Gå til innhold

Trenings Tights


Sarah.93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På riktig gutt/ mann kan  en 2XU eller adidas tights være litt hot spesielt med en kul adidasjakke eller hettegenser til. Så en mann med 2XU tights med en nike shorts over i går og treningsjakke, likte det også. Man ser ekstra sprek ut, om man har helt riktig rompe, legger og lår til det. Men det er bare unntaksvis at brukerne har det. Men det ser også feminint ut, så man bør kutte ut ankelsokker som for meg er et annet kvinneplagg menn har tatt i bruk. Jeg liker bedre at han har fotballstrømper på, over tightsen, han må veie opp med noe som er mer maskulint, ikke store utringninger i t-skjorta, det er for feminint som eksempel. 

2XU og adidas tights er uansett tusen ganger bedre på menn enn de fæle sykkeltightsene i grelle farger alle har om dagen, det er mega turn off. 

Anonymkode: f9b4e...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg er gutt/mann selv, og bruker kun tights når jeg løper lange/raske løpeturer. På rolige turer har jeg faktisk en annen type treningsbukse. 

Jeg har 2XU tights, og første gang jeg brukte den løp jeg en løpetur før jeg løp innom gymmet for å ta litt styrke før jeg skulle løpe hjem. Det var på dagtid (fridag) så det var kun jeg og ei til på gymmet. 

Jeg så meg selv i speilet når jeg hang i en bøyle/håndtak i et stativ, og bare "shiiiit", dette så helt latterlig ut. Ord som "kuk på utstilling", tittentei, spaghetti-bein og "sykt merkelig dukket opp. Jeg hoppet ned, og løp hjem..

 

var sikkert litt med at jeg er veldig tynn bygget, hang omtrent over der hu kom og trente, og hu var mye kraftigere bygget (også i tights), så det så patetisk ut🙈🙈

 

men til hard intervall++ er det ikke noe som er deiligere å løpe med😊👍 men ellers, nei, da går jeg ikke med tights..

Endret av Trening
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...