Gå til innhold

Kjøreskoler i Bergen - tips?


Kathii

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal endelig begynne på lappen nå i høst. Har dessverre få som kan lærekjøre med meg, så begynner rett på kjøretimer er planen. Hvilke kjøreskoler anbefaler du og hvorfor? Helst noen som er flink med totalt nybegynnere som såvidt har kjørt en bil før, hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ville valgt en plass der du fikk garanti på god opplæring på alt inkludert det tekniske med biler. Jeg var på en trafikkskole som valgte å gi meg opplæring på det tekniske 5 min før oppkjøring, papiret jeg fikk levert dagen før var dårlig og skjevt printet ut. Det er vel slike ting man må prøve å unngå. 

 

Og ja, jeg strøk den første oppkjøringen pga dette. Byttet selvsagt kjøreskole etterpå. Tror det var Stein Eliassen som fucket opp.

Anonymkode: 7ffc7...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjev utskrift? 

Finnes ikke det seriøse anmeldelser på Google osv?

Anonymkode: da66e...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville valgt en plass der du fikk garanti på god opplæring på alt inkludert det tekniske med biler. Jeg var på en trafikkskole som valgte å gi meg opplæring på det tekniske 5 min før oppkjøring, papiret jeg fikk levert dagen før var dårlig og skjevt printet ut. Det er vel slike ting man må prøve å unngå. 

 

Og ja, jeg strøk den første oppkjøringen pga dette. Byttet selvsagt kjøreskole etterpå. Tror det var Stein Eliassen som fucket opp.

Anonymkode: 7ffc7...418

Har aldri hørt om noen som stryker utelukkende fordi de ikke klarte sikkerhetskontrollen. Men det er trinn to så det burde du jo ha vært innom.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skjev utskrift? 

Finnes ikke det seriøse anmeldelser på Google osv?

Anonymkode: da66e...bce

Det virker som folk er veldig dårlige til å legge anmeldelser på trafikkskoler på nett. Vi skulle hatt et system som det systemet med legene der man kunne anmelde trafikkskoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge jentene mine kjørte med Centrum trafikkskole, de var veldig fornøyd både med oppfølging de fikk av kjørelærer og prisen, de har en gunstig ordning med verving.

Og begge stod på første oppkjøring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 år senere...
Supernova17 skrev (På 8.9.2016 den 21.55):

Jeg lurer på det samme... Hvilken trafikkskole i Bergen har gode trafikklærere?

Centrum Trafikkskole, jeg har ikke opplevd en så dyktig kjørelærer som det jeg har nå.

👏👏Bergens beste kjøreskole.👏👏

Anonymkode: 70fd4...41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig Feste!! Så sykt mange flinke lærere.

Anonymkode: 39056...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...