mot noen, men hun har valgt selv å være det. Jeg har gjort en handling som ikke er like blendahvit som om hun hadde vært single, men det kan ikke på noen måte sidestilles med å selv være utro.  

Anonymkode: 2be21...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ons med en mann i sommer. Fikk beskjed om å adde han på fb før vi gikk hvert til vårt. Gikk inn på profilen hans noen dager senere og ser han er gift.  

Han sa til meg han var singel, og føler ikke jeg gjorde noe galt. Synes synd på kona da som har en løgnaktig drittstøvel til en mann. 

Anonymkode: 0e4cc...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er så klart ikke like ille som å være utro selv, er den som er utro som har ansvaret. Det dummeste jeg hører er når folk snakker om elskerinnen som er så dum som frister den gifte mannen. Den gifte mannen er som regel et voksent menneske som kan ta ansvar for sine egne handlinger.

At det derimot er dårlig gjort å ha sex med en gift mann, det skal jeg være enig i. Også for sin egen del, man bør føle seg mer verdt enn å ha sex med gifte menn. Det er ikke mye å stå etter i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, August 23, 2016 at 2.28, Beeblebrox skrev:

Er man gift eller i et forhold, så har man forpliktet seg til en annen person. Det har man ikke som singel. Det er en vesentlig forskjell.

Synes helt klart IKKE at det er "like ille" å ha sex med en person som er i et forhold som singel, som det er å være utro i et forhold. 

Jeg er helt med på at det er "dårlig stil" og tegn på tvilsomt moral, men utover det, så synes jeg ikke engang det kan sammenlignes.

Tviler på om alle som trykker tommel opp til ditt innlegg ville gjort det om det var de som hadde blitt bedratt av mannen sin eller kona😂

Anonymkode: 2bfee...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder bare om begge to er gifte ( Altså med andre personer ). Om en singel person har sex med en gift person. Så er det alltid den gifte personen som bærer all skyld. En singel person har ingen skyld. Siden en singel person kan ikke være utro.

Det er bare den gifte som kan være utro dermed er det alltid den gifte som har skylda.

 

Selvsagt så burde man jo ikke ligge med folk i forhold. 

Endret av Elijah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært utro selv men syns det er spennende å ha sex med menn som er gifte. Mannen jeg ligger med jevnlig nå er gift, ulykkelig i forholdet sitt fordi han ikke får sex av kona i det hele tatt. For han er det fantastisk å ha ei som han kan ha nærhet med når den bitre sure kjerringa hans knapt vil røre han. Han føler seg attraktiv og likt, at noen vil ha han. Uforståelige for meg med tanke på hvor snill han er og ikke minst sexy han er, at konen hans ikke vil ha sex med han! Her snakker vi veltrent kjekkas med alt på stell. Likevel vil ikke kona ha sex med han, hun er konstant sur og masete. Jeg syns det er spennende og føler ikke empati ovenfor henne når hun behandler mannen sin som møkk. Hvorfor er de ikke skilt? Ikke mitt problem, men regner med det handler om barn, bopel og noe sånt noe. Jeg bryr meg ikke, så lenge jeg får ha sex så er jeg fornøyd. Han er fornøyd. Vi har det fint. 

Anonymkode: af1da...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å forstå hvordan det kan være tennende å ha sex med en som er utro. Jeg ville jo ikke ha inngått et forhold med en som har vært utro. Det er det samme med en mann som slår kvinner. Har han gjort det en gang, er sjansen stor for å gjøre det igjen. 

Det å være utro, er å gå over en grense. Neste gang er det enda enklere. Den personen er ikke attraktiv for meg.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har jo den som bedrar partneren sin skyld. Man har ikke skyld dersom man ikke vet at den andre har kjæreste.

Samtidig så hadde ikke den personen vært utro nå om det ikke var for deg. Om en person hadde hatt sex med mannen/damen din så hadde du ikke blitt sur på tredjeparter og?

Anonymkode: fcab4...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 16.42, AnonymBruker skrev:

Tviler på om alle som trykker tommel opp til ditt innlegg ville gjort det om det var de som hadde blitt bedratt av mannen sin eller kona😂

Anonymkode: 2bfee...c93

Hva mener du? Det er jo klart at ingen liker å bli bedratt, men som du skriver så blir man jo bedratt av mannen eller kona, og IKKE en totalt fremmed. :klo:

Jeg skjønner virkelig ikke logikken til de som velger å legge like mye ansvar over på den parten som ikke er engang er en del av ens eget liv. Sånn jeg ser det, så er utroskap et svik, et stort et som sådan, men på et personlig nivå, og folk jeg ikke kjenner, ikke stoler på, eller som ikke har forpliktelser til meg, kan i veldig liten grad verken såre eller svike meg.

Men, for all del, folk skal jo alle få ha sine egne meninger og syn på forskjellig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene sambo har vært utro så har jeg aldri klandra den andre part. Kun han. 

Anonymkode: d8a0e...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...