Gå til innhold

Mannen spruter inni sokkene sine...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt ifra mange ganger at jeg synes det er ekkelt, har nå hengt opp en pose hvor jeg har skrevet runkesokker ved siden av plassen hans...

Anonymkode: c92ef...da2

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, omtaler det i hvert fall. Gjøres liksom for å lage mindre søl. Jeg synes ikke sæd er ekkelt i utgangspunktet, men det er ekkelt å finne det der det ikke hører hjemme. Sånt får han virkelig rydde opp i selv!

Anonymkode: cc16b...548

Du mener i musa de? Skulle ønske det fantes flere sædcontainere som menn kunne dumpe sin sæd.😋

Anonymkode: dc7da...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener i musa de? Skulle ønske det fantes flere sædcontainere som menn kunne dumpe sin sæd.😋

Anonymkode: dc7da...530

Kan du ikke bare ha litt papir eller en vaskeklut som du kan bruke, sædcontainere hva i allverden,hvortid ble det et stort problem med sæd,sjønner ingentig jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

Men hva gjør dere etter samleie? Sæden renner jo ut. 

Går på do.

Anonymkode: 1651b...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

Men hva gjør dere etter samleie? Sæden renner jo ut. 

Skal man bruke en sokk da og mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, hadde jeg funnet sokker med runkesøl så tror jeg at jeg hadde plassert dem på puta hans og bedt ham å vaske sjæl.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så skabbete mann du har, TS. Jeg trodde det bare var unggutter i puberteten som gjorde sånt. Man bruker da papir, som man kaster i søppelet? :opplyser: 

 

Og for de som lurer på hva man gjør etter sex; man bruker papir, våtservietter, går på toalettet eller i dusjen. Msn bruker ikke sokker. *grøss*. Tenk så turn off hvis noen hadde dratt frem sokker etter sex. :kari:

Anonymkode: 95638...d47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sædvase må da være å foretrekke. Trenger ikke tørke noe. Bare skylle. Sædvasen kan også brukes etter samleie. Bare legge vasen ved vaginalåpningen, så renner det nedi der. Mye bedre enn å grise med papir, sokker og håndkle. 

Anonymkode: 2f7c2...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt ifra mange ganger at jeg synes det er ekkelt, har nå hengt opp en pose hvor jeg har skrevet runkesokker ved siden av plassen hans...

Anonymkode: c92ef...da2

:fnise::fnise::fnise:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sædvase må da være å foretrekke. Trenger ikke tørke noe. Bare skylle. Sædvasen kan også brukes etter samleie. Bare legge vasen ved vaginalåpningen, så renner det nedi der. Mye bedre enn å grise med papir, sokker og håndkle. 

Anonymkode: 2f7c2...305

:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt at hele huset var skittent hvis mannen min holdt på slik! Be han sprute i do, så er dere kvitt det med en gang!!

Anonymkode: 04bad...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, venus_ skrev:

Skal man bruke en sokk da og mener du?

Ja, kanskje det går. Men hvordan gjør dere det med sæden som renner ut.

Springer på do, ja vel, men om dere ikke har sex like ved skåla, eller går på henda, så klarer det å renne ut litt.

Så sæd i senga / sengetøyet er da vel ganske normalt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke brodere 'RUNKESOKK' med store bokstaver på et par gamle sokker da TS og be ham holde seg til disse og vaske dem selv etter bruk? :klo:

Bar pass på at de ikke er så gamle at de har hull... :fnise:

Storveis å ha disse hengende ute på tørkesnora vel...? :nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, stan skrev:

Men hva gjør dere etter samleie? Sæden renner jo ut. 

Kniper igjen og går til toalettet? Det gjør i alle fall jeg etter sex. 

Anonymkode: e316c...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis mannen min runker i sokkene sine, bryr det meg midt en viss plass.. Men om jeg hadde måtte rydde opp etter han, så hadde jeg virkelig brydd meg! Fysj. Sånnt rydder man opp etter seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahha herregud så dårlige dere er til å velge menn. Hadde faen ikke giddet å bodd sammen med en som er så jævlig grisete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde min holdt på sånn hadde han måttet vaske sjæl og jeg hadde ikke lagt skjul på hvor grisete jeg syntes det var.

Anonymkode: 87d3b...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...