Gå til innhold

Prøvd alt, hjelper ikke! Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt lenge med spiseforstyrrelser. Jeg har vært innlagt mange ganger, hatt mange psykolog, men intet hjelper. Jeg er sammen med en. Og han vet ikke hva han skal gjøre. Han vil hjelpe meg, og jeg vil ut av dette etter 20 års krig. Har noen tips, som solo eller par hvordan gikk dere frem? Hva hjalp, hva prøvde dere?

Behandlerne har på en måte gitt opp meg også. Har en sammensatt problem fra mange kanter. Det er liksom ikke bare en ting...

Anonymkode: b1483...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som vil hjelpe, men det er bare du som kan bestemme deg for at du skal klare det. Støtte er bra, men du må jobbe j..vlig mye med deg selv. Første bud er vel - vil du virkelig bli frisk? ...ha et "normalt liv", ta ansvar, bli voksen? Hvis svaret er ja, så kan du begynne med å ta imot den hjelpen som tilbys deg.

Anonymkode: efd6c...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

 

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Vennlig hilsen
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...