Gå til innhold

"allergisk" mot en manns sæd??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig? 

En partner jeg har hatt tidligere - hver gang vi hadde hatt sex, fikk jeg vund lukt og ubalanse i underlivet. Jeg måtte ta disse vagitoriene for å opprettholde riktig ph etc for å få orden på det. Det har bare skjedd med den partnern, ingen før eller ingen etter. 

Kan jeg har reagert på hans sæd eller bakterieflora? Eller var han kanskje uhygienisk?

(Det var ikke kjønnsykdom i bildet, jeg testet meg for alt på en GU, men jeg spurte aldri om det jeg spør om her)

Anonymkode: ed93a...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke unormalt å få ubalanse i underlivet hvis mannen får utløsning inni deg. 

Anonymkode: 22028...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke unormalt å få ubalanse i underlivet hvis mannen får utløsning inni deg. 

Anonymkode: 22028...423

Men det har bare skjedd med denne ene mannen. Ingen av de andre. Jeg har jo vært seksuelt aktiv i 15 år nå, så bare han som jeg var sammen med i 3-4 mnd som har gjort at jeg reagerer. 

Anonymkode: ed93a...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har bakteriefloraer som bare ikke er kompatible med hverandre. Kan hende det er det.

Anonymkode: aebc9...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sammen med eksen min fikk jeg soppinfekson HELE tiden. Etter at det ble slutt med han har jeg ikke hatt det, ikke med min nye partner heller. Så skal ikke se bort i fra at det var noe med hans flora som reagerte med min. 

Anonymkode: 960e4...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevd å reagere med smerter på en x sin sæd. Hver gang han kom inni meg fikk jeg veldig vondt og det svei. Ingen sykdom i bildet og har ikke samme problem med nåværende kjæreste eller noen før denne mannen heller... 

Anonymkode: 512a6...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasket han sneipen da?

Anonymkode: 45029...4a0

Jeg tror da det. Den luktet ikke og så ren ut hvertfall. 

Anonymkode: ed93a...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje. En venninne hadde urinveisinfeksjon hele tiden før, ingen skjønte hvorfor før det ble slutt med kjæresten og hun aldri fikk det igjen. Noen bare passer ikke sammen:P

Anonymkode: fbd2d...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg og kjæresten går en uke uten sex så er det garantert at jeg får sopp med en gang. Har vi regelmessig sex får jeg ikke sopp. Hvert sammen i fem år. Aldri opplevd dette med noen andre. 

Anonymkode: fca32...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg opplever det der. Men han nye typen.mkurer har de tatt. Men likevel begynner det å stinke av hennes underliv kort tid etter at han har tømt seg. Så hun må løpe på badet hver gang, prøve å fingre ut mest mulig, vaske seg godt. Jeg hadde ikke orket, bedre st han kom utenfor. 

Anonymkode: 9ed97...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig? 

En partner jeg har hatt tidligere - hver gang vi hadde hatt sex, fikk jeg vund lukt og ubalanse i underlivet. Jeg måtte ta disse vagitoriene for å opprettholde riktig ph etc for å få orden på det. Det har bare skjedd med den partnern, ingen før eller ingen etter. 

Kan jeg har reagert på hans sæd eller bakterieflora? Eller var han kanskje uhygienisk?

(Det var ikke kjønnsykdom i bildet, jeg testet meg for alt på en GU, men jeg spurte aldri om det jeg spør om her)

Anonymkode: ed93a...c75

Jeg har også opplevd det, han var ikke uhygienisk. Men fikk svie og kløe, ingen kjønnssykdommer inne i bildet heller. Men, det viste seg at kroppen min reagerte på han, han var mr. psykopat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen par bare passer ikke sammen rent kjemisk sett. Dvs, dine kjønnsafter og hans sæd sammen lukter død og fordervelse uansett hvor rene dere er, eller du får sopp omtrent bare du tenker samleie.

Og så har du de få som faktisk er allergiske mot sæd enten hele tiden eller kun i perioder utifra menstruasjonsyklusen. Det finnes jo tilfeller der mannen må flytte ut når dama har mensen fordi hun rett og slett er allergisk mot hele han mens hun blør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig? 

En partner jeg har hatt tidligere - hver gang vi hadde hatt sex, fikk jeg vund lukt og ubalanse i underlivet. Jeg måtte ta disse vagitoriene for å opprettholde riktig ph etc for å få orden på det. Det har bare skjedd med den partnern, ingen før eller ingen etter. 

Kan jeg har reagert på hans sæd eller bakterieflora? Eller var han kanskje uhygienisk?

(Det var ikke kjønnsykdom i bildet, jeg testet meg for alt på en GU, men jeg spurte aldri om det jeg spør om her)

Anonymkode: ed93a...c75

Ja, det er mulig å være allergisk mot en manns sæd. Men det du her beskriver som ditt problem er lysår unna allergi/allergilignende symptomer.

Anonymkode: 44bd9...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mulig å være allergisk mot en manns sæd. Men det du her beskriver som ditt problem er lysår unna allergi/allergilignende symptomer.

Anonymkode: 44bd9...a5a

Du så kanskje at jeg skrev "" rundt allergisk? 

Anonymkode: ed93a...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Minya skrev:

Noen par bare passer ikke sammen rent kjemisk sett. Dvs, dine kjønnsafter og hans sæd sammen lukter død og fordervelse uansett hvor rene dere er, eller du får sopp omtrent bare du tenker samleie.

Og så har du de få som faktisk er allergiske mot sæd enten hele tiden eller kun i perioder utifra menstruasjonsyklusen. Det finnes jo tilfeller der mannen må flytte ut når dama har mensen fordi hun rett og slett er allergisk mot hele han mens hun blør.

What Det må da være sjeldent det siste du skriver her? 

Anonymkode: ed93a...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What Det må da være sjeldent det siste du skriver her? 

Anonymkode: ed93a...c75

Ja, den sistnevnte tilstanden er det bare noen tusen i hele verden som lider av tror jeg, er ihvertfall sjeldent nok til at det bare har blitt laget artikler om et par kvinner i nyere tid.
Allergi mot sæd er for øvrig noe vanligere, men det er sjeldent nok det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...