Gå til innhold

Venner/venninner i Trondheim :)


Tudelu88

Anbefalte innlegg

Hei:)

28år gammel jente som søker nye bekjentskaper i Trondheim, kjønn er forsåvidt uvesentlig:)

Litt om meg: 

ja, 28år da, utdannet kokk for senere bli sykepleier. Flyttet til Trondheim i oktober 2015 fra Buskerud. Er fortiden gravid med termin 11.oktober. Ble dessverre sykemeldt fra jobb og når man da ikke har noen særlig med sosialt nettverk rundt seg her blir dagene fryktelig lange. Hjelper kanskje ikke på at man er litt sjenert og noe vanskelig å komme innpå og at man da ikke kan ta seg en øl for å bli litt mer løs i snippen heller :fnise:

Er veldig glad i å gå ut på cafe, shoppe, kino, spise ute eller ta seg en øl ute(lite med det akkurat nå) Tenker da ikke nødvendigvis på flatfyll, men bare ta seg en øl eller to i godt selskap. Liker å ut på tur, men aner ikke hvor jeg skal begynne å gå på tur i Trondheim:P Fotballkamper på Lerkendal har det blitt ett par av og trening bør jeg komme i gang med igjen etter oktober :hoppe:

Har samboer som jobber endel og føler at jeg ikke kan være avhengig av at han skal ta seg av min sosialisering så da får man prøve å være litt proaktiv og se om dette kan føre frem til noe.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er en 23 år gammel jente som studerer her i Trondheim. Flyttet hit i august 2015, og har ikke fått så veldig mange venner her. Har de samme interessene som deg, samt at jeg har en liten valp som opptar en del av tiden min. 

Vi er 3 brukere her som skal treffes på mandag 29., for et "første" treff, kanskje du vil være med på det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens :) Gutt på 33 her som bor litt utenfor Trondheim.  Det hadde vært hyggelig om noen hadde lyst til å bli kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hei folkens :) Mann* på 33 her som bor litt utenfor Trondheim.  Det hadde vært hyggelig om noen hadde lyst til å bli kjent :)

*korrigerte skrivefeilen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

*korrigerte skrivefeilen din. 

Takk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mockingjay93 skrev:

Hei! Jeg er en 23 år gammel jente som studerer her i Trondheim. Flyttet hit i august 2015, og har ikke fått så veldig mange venner her. Har de samme interessene som deg, samt at jeg har en liten valp som opptar en del av tiden min. 

Vi er 3 brukere her som skal treffes på mandag 29., for et "første" treff, kanskje du vil være med på det? :-)

Hei :) 

Hva studerer du? 

Første treff på mandag ja, kanskje det kunne vært noe :) hvor og når skal dere møtes? Og hvem er de to andre? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tudelu88 skrev:

Hei :) 

Hva studerer du? 

Første treff på mandag ja, kanskje det kunne vært noe :) hvor og når skal dere møtes? Og hvem er de to andre? :) 

Jeg studerer lektor i nordisk, går andreåret nå :-) 

Tar det på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ☺️ jeg er en jente på 23 år fra skedsmo som nylig har flyttet hit med kjæresten! Har ikke noe nettverk her, er sykemeldt og kjæresten studerer, så blir mye alene tid hjemme. Kunne tenkt meg å bli kjent med noen nye jenter. Jeg liker å gå på cafèer, Shoppe (med stor S), burde begynt å trene samt at jeg liker å ta et glass vin eller to i helgene 😇 Er en positiv og omtenksom person, samt en god lytter 😄 Vil gjerne være med på mandag, om det er mulig ☺️ Om noen andre vil ta en kaffe eller et glass vin er det bare å sende en PM 💋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 22. august 2016 at 11.58, Tudelu88 skrev:

Hei:)

28år gammel jente som søker nye bekjentskaper i Trondheim, kjønn er forsåvidt uvesentlig:)

Litt om meg: 

ja, 28år da, utdannet kokk for senere bli sykepleier. Flyttet til Trondheim i oktober 2015 fra Buskerud. Er fortiden gravid med termin 11.oktober. Ble dessverre sykemeldt fra jobb og når man da ikke har noen særlig med sosialt nettverk rundt seg her blir dagene fryktelig lange. Hjelper kanskje ikke på at man er litt sjenert og noe vanskelig å komme innpå og at man da ikke kan ta seg en øl for å bli litt mer løs i snippen heller :fnise:

Er veldig glad i å gå ut på cafe, shoppe, kino, spise ute eller ta seg en øl ute(lite med det akkurat nå) Tenker da ikke nødvendigvis på flatfyll, men bare ta seg en øl eller to i godt selskap. Liker å ut på tur, men aner ikke hvor jeg skal begynne å gå på tur i Trondheim:P Fotballkamper på Lerkendal har det blitt ett par av og trening bør jeg komme i gang med igjen etter oktober :hoppe:

Har samboer som jobber endel og føler at jeg ikke kan være avhengig av at han skal ta seg av min sosialisering så da får man prøve å være litt proaktiv og se om dette kan føre frem til noe.:)

 

 

Hei. 

Jeg er ei jente på 29 år som nettopp har flyttet til Trondheim etter flere år på Østlandet. Så vennekretsen her må bygges opp ;) så du hadde termin i oktober, jeg har en sønn på 1 år. Jeg er glad i å være sosial, gå turer, kino, kafébesøk, ut å ta et glass eller to eller bare være hjemme en hel kveld ;) Er også på Lerkendal innimellom og skulle som deg også kommet i gang med trening. hadde vært hyggelig å blitt kjent? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei! 

Jeg kobler meg på her selv om det er en stund siden dere skrev :) Har dere treftes og er det noen sol fortsatt har behov?

Jeg er i samme båt. Flyttet til Trondheim og har behov for noen venner å finne på hyggelige ting med.

Jeg er 29 år, jobber og er gravid (termin i mars). Liker å gå tur, gå på ski, kafé, lage mat, kino +++ 

Håper å høre fra noen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) hyggelig at du skrev. Jeg og ei annen ei har møttes noen ganger, men alltid koselig å bli kjent med flere. 

Jeg har en gutt som er 1 1/2 år nå, flyttet tilbake til hjembyen Trondheim etter flere år i Oslo, jobber, glad i å gå tur,  være sosial - kafe, kino, spise god mat og skravle, glad i å gå tur.. 

Hvor er du i fra? :) og hva fikk deg til Trondheim?

Stas med termin snart, regner med du er spent😃

 

Hilsen Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ida_87 skrev:

Hei :) hyggelig at du skrev. Jeg og ei annen ei har møttes noen ganger, men alltid koselig å bli kjent med flere. 

Jeg har en gutt som er 1 1/2 år nå, flyttet tilbake til hjembyen Trondheim etter flere år i Oslo, jobber, glad i å gå tur,  være sosial - kafe, kino, spise god mat og skravle, glad i å gå tur.. 

Hvor er du i fra? :) og hva fikk deg til Trondheim?

Stas med termin snart, regner med du er spent😃

 

Hilsen Ida

Hei! Takk for svar :) 

Jeg vil veldig gjerne slenge meg med og bli kjent :)  

Jeg kommer fra ei lita bygd tre timer sør fra Tr.heim. Bodd noen år i Oslo, men nå slått oss ned i Tr.heim. Familie og jobb som dro oss hit, samt at det er en fantastisk by å bo i :) 

Veldig spent nå når terminen nærmer seg ja :)

Hvor i byen holder du til?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hei! Ser at en del innlegg er fra eldre tid, men prøver meg likevel :) Er ei jente på 28 år, flytter på tvers av landet til Stjørdal i januar. Har samboer og kjenner noen få folk her fra før, men hadde vært veldig koselig med ei venninne (eller fler) for å møtes og prate litt, kafé, kino, shopping - you name it :) Har også hund om det kunne være av interesse :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. 

Hyggelig at du skriver. Vi er en liten jentegjeng som har møttes her inne og treffes med jevne mellomrom. Veldig hyggelige folk, så gjerne sleng deg med om du vil når den tid kommer :) jeg er 29 år gammel, bor i Trondheim, har en gutt på 2 år og jobber på Stjørdal :) Er også som deg glad i å være sosial, kafé, kino, turer og prate ++ hvor er du i fra? Og hva trekker deg til Stjørdal? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Blir gjerne med når jeg har fått kommet meg oppover :) Jeg bor for tiden på østlandet, selv om jeg egentlig er fra Nord-Norge. Flytter til Stjørdal fordi samboeren min er derfra. Men nettverket er ikke så altfor stort der oppe, så hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen utenom :) 

Hva jobber du som? Send meg gjerne en Pm om du vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...