Gå til innhold

Når syns dere det er aller mest deiligst å sove?


Gjest SergioRamos

Anbefalte innlegg

Gjest SergioRamos

Jeg elsker å legge meg når jeg er nydusja og sengen har fått nytt laken og dynetrekk og lukter blomster. Ellers er det handleliste deilig å legge seg ned i senga og sove etter en lang flytur eller en laaaang dag på jobb. Eller når man har nybarberte legger 😍 Himmel. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er deilig hver eneste dag jeg. Spesiellt med nyvasket soverom og nydusjet selv.

Jeg elsker å sove 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tiden... Helst når jeg er nydusjet og har skifta på senga, og lufta rommet. Eller på lørdager når jeg er ufattelig sliten og kan sove ettermiddagslur. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaspberryPi

Mellom 04 og 13 natt til søndag. Nydusjet, iskaldt soverom, i nyvasket sengetøy og inntil verdens deiligste mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg egentlig ikke skal sove.

Som når kjæresten ser hvor trøtt jeg er og foreslår at jeg legger meg mens hun lager middag til oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt best å sove når man egentlig må opp. Det er aldri så godt å sove som når alarmen ringer om morgenen og man ligger godt under ei varm dyne og ikke vil stå opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aller best å sove når alarmen ringer, du reiser deg og skal til å kle på deg, men så kommer du på at du ikke trenger å stå opp så tidlig likevel og kan legge deg igjen. DEILIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er uvær.

Styrtregn, kraftig vind...og torden ut av ville Hæwlete. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydusja, rent sengetøy, gjerne storm ute. Deilig.

Og når jeg har måttet stå opp kjempetidlig for å gjøre noe/ordne noe og kan legge meg igjen og sove uten vekkeklokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man våkner opp grytidlig på en søndag og finner ut at man kan sove noen timer til. Været kan gjerne være kaldt og dyna kan gjerne være tykk :) 

Anonymkode: 3401b...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg skal stå opp til noe ellers legger jeg meg i 1 tida. Det spøker her. Ellers går det greit.

Anonymkode: e9126...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Nydusja og nybarbert i eit nyvaska rom med nye sengeklede. Det skal vere vinter(mørkt), helg/ferie og typen skal vere med meg. Helst skal vi ha gått ein kjempelang fjelltur eller trent i fleire timer sånn at eg er dausleten. Eg skal heller ikkje ha ete på noken tima, sånn at eg hverken føler svolt eller metthet. Vi skal høyre regnet på vinduet😍

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste må være når klokken ringer, men så finner du ut at du slipper å stå opp alikevell. :briller:

Anonymkode: 8a861...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carly-Chardonnay

Fredager. Er så godt å våkne på lørdager og vite man ikke trenger å dra på jobb :) Også sover jeg godt etter reise. Som forrige helg,sov 15 timer i strekk.. elsker å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover best fra tidlig morgen og på formiddagen. Sover dårlig om natta av en eller annen grunn. Fra 4-5 og utover sovet jeg som et barn. Bare synd jeg må opp kl 7 når jeg skal på jobb da! :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er iskaldt i soverommet, og jeg kan bare krype under dyna og la legge meg tett inntil kjæresten min for å bli varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...