Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg skal følge med! Gleder meg. Har laget pizza og kjøpt inn iskrem, så nå skal jeg kose meg! :fnise:

Anonymkode: 97746...dca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det hadde jeg helt glemt! Tusen takk for påminnelsen :) Dette blir spennende!

Anonymkode: a2526...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mockingjay93 skrev:

Audun var jo søt da :laugh:

Enig! Hadde han bodd nærmere meg hadde jeg seriøst vurdert å skrive brev eller tatt kontakt på en annen måte :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Darn, Arnhild kom ikke med videre. Det var synd, synes jeg! Hyggelig at det er i hvert fall ei dame som er representert også :) Og hun virket superkoselig! Håper hun finner seg en bra kar.

Anonymkode: a2526...469

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo se på i år å :) Gleder meg til speed datene. Det er jo det beste med hele programmet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig! !!!!! Kan ikke fatte at folk vil utsette seg for noe sånt!

Anonymkode: 8fdec...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjedelig at det bare er 1 dame med, og hun kom ikke videre engang:/

Syns programmet er best når det er noen ordentlige skruer med, men fikk ikke følelsen av det denne gangen. Ordinære folk er stort sett kjedelige på tv.

Anonymkode: b317f...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, MissStiles skrev:

Noen som ser på?

Er så fælt å se på de speed-datene. 

Hva er så fælt med de? Det klippet med alle Tause-Birgitte ble litt kleint, men det viser jo bare at kjemien ikke stemmer. Greit å få på plass med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var bare meg som så på dette. ;) Og ja, de speed-datene er en del putetv, men sånn må det nødvendigvis bli. Fatter ikke at folk tør, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh! Mannen vil over hodet IKKE se på dette😩... Gledet meg sånn til speedatene!🙈🙊. Er jo så moro å se når de er litt kleine å utilpasset😝. Uff! Så slem jeg er nå🙈. Gleder meg til å se på sumo senere✌️🍿✨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en sesong med Jakten på Kleinhet..og man trenger ikke jakte særlig lenge for å finne den. Hun mørkhåra smile-dama (frier til Audun) var krampeaktig intens. Likte godt Ellisiv, inntil hu åpna kjeften og stemma åpenbarte seg. Hu som presiserte at hun var tre år eldre enn frieren sin (han eldste karen som satt tilbakelent med et underfundig smil Mona-Lisa kunne misunne) og som hadde høy arbeidsmoral hadde heldigvis tid til kjæreste sa hun..for jeg er helt overbevist om at han velger henne til slutt.. Not.

Og han med Karius&Baktus-sveisen har nå sjansen til å dele ei dame med Gud. Tidenes trekant :skya:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uttales det Sjatrine eller Cathrine?" :fnise:

Likte også når han ene spurte hestejenta hva som ville skjedd dersom han hadde servert ho hestekjøtt:laugh:

Virket i alle fall som om en del av frierne ikke var så altfor sjenerte, noe som lover bra sammenlignet med fjorårets sesong. Håper på masse klein pute-TV framover :)

Anonymkode: 65657...e2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Uttales det Sjatrine eller Cathrine?" :fnise:

Anonymkode: 65657...e2d

Åå! Jeg lo da han spurte om det :P Haha.

Anonymkode: d0636...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...