Gå til innhold

Damer som er vide


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at ts bruker tiden sin på knipeøvelser i stedet for å være bitter.

Anonymkode: e8d13...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, tuller du TS? Jeg fikk mitt 2 barn for 9 mnd siden. Jeg er ikke sammen med barnefar mer, men ikke pga at jeg er for vid 😂 Jeg får nesten mer "klager" nå, fordi at musa mi er så trang at det går for de så fort. Det går sammen der nede, og gjør damene knipeøvelsene sine går de fort tilbake til slik den var før en fødsel, og jeg tror jaggu meg min har blitt enda trangere også 👍🏻

Anonymkode: f7f16...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis så blir alle damer trangere etter fødsel😂 Noen lyver til seg selv, og når de forteller det nok mange ganger, så tror de på det selv. Menn er opplært til å si det kvinner vil høre skjønner du, så du kan aldri stole på en mann hva han sier til deg når det gjelder sex, fordi man prøver jo så godt det lar seg gjøre å ikke såre dama. I damenes verden er alle like trange å flotte.:opplyser:

Anonymkode: b77ed...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis så blir alle damer trangere etter fødsel😂 Noen lyver til seg selv, og når de forteller det nok mange ganger, så tror de på det selv. Menn er opplært til å si det kvinner vil høre skjønner du, så du kan aldri stole på en mann hva han sier til deg når det gjelder sex, fordi man prøver jo så godt det lar seg gjøre å ikke såre dama. I damenes verden er alle like trange å flotte.:opplyser:

Anonymkode: b77ed...512

Vi damer merker jo selv om vi er trange eller vide selv også.. Vi kjenner kroppen vår.. 

Anonymkode: f7f16...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.8.2016 at 23.34, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles det å ikke kunne tilfredsstille en mann egentlig? Må jo føles ganske ydmykende å vite at når man har født et barn eller to så vil mannen savne ei trang og deilig mus. En mann som først har prøvd ei trang mus, vil aldri få samme deilige følelsen med ei vid høne. Hva tenker dere om deres egen utilstrekkelighet?☺

Anonymkode: b77ed...512

Tror det er tristere for deg enn det er for meg.

Anonymkode: 8c9ae...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Hadde jeg vært en dame som ikke kan tilfredsstille mannen min seksuelt, så hadde jeg gitt han tillatelse til å ha elskerinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man blir vid etter fødsel må mannen akseptere så lenge kvinnen gjør sitt beste for at det skal bli strammere. At kvinnen er vid fordi hun har hatt sex med en med stor derimot. Fortid er fortid er det noe som heter. Mannen skal ikke måtte ha dårligere sex fordi hun hadde en stor ex

Anonymkode: 08d36...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PetterPanne skrev:

Hadde jeg vært en dame som ikke kan tilfredsstille mannen min seksuelt, så hadde jeg gitt han tillatelse til å ha elskerinner. 

Gir du kvinner med tilsvarende problem med mannen tillatelse til å ha elskere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis så blir alle damer trangere etter fødsel😂 Noen lyver til seg selv, og når de forteller det nok mange ganger, så tror de på det selv. Menn er opplært til å si det kvinner vil høre skjønner du, så du kan aldri stole på en mann hva han sier til deg når det gjelder sex, fordi man prøver jo så godt det lar seg gjøre å ikke såre dama. I damenes verden er alle like trange å flotte.:opplyser:

Anonymkode: b77ed...512

Damene på seksualitets-forumet blir tydeligvis ofte trangere etter fødsel. Men på graviditets-forumet kan man lese om alle som må ta vaginalplastikk pga vidhet og fødselsskader. Så det er et merkelig fenomen, dette her. Antakeligvis blir man videre av å presse ut et eller flere hoder med ca 30 cm omkrets. Det er logisk og naturlig. Noen kommer nesten tilbake til slik de var før, andre blir mye videre. Akkurat som om noen får delte magemuskler etter graviditet, amdre ikke.

Anonymkode: 4c1b8...121

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, har en mann med stor kølle. Dessuten er sex så mye mer enn penetrening, også har man jo bekkentrening da 😆

Anonymkode: 781d2...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
5 timer siden, Arabella skrev:

Gir du kvinner med tilsvarende problem med mannen tillatelse til å ha elskere?

Absolutt. Men regner med at hun aldri får det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Absolutt. Men regner med at hun aldri får det problemet.

Hvorfor regner du med det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
3 minutter siden, KittenOfDoom skrev:

Hvorfor regner du med det?

Fordi jeg regner med at hun ikke har det problemet. Får hun problemer, og vi ikke finner ut av det, så er det bare for henne å finne seg en ny mann. Damer er det nok av der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, PetterPanne skrev:

Absolutt. Men regner med at hun aldri får det problemet.

Jeg tenkte snarere på at mannen ofte ikke klarer å tilfredsstille kvinnen, eller tenne henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Jeg tenkte snarere på at mannen ofte ikke klarer å tilfredsstille kvinnen, eller tenne henne.

Som sagt, ikke noe problem. Blir det noe problem, så får hun finne seg en ny mann. Her loss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetterPanne
41 minutter siden, Arabella skrev:

Mener du at alle menn er superelskere?

Åssen kan du tolke dette jeg skrev slik? Les igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, PetterPanne skrev:

Som sagt, ikke noe problem. Blir det noe problem, så får hun finne seg en ny mann. Her loss.

Er jo ikke hennes tap hvis mannen ikke tenner henner eller klarer å tilfredstille henne :hoho:Men forøvrig er jeg enig med deg. Alle damer som er i forhold med menn som ikke klarer å gi deg orgasme bør gå.

Anonymkode: 13b08...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke hennes tap hvis mannen ikke tenner henner eller klarer å tilfredstille henne :hoho:Men forøvrig er jeg enig med deg. Alle damer som er i forhold med menn som ikke klarer å gi deg orgasme bør gå.

Anonymkode: 13b08...6bf

Hun spurte meg spesifikt. Hvis jeg sliter med å tenne henne, så leit for henne. Da finner jeg bare en jeg tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, August 24, 2016 at 18.03, AnonymBruker skrev:

Vi damer merker jo selv om vi er trange eller vide selv også.. Vi kjenner kroppen vår.. 

Anonymkode: f7f16...405

Nei det gjør dere desverre ikke. Er veldig få nervetråder i en vagina. Er tross alt en fødselkanal. Mitt inntrykk er at de damene som er vide ikke vet at de er slappe der nede, eller velger å ignorere det.

Anonymkode: b77ed...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...