Gå til innhold

Min venns bryllup neste uke og er usikker på valg av kjole


Nancy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke vært på mange bryllup og er veldig usikker hva jeg skal ha på meg i bryllupet neste uke. Det er en venn av meg som skal gifte seg og det skal være ute. Det er meldt rundt 22 grader.

Er det noen av disse som passer? Ville vært evig takknemlig for tips også! 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte ikke så godt de lange, men nå kjenner ikke jeg stilen din, tenker jo at det kan bli kjøligere utover kvelden så en lang kjole er nok ikke dumt :P men kanskje finne en med korte ermer? Å ha med deg et sjal eller lignende? 

Anonymkode: 04468...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for 1,2 eller 3. 3 er type mer min stil, så valget mitt hadde vært den, dersom kleskoden tilsvarte en slik kjole. Ellers er du ganske safe med nr 1. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk ingenting, kun at det skal være ute og at man derfor bør kle seg etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Nancy skrev:

Så nr 1 er safe? Trodde svart ikke var ok. Tusen takk for tilbakemeldinger :D

den er jo ikke svart mer enn de andre er rød. Og jeg ville valgt svart over rød

Anonymkode: 5a980...f61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er hagebryllup ville jeg tatt nr 2 eller 3 og kjørt på med flate sandaler.  Dersom det er litt penere sted, ville jeg gått for 1 eller 4.  2 og 3 er litt på kanten fordi de er røde, men jeg tenker det går an fordi de er såpass mønstrede.  2 og 3 i noe annet enn rødt hadde kanskje vært perfekt?  Evt hør med bruden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes personlig at de alle var litt mørke, men skulle jeg valgt ville det blitt nr.1 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av dem du har postet: den øverste, uten tvil. 

Anonymkode: 2b7fe...ecd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Den øvste er heilt super! Ein skal ikkje bruke svart i bryllaup av di det er ein farge ein assosierer med sorg, men ein går då verkeleg ikkje i gravferd med storblomstra kjole, så den er heilt safe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1, kjempefin! Og med så stort blomsterprint i så lyse farger kan den knapt kalles svart. 

De andre var fine de også, men jeg ser ikke helt at de skal funke i et bryllup?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den første og den var kjempefin på, men kanskje litt for sexy for et bryllup føler jeg... Buhuuu :( Min feil at jeg ventet så lenge, men visste ikke hvordan været ville bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎21‎.‎08‎.‎2016 at 21.46, Nancy skrev:

Hei!

Jeg har ikke vært på mange bryllup og er veldig usikker hva jeg skal ha på meg i bryllupet neste uke. Det er en venn av meg som skal gifte seg og det skal være ute. Det er meldt rundt 22 grader.

Er det noen av disse som passer? Ville vært evig takknemlig for tips også! 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

En som førstevalg, 

fire som kanskje...

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. august 2016 at 22.34, Nancy skrev:

Så nr 1 er safe? Trodde svart ikke var ok. Tusen takk for tilbakemeldinger :D

I følge de sikkene er også rød ikke ok. Rød kjole sier at man har hatt et forhold til brudgommen vistnok :P 

Anonymkode: f8ee1...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at folk går i så mye forskjellig. Jeg så både noen som hadde helsvart og rød kjole. Bekymret meg litt for mye helt unødvendig 😉 Er glad for at jeg gikk for nr 1 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...