Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

Onkel Tobias har tydeligvis funnet frem Casanovaen i seg selv. En litt bondsk og småsleks utgave, vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som måtte snu meg vekk da Martin kysset frieren sin? 

'Blei det kleint nå?'

 

 

Anonymkode: a2526...469

Neida :fnise: Alltid kleint med kyss i Jakten..

Men.. Bare jeg som synes det begynner å bli veldig synlig hvem som blir valgt til slutt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Amarinda skrev:

Neida :fnise: Alltid kleint med kyss i Jakten..

Men.. Bare jeg som synes det begynner å bli veldig synlig hvem som blir valgt til slutt?

Haha!

Nei, du har rett, jeg er enig! Synes det blir mer og mer synlig hvem som muligens blir valgt til slutt. Altså, man kan aldri vite, men fortsatt :P 

Anonymkode: a2526...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
17 minutter siden, Amarinda skrev:

Neida :fnise: Alltid kleint med kyss i Jakten..

Men.. Bare jeg som synes det begynner å bli veldig synlig hvem som blir valgt til slutt?

Enig. Begynner å bli klart for flere nå.

I og for seg positivt hvis man ønsker livslang kjærlighet ut av dette.  Sikkert hyggeligere å vite at bonden ikke var i tvil til siste sekund, omtrent, og man ble valgt med minst mulig margin til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎09‎.‎2016 den 12.01, LeilaS skrev:

Hvem av bøndene liker dere best? Jeg liker Sondre jeg. Han virker god og omtenksom. Når han begynte å gråte under valget, så viser det hvor mye han bryr seg om de. 

Jeg håper han eldste bonden ender opp med Camilla (hun sjenerte) Synes hun er veldig søt og snill. Hun minner meg litt om meg selv. 

Håper Axel Tobias velger Gro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som måtte snu meg vekk da Martin kysset frieren sin? 

'Blei det kleint nå?'

 

 

Anonymkode: a2526...469

Nei. Klarte ikke å se på jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flira når Audun sendte hjem Maj Britt. :D Gjorde riktig valg der. ;) " Kjente det var gjensidig følelser"

Anonymkode: f4c6d...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Amarinda skrev:

Neida :fnise: Alltid kleint med kyss i Jakten..

Men.. Bare jeg som synes det begynner å bli veldig synlig hvem som blir valgt til slutt?

Skylder på de som klipper til episodene jeg. ;) Kunne dekt til litt på hvem som blir sittende til slutt ja.

Anonymkode: f4c6d...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flira når Audun sendte hjem Maj Britt. :D Gjorde riktig valg der. ;) " Kjente det var gjensidig følelser"

Anonymkode: f4c6d...a74

Og jeg var sikker på at Audun kom til å ende opp med enten MayBritt eller Mette(?) (ho mørke med østlandsdialekt).. Synes kuntsneren og hu andre mørke med vestlandsdialekt virker så forskjellige fra han..

 

MayBritt gjorde en ganske dårlig figur i det hu måtte dra, synes jeg.. Og det var ganske tydelig i dag at hu var mye mer interessert i han enn han var i henne, man så det når de gikk å satte seg.. Hu "klenga" og han prøvde å trekke seg unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... vi får en ny klein episode i dag. Dere som vil overraskes hold dere langt unna TV2 sin nettside, jeg fikk det nemlig midt i fleisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Sondre ender opp med ho kristne. Hva het hun igjen?  Jeg tror kanskje han ender opp med hun lyshåra. Katrine.

IKKE gå inn på Side2. De spoiler hvem av jentene som trekker seg. Hvorfor MÅ de spoile det?!! :angry:

Anonymkode: 58949...470

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit at Ingvild gikk. Kunne virkelig ikke se for meg hun og Sondre som et par. Fikk mer kompis vibber over de to. Smart valg.  

Kleint da Martin og Silje klona.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg var sikker på at Ingvild og Sondre kom til å ende opp sammen... Klarer ikke se for meg han med ei av de to andre..

Anonymkode: 884b2...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg var sikker på at Ingvild og Sondre kom til å ende opp sammen... Klarer ikke se for meg han med ei av de to andre..

Anonymkode: 884b2...7d5

Jeg kan ikke se for han med Marit heller,  så kan være han ender opp med hun andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin kaster virkelig ikke bort tida. Kanskje han ender opp med begge to? :fnise: Tipper Sondre velger hun litt sjenerte, Katrine? Vanskelig å si med Axel Tobias. Når det gjelder Audun synes jeg han og hun kunstnerdama er søte sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han unge ser ut som en utrolig dårlig kysser 🙈 Så himla kleint, jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 915b8...088

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella
1 time siden, Rose11 skrev:

Jeg kan ikke se for han med Marit heller,  så kan være han ender opp med hun andre? 

Hvorfor ikke skulle han ende opp med Marit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han unge ser ut som en utrolig dårlig kysser 🙈 Så himla kleint, jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 915b8...088

Haha ja :fnise: 

Anonymkode: f27f8...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han unge ser ut som en utrolig dårlig kysser 🙈 Så himla kleint, jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 915b8...088

Han ser urutinert ut på det meste som ikke har med gårdsdrift å gjøre 🙊

Håper han velger Thea i hvert fall. Hun andre er too much både på ene og andre måten.....

Anonymkode: b91b3...867

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å si hvem som ender opp med hvem. 

Sondre sa noe til Mette at hvis han valgte ho, så måtte de gifte seg fort? Siden hun er kristen, så kanskje hun vil vente med sex til de er gift. 

Han yngste bonden har veldig stort hus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...