Gå til innhold

Hvor ofte barberer du deg nedentil, mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barberer ballene og rundt penis ca. en gang i uken. Samtidig som jeg barberer beinene. 

Anonymkode: 891e3...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekker dere damer? Glattbarbert, eller med hår?

Anonymkode: 5b80e...7ea

Hår. Ballene kan godt være barbert, men ellers syns jeg det er finest at han trimmer håret der nede. Blir det for langt får jeg hår i halsen, og om han barberer absolutt alt syns jeg det ser rart ut med en naken flekk mellom hårete lår og veiviser. 

Men det er bare min personlige preferanse, det viktigste er jo at han gjør det han føler seg vel med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Deilig med glattbarbert pung når man utfører oralsex :) 

Og deilig med glattbarbert vagina når man utfører oralsex. Noe av det beste jeg vet om :) mmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barberer ballene og rundt penis ca. en gang i uken. Samtidig som jeg barberer beinene. 

Anonymkode: 891e3...9df

Barberer beinene? Da er du greit fæg.

Anonymkode: 5b80e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 08/22/2016 at 18.49, lipgloss skrev:

Tar brasiliansk voksing med gjevne mellomrom  samt legger og lår :) når jeg ikke vokser meg går jeg over legger lår og skritt annenhver dag,er ikke glad i stikking,bruker mye penger på barberblad så jeg vurderer å kjøpe epilator.

Barberer du mot hårene?  Er vanskelig å få det helt glatt  uten å få betente nupper, selv med nye blader..  Prøvde med sånne voksstrips kjøpt på butikken en gang,  men da fulgte jo huden også med :ohmy:

Hender jeg bruker epilator en gang i blant, noe som forsåvidt funker bra,  med unntak av pungen som blir for vondt :fnise:

 

Nei ikke greit dette med å få det helt glatt og deilig.. 😊

 

Anonymkode: a36ab...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barberer du mot hårene?  Er vanskelig å få det helt glatt  uten å få betente nupper, selv med nye blader..  Prøvde med sånne voksstrips kjøpt på butikken en gang,  men da fulgte jo huden også med :ohmy:

Hender jeg bruker epilator en gang i blant, noe som forsåvidt funker bra,  med unntak av pungen som blir for vondt :fnise:

 

Nei ikke greit dette med å få det helt glatt og deilig.. 😊

 

Anonymkode: a36ab...97f

hei ja jeg barberer mot hårene, men så har jeg ikke så veldig grove hår så det går helt fint.

Bruker også en intimsalve etter barbering som renser og gjør slik jeg ikke får røde nupper,bruker også en skurekrem med korn i som jeg skrubber med 2 ganger i uken for å fjerne død hud slik at jeg ikke får inngrodde hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg barberer meg nedentil(er mann) så får jeg det ikke helt glatt. Det er enda litt sånn små hår som stikker ut, selvom det ser shava ut. Vet noen hvorfor det skjer?

Bruker barbergel og en vanlig høvel som er normalt skarp.

Anonymkode: 55a60...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man finner frem i skogen er det jo ikke noe problem. Alltid spennende å gå på oppdagelsesferd i jungelen synes nå jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. august 2016 at 14.48, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekker dere damer? Glattbarbert, eller med hår?

Anonymkode: 5b80e...7ea

Jeg bryr meg svæært lite om hvordan det ser ut, så lenge han er rein. 

Sambo har barbert seg tre ganger siden vi møttes for ett år siden, og da tar han bare det "verste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 9.08, Hjärtat skrev:

Jeg bryr meg svæært lite om hvordan det ser ut, så lenge han er rein. 

Sambo har barbert seg tre ganger siden vi møttes for ett år siden, og da tar han bare det "verste".

Tre ganger??? :ohmy:

 

Hvordan klarer du det? Det lukter jo ille der når man har hår! Jeg fjerner til og med håret i ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Jay skrev:

Tre ganger??? :ohmy:

 

Hvordan klarer du det? Det lukter jo ille der når man har hår! Jeg fjerner til og med håret i ræva!

Aldri opplevd noen ubehagelig lukt med normalt hygienehold. Sitter jo ikke og sniffer skrittet på han etter en lang arbeidsdag. Nei, takke meg til, å holde det glatt der nede er jo som en fulltidsjobb.😋

Kan forøvrig legge til at jeg også står fritt til å barbere meg så ofte (altså sjeldent) som jeg vil. Og det gjør det definitivt enda mer verdt det. 

Gid a meg! Vi er så ekle😋

Endret av Hjärtat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser ned håret rundt penis til ca en halv cm, kanskje annenhver uke, ballene barberes glatte 2 ganger i uka for å unngå at de skal bli som kråkeboller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ha 2 høvler, det hindrer pigment forandring. Gjør det hver dag mens en tøyer og strekker den. Kanskje derfor den er +16cm slapp? Litt stell må jo stellet få. Når det er sagt så pumpes den opp og trener kardio annenhver dag sånn jevnt over. Det hender vi tar en HIT SPRINT i en og to håndvendinger sånn hver 4.uke. Ellers så er det jo greit med besøk av min venninne ASAN, for hun er sånn passelig sur med sin ph 5,5. Hun leverer og behandler kroppen min bra. Ut over det er det jo greit med rett ergonomiske forhold, så en kan anbefale til de med ting i orden å søke på ergowear.com før du blir for comfy. De er bedre.

Anonymkode: 22a48...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å ha 2 høvler, det hindrer pigment forandring. Gjør det hver dag mens en tøyer og strekker den. Kanskje derfor den er +16cm slapp? Litt stell må jo stellet få. Når det er sagt så pumpes den opp og trener kardio annenhver dag sånn jevnt over. Det hender vi tar en HIT SPRINT i en og to håndvendinger sånn hver 4.uke. Ellers så er det jo greit med besøk av min venninne ASAN, for hun er sånn passelig sur med sin ph 5,5. Hun leverer og behandler kroppen min bra. Ut over det er det jo greit med rett ergonomiske forhold, så en kan anbefale til de med ting i orden å søke på ergowear.com før du blir for comfy. De er bedre.

Anonymkode: 22a48...f89

Hva f snakker du om? Røyka sokkene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jay skrev:

Hva f snakker du om? Røyka sokkene dine?

Nei, bruker Milo. 

Anonymkode: 22a48...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...