Gå til innhold

Sulten og lite penger til mat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 22. august 2016 at 22.15, chisandra skrev:

Jeg utfordrer noen til å teste denne, aller helst med videodokumentasjon av opptrinnet. :ler:

Det er faktisk sant. Jeg har gjort det.

Anonymkode: 7fee0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk sant. Jeg har gjort det.

Anonymkode: 7fee0...e47

Har du ikke opptak av det, så er det ikke sant. :tongue:

Anonymkode: cac32...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en youtubekanal, lag noen morsomme videoer som tiltrekker seg masse seere, når du har opparbeidet deg noen fans, så tar du kontakt med ulike firmaer og spør om du kan promotere noen av produktene deres. Jeg vet om mange som har tjent fett på youtube :)

ellers kan du går rundt på kveldene og samle tomflasker, eller du kan sitte på gata med et krus foran deg og tigge penger, kanskje du kan stå i gågata og synge - ha en hatt på bakken som folk kan putte penger i.

Anonymkode: 9f5f4...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg en youtubekanal, lag noen morsomme videoer som tiltrekker seg masse seere, når du har opparbeidet deg noen fans, så tar du kontakt med ulike firmaer og spør om du kan promotere noen av produktene deres. Jeg vet om mange som har tjent fett på youtube :)

ellers kan du går rundt på kveldene og samle tomflasker, eller du kan sitte på gata med et krus foran deg og tigge penger, kanskje du kan stå i gågata og synge - ha en hatt på bakken som folk kan putte penger i.

Anonymkode: 9f5f4...ece

 

Endret av Bayan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lavmål som Norsk og sitte og tigge vel?... Med mindre du er en heavy rusmisbruker..

Endret av Bayan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk sant. Jeg har gjort det.

Anonymkode: 7fee0...e47

Bekrefter at det er sant. Legevakta er sosialtjeneste i Oslo når sosialkontorene holder stengt. Mener at beløpet man kan få, når det er helt, helt krise, er 50 kr - så noen formue er det ikke, men du kan bli mett, inntill sosialkontoret åpner igjen.

Anonymkode: 37468...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 23. august 2016 at 8.17, asterix skrev:

Hvorfor er det naturlig å ikke ha jobb når man flytter ut? Om man ser at pengene ikke kommer til å strekke til så må man jo finne en måte å løse det på før man setter seg i en situasjon hvor man ikke har penger til mat. Hadde det veldig trangt selv i perioder i studietiden, men fant da måter å løse det på. 

Det er ikke vanlig å ha jobb med en gang når man flytter ut. Les hele innlegget før du kommenterer. Det er mange nye studenter som flytter til en ny by, og da er det vanskelig å ha jobb på plass allerede i august. 

Anonymkode: 7d5eb...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bayan skrev:

Litt lavmål som Norsk og sitte og tigge vel?... Med mindre du er en heavy rusmisbruker..

Litt lavmål å skrive norsk med stor N vel? Med mindre du har dysleksi...

Anonymkode: 13293...b44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiskolber er billig og godt! Koster under fem kroner for fire stykk på Coop. Det er veldig godt med litt smør og salt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/22/2016 at 21.06, TheGirlWhoWaited skrev:

Hvorfor er foreldrene dine sure på deg? 

Du kan selvfølgelig spørre om penger, men du må være forberedt på at de kan si nei.

Siden hun går på skole med frokost og lunsj-servering regner jeg med at vi ikke snakker om en student, men en skoleelev på rundt 16 år. Foreldrene har i så fall forsørgerplikt, og kan ikke si nei til å gi ts mat.

Anonymkode: db515...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt lavmål å skrive norsk med stor N vel? Med mindre du har dysleksi...

Anonymkode: 13293...b44

Autokorrekt.. My bad ;-)

Anonymkode: 404e9...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig å ha jobb med en gang når man flytter ut. Les hele innlegget før du kommenterer. Det er mange nye studenter som flytter til en ny by, og da er det vanskelig å ha jobb på plass allerede i august. 

Anonymkode: 7d5eb...61f

Man har da i det minste forberedt en måte å få det til å gå rundt økonomisk før man flytter på hybel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...