Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så blei det iallefall to par. Ikke verst bare det. :rodmer:

Syns jeg husker en gang at det ikke blei noen i det hele tatt, eller tar jeg feil nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, så pinlig å se på. sondre som sa at å snakke med katrina er som å snakke til en vegg og thea som ikke akkurat har sommerfugler i magen, men er kanskje litt betatt da... men kjærester er de :fnise: (ikke nå lenger da)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fresia skrev:

herregud, så pinlig å se på. sondre som sa at å snakke med katrina er som å snakke til en vegg og thea som ikke akkurat har sommerfugler i magen, men er kanskje litt betatt da... men kjærester er de :fnise: (ikke nå lenger da)

Sondre eier jo ikke sosiale antenner :rodme:

Anonymkode: 5af63...6c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint program, synd det er slutt for denne gang. Men heldigvis jakter de på nye bønder til våren igjen :) . Synes det var så mange fine bilder denne gangen av både by og land og strand, føler det hele har oppgradert seg fra tidligere sesonger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte akkurat det da jeg så på programmet i går: de to parene der kommer til å gå hver til sitt. 
De passet ikke sammen i det hele tatt. Den yngste karen sa at de antagelig var kjærester, men blikket hans var dødt når han så på henne. Sondre forsøkte å strekke seg mot sin utkårede på alle vis; smilte mot, klemmet, strøk og ville ha henne nærmere...hun strittet i mot og ga ytterst lite tilbake av sånne ting som kjærester pleier å gjøre med glede. Der var det iskaldt gitt. Jeg forstår rett og slett ikke bøndenes valg.

Blir de så innstilt på at dette skal gå/jeg skal ha meg kjæreste!, at de ikke tar fornuften med på rådslagning? :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rose11 skrev:

Åh, jeg får ikke sett episoden på Tv2 sumo!  :angry:Flere som har samme problem? 

Jeg får heller ikke sett på. Det bare hakker :dry: Jeg har sendt klage, så håper de får fiksa dette i løpet av dagen. 

Fikk med meg at Sondre sa rett før det begynte å hakke, "å snakke til Kathrina er som å snakke til en vegg"  Han er så klønete. Herrefred 

Anonymkode: ad4e6...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt skuffa over at Marte og Audun fortsatt er sammen, jeg hadde jo planlagt å sende brev til Audun når alt var over :fnise: Men koselig for de da, de ser virkelig forelska ut :)

Martin burde valgt Silje, det ser man jo tydelig nå.. Synes det var mye bedre kjemi mellom de, men men...

Sondre er bare klein.. Dere som digga han tidlig i tråden, synes dere fortsatt han er kul? :fnise:

 

 

Anonymkode: 884b2...7d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se hvor forelsket de to parene er. Hvert fall Audun og Marte. Ler, smiler, gir hverandre flørtende blikk osv :)  Gro har jo en sønn på 5, så kan bli litt vanskelig å flytte sammen, men får se hvordan det går 

Ingen bombe det ikke funket for de to andre. Sondre er litt klønete når han skal si ting. Som da han sa foran alle at å prate til Kathrina er som å prate til en vegg, men en fin vegg. Ouch. Pluss Kathrina er vanskelig å komme inn på og holder mye tilbake. Martin sa turen ikke gikk som forventet og ikke var optimal. Jeg tror han kanskje bestemte seg på turen. De virker ikke så forelsket :fnise: Burde valgt Silje. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Sondre er litt klønete når han skal si ting. Som da han sa foran alle at å prate til Kathrina er som å prate til en vegg, men en fin vegg. Ouch. Pluss Kathrina er vanskelig å komme inn på og holder mye tilbake.

Jeg ville mye heller hatt sannheten slik han sa det, enn at han skulle late som og pynte på det. 
Det var jo ikke helt usant det han sa. Vi som så på dem merket det jo helt hjem i våre egne stuer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg ville mye heller hatt sannheten slik han sa det, enn at han skulle late som og pynte på det. 
Det var jo ikke helt usant det han sa. Vi som så på dem merket det jo helt hjem i våre egne stuer. 

Jo men hadde ikke trengt å si det foran alle. Det  kunne han heller tatt på tomannshånd synes jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fresia skrev:

herregud, så pinlig å se på. sondre som sa at å snakke med katrina er som å snakke til en vegg og thea som ikke akkurat har sommerfugler i magen, men er kanskje litt betatt da... men kjærester er de :fnise: (ikke nå lenger da)

Haha ja. Huff :P Martin så bare lei ut der han satt. Da de hadde samtale med Katarina. Var litt ubehagelig å se på. Lurer på om Martin angrer på han ikke valgte Silje? 

Anonymkode: 5c99f...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, November 21, 2016 den 21.03, hjertesukka skrev:

Så blei det iallefall to par. Ikke verst bare det. :rodmer:

Syns jeg husker en gang at det ikke blei noen i det hele tatt, eller tar jeg feil nå?

Mener å huske det ikke ble noen par i den sesongen hun heste dama Bente og han Svein var med. Favoritten til Svein trakk seg og hun som sto igjen, ville han ikke ha mens hun Linda ikke ville ha noen. Det ble slutt mellom Bente og Ragnar,  og tror heller ikke det funket med det siste paret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Noen som vet hvordan det har gått med parene? Fikk med meg tidligere i år at Marthe fra vakre Flemma skulle flytte til Audun, men har hun gjort det? De virket i alle fall veldig forelska.

Anonymkode: 0979e...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.8.2017 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan det har gått med parene? Fikk med meg tidligere i år at Marthe fra vakre Flemma skulle flytte til Audun, men har hun gjort det? De virket i alle fall veldig forelska.

Anonymkode: 0979e...273

Marte og Audun har fått barn, så der må man jo si det går bra (og veldig fort i svingene).  Axel Tobias er ikke lengre sammen med sin frier. 

Anonymkode: 5bbf4...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...