Gå til innhold

gruppe sex


Gjest saratool

Anbefalte innlegg

Gjest saratool

hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel så enkelt som: Gjør det du har lyst til og ikke gjør ting du ikke har lyst til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, saratool skrev:

hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting?

For meg virker det som du allerede har fått prøvd ut noe som andre bare lar bli med fantasien. Du må nesten bare føle litt på hva du selv liker, og vil være med på 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, saratool skrev:

hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting?

Hei! Er det ikke bare å gjøre det igjen med de samme guttene igjen da?

Vil tro du hadde det syyykt deilig å mange orgasmer når 5 gutter holdt på med deg. Var du den eneste jenta?

Anonymkode: fe4fb...72e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, saratool skrev:

hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting?

Fantasien er det ikke noe feil med skjønner jeg😂 Hehe men er jo en bra ting det da☺

Anonymkode: c86d4...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling på sånne ting, så har egentlig ingenting her inne å gjøre.

Men det kanskje være greit med ett safeword? Jeg tenker også på at alle bør være friske eller at dere praktiser sikker sex. Håper også de har fokus på din nytelse også, og ikke kun bruker deg. Kanskje at ikke de har lov til å filme eller ta bilder, om du ikke liker det vel og merke.

Jeg tenker så lenge alle behandler hverandre med respekt, så er det jo bare fint å leve ut fantasiene sine. Og du finner sikkert masse informasjon om dette på nettet fra folk som praktiserer dette. Lykke til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, saratool skrev:

hei. på lørdag var jeg på en studentfest og ble kjent med fem gutter som bor i et bokollektiv. jeg var med på nach spiel hos de etter festen. det ble veldig seksuelt og det endte med at jeg ga avsugninger fordi vi spilte truth or dare. i går ble jeg invitert tilbake og det endte med at jeg hadde sex med alle fem. jeg har aldri hatt mer enn trekant før. så dette var utrolig spennende og deilig. jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen. er det noen her som har erfaring med gruppe sex og har noen råd til hva en bør gjøre. ikke gjøre og sånne ting?

Hei! 

Det høres ut som du hadde det gøy, men viktig å kjenne folka helt før du går ut i sånt. Men artig er det. Jeg hadde dessverre ikke gruppe sex med noen damer, men er jo en fantasi. Men hadde sex med 2 noen eldre damer, tror dem var 30 +. Og det var i Danmark etter nach og det var digg. De var ville danske og veldig deilige og dem fikk gjøre det de hadde lyst på 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
Den 22.8.2016 at 11.04, AnonymBruker skrev:

Hei! Er det ikke bare å gjøre det igjen med de samme guttene igjen da?

Vil tro du hadde det syyykt deilig å mange orgasmer når 5 gutter holdt på med deg. Var du den eneste jenta?

Anonymkode: fe4fb...72e

det vil jeg sikkert gjøre om de har lyst. men jeg tenkte mer på andre ting jeg burde tenke på.

jeg var den eneste jenten ja. jeg fikk flere gode orgasmer når de holdt på :) ahh. vil mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
22 timer siden, Elliespelli skrev:

Jeg har ikke peiling på sånne ting, så har egentlig ingenting her inne å gjøre.

Men det kanskje være greit med ett safeword? Jeg tenker også på at alle bør være friske eller at dere praktiser sikker sex. Håper også de har fokus på din nytelse også, og ikke kun bruker deg. Kanskje at ikke de har lov til å filme eller ta bilder, om du ikke liker det vel og merke.

Jeg tenker så lenge alle behandler hverandre med respekt, så er det jo bare fint å leve ut fantasiene sine. Og du finner sikkert masse informasjon om dette på nettet fra folk som praktiserer dette. Lykke til.

tusen takk for gode tanker. jeg har funnet en del på nettet. de fikk lov å ta bilder første gangen. men ble litt usikker på om det var så lurt. de respekterte meg og  fokuserte på at jeg skulle ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
21 timer siden, Bobbyy3 skrev:

Hei! 

Det høres ut som du hadde det gøy, men viktig å kjenne folka helt før du går ut i sånt. Men artig er det. Jeg hadde dessverre ikke gruppe sex med noen damer, men er jo en fantasi. Men hadde sex med 2 noen eldre damer, tror dem var 30 +. Og det var i Danmark etter nach og det var digg. De var ville danske og veldig deilige og dem fikk gjøre det de hadde lyst på 😜

jeg kjente de ikke fra før festen hvor jeg møtte de. men det gikk jo veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, saratool skrev:

tusen takk for gode tanker. jeg har funnet en del på nettet. de fikk lov å ta bilder første gangen. men ble litt usikker på om det var så lurt. de respekterte meg og  fokuserte på at jeg skulle ha det bra.

Så bra. Siden jeg ikke vet så mye om dette så er bestandig bekymret at kvinnen (eller den som er i mindretall) skal føle seg brukt eller ikke tatt nok hensyn til. Men det høres bra ut at de var opptatt av at du også skulle ha det bra. Og jeg håper de sletter bildene om du ber dem om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, saratool skrev:

det vil jeg sikkert gjøre om de har lyst. men jeg tenkte mer på andre ting jeg burde tenke på.

jeg var den eneste jenten ja. jeg fikk flere gode orgasmer når de holdt på :) ahh. vil mer.

Deilig, skjønner deg godt, kjenner det kribler på den tanken. 5 gutter, da er det alltid en som er klar til å ta deg til nye høyder, når foregående gutt har sprutet ferdig:). Aahh. Lysten jeg nå gitt...

Anonymkode: fe4fb...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
11 minutter siden, Elliespelli skrev:

Så bra. Siden jeg ikke vet så mye om dette så er bestandig bekymret at kvinnen (eller den som er i mindretall) skal føle seg brukt eller ikke tatt nok hensyn til. Men det høres bra ut at de var opptatt av at du også skulle ha det bra. Og jeg håper de sletter bildene om du ber dem om det. 

de var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra. de spurte hva jeg likte og om jeg likte det de gjorde. så tommelen opp til de.

jeg sendte en av de en melding og spurte hva de hadde gjort med bildene. de hadde vist de til noen andre som gjerne ville være med neste gang. oj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deilig, skjønner deg godt, kjenner det kribler på den tanken. 5 gutter, da er det alltid en som er klar til å ta deg til nye høyder, når foregående gutt har sprutet ferdig:). Aahh. Lysten jeg nå gitt...

Anonymkode: fe4fb...72e

det var akkurat det. typisk er jo at det går for gutten rett før klimaks. men så kom det heldigvis en ny inn i meg. det ble veldig vått inn i meg til slutt så det var kanskje bra at de ikke var flere. jeg blir kåt hver gang jeg har tenkt på hva som skjedde. veldig lyst på en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, saratool skrev:

de var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra. de spurte hva jeg likte og om jeg likte det de gjorde. så tommelen opp til de.

jeg sendte en av de en melding og spurte hva de hadde gjort med bildene. de hadde vist de til noen andre som gjerne ville være med neste gang. oj

Hm, uten å spørre deg først? Syns du er den som skal bestemme om du vil ha med flere. Det skal jo ikke være opp til dem å invitere flere og vise deg frem. Syns ikke det er veldig respektfullt av dem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
9 minutter siden, Elliespelli skrev:

Hm, uten å spørre deg først? Syns du er den som skal bestemme om du vil ha med flere. Det skal jo ikke være opp til dem å invitere flere og vise deg frem. Syns ikke det er veldig respektfullt av dem.

ja. vet ikke om de tenkte over det når de gjorde det. jeg har skrevet tilbake at jeg ikke vil at de skal vise de til så mange og det er greit med to til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nesten finne ut hva du er villig til å godta.

Du gjennomfører dine fantasier, men du gjennomfører også deres. Og når de viser deg frem og inviterer andre til å delta uten å snakke med deg, så syns jeg de oppfører seg som de bestemmer over deg og din kropp, og jeg syns de har brutt tilliten du har vist dem. Jeg ser ingenting galt i at du lever ut dine fantasier. Men du burde kanskje gjøre det med mennesker som repekterer deg både under og etter sex.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, saratool skrev:

de var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra. de spurte hva jeg likte og om jeg likte det de gjorde. så tommelen opp til de.

jeg sendte en av de en melding og spurte hva de hadde gjort med bildene. de hadde vist de til noen andre som gjerne ville være med neste gang. oj

Er du ikke redd for at barna dine skal få vite om det du driver med? Kan jeg spørre hvor gamle de er?

Anonymkode: c0a2e...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...