Gå til innhold

Synes synd på kvinner som forfaller etter de får barn i ung alder


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

På grunn av de ikke gidder å trene, og passe på seg selv, bare barn de tenker på. Så de blir gamle i ung alder. Ikke minst de som nekter barnefar å få ha ungen litt mer. Kun en sjelden gang eller aldri. De skal ha ungen for seg selv og glemmer at barn har fedre. De skal stresse seg ihjel alene. Så rynkene kommer frem. Har sett nok av de i 20 årene som har barn som ser ut som de er i 40 årene! De som ser gamle ut har alltid ett eller annet barn og er alenemor. Gjerne med vilje. Så tenk på dette før dere blir verpesyk og ønsker dere en liten baby. Finn dere et mannebein først, en som forholdet varer med og ikke bare få barn med. Barn er ikke alt her i verden. Synes synd på de som mener det. 

Tommel opp til dere som deler foreldrerett, og vet dere ikke klarer alt selv. Dere som holder dere aktiv etter fødsel og vet at selv om dere er mor så må dere ta vare på dere selv også. Tommel opp til dere som bruker prevensjon og passer på at mannen bruker det. Tommel opp til dere som lar barna ha en far også. Tommel opp til dere som ikke gjemmer bort barnet og nekter faren å ha noe med ungen å gjøre. Tommel opp til dere som ikke er bitre på menn og lar det går utover barnet ditt. TOmmel opp til dere som ikke mååå bli ung mor! (16-18 åringer). Tommel opp til dere som lar bf være mye med barnet sitt når det er spedbarn også. Tommel opp til dere kvinner som vet at dere ikke eier barna. Dere er gode :) 

Der har jeg kastet meg på "synes synd på" trenden også. Så klart måtte det bli de jeg er mest irritert og forbanna på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke slutte å sutre om dette her.

Anonymkode: 0a1d7...181

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Steve Rogers skrev:

Ok og dette bryr du deg om fordi?

For de irriterer livet av meg! Og jeg selv blir nektet å se mitt eget barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Fordi?

De er overalt og vil ødelegge for andre. Men de mener selv at hele verden må ta hensyn til dem!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du laget deg enda en bruker????

Anonymkode: 1dc56...333

Har jeg det? Nei? Denne ble laget 2 Mars. Så snart et halvt år gammel denne brukeren. 

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
1 minutt siden, Klopp skrev:

De jeg snakker om i HI. Så klart. 

Hva har fremmede, ukjente mennesker gjort deg som gjør at de irriterer deg sånn på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Hva har fremmede, ukjente mennesker gjort deg som gjør at de irriterer deg sånn på den måten?

Oppførselen deres, og tankemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 minutt siden, Klopp skrev:

Oppførselen deres, og tankemåten.

Hva vet du om oppførsel og tankemåten til vilt fremmede mennesker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Hva vet du om oppførsel og tankemåten til vilt fremmede mennesker? 

Jeg irriterer meg over de. Sånn er det bare. De minner meg alt for mye om eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
1 minutt siden, Klopp skrev:

Jeg irriterer meg over de. 

Så hvis jeg sier at menn er noen fordømte utro svin som bare slår så er det greit fordi at alle menn minner meg for mye om eksen så rettferdiggjør det at jeg generaliserer og fordømmer en hel folkegruppe? Blant annet fremmede mennesker som kan være snille og gode, men likevel blir dratt under en kan fordi at jeg har en negativ erfaring. (Just saying, eksempel er oppdiktet). Jeg bare irriterer meg over de, jeg bare fordømmer de, sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Klopp skrev:

For de irriterer livet av meg! Og jeg selv blir nektet å se mitt eget barn!

Det skjønte vi egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Klopp skrev:

På grunn av de ikke gidder å trene, og passe på seg selv, bare barn de tenker på. Så de blir gamle i ung alder. Ikke minst de som nekter barnefar å få ha ungen litt mer. Kun en sjelden gang eller aldri. De skal ha ungen for seg selv og glemmer at barn har fedre. De skal stresse seg ihjel alene. Så rynkene kommer frem. Har sett nok av de i 20 årene som har barn som ser ut som de er i 40 årene! De som ser gamle ut har alltid ett eller annet barn og er alenemor. Gjerne med vilje. Så tenk på dette før dere blir verpesyk og ønsker dere en liten baby. Finn dere et mannebein først, en som forholdet varer med og ikke bare få barn med. Barn er ikke alt her i verden. Synes synd på de som mener det. 

Tommel opp til dere som deler foreldrerett, og vet dere ikke klarer alt selv. Dere som holder dere aktiv etter fødsel og vet at selv om dere er mor så må dere ta vare på dere selv også. Tommel opp til dere som bruker prevensjon og passer på at mannen bruker det. Tommel opp til dere som lar barna ha en far også. Tommel opp til dere som ikke gjemmer bort barnet og nekter faren å ha noe med ungen å gjøre. Tommel opp til dere som ikke er bitre på menn og lar det går utover barnet ditt. TOmmel opp til dere som ikke mååå bli ung mor! (16-18 åringer). Tommel opp til dere som lar bf være mye med barnet sitt når det er spedbarn også. Tommel opp til dere kvinner som vet at dere ikke eier barna. Dere er gode :) 

Der har jeg kastet meg på "synes synd på" trenden også. Så klart måtte det bli de jeg er mest irritert og forbanna på. 

Her blander du ikke bare epler og pærer, men du har laget en hel fruktsalat.

Du starter med en tirade om trening, stress og rynker, og ender opp med en hel tirade om at du synes synd i deg selv.

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte å kommentere, men jeg starter med dette:

Rynkene kommer av redusert elastitet i huden.  Alder, stress og bekymringer kan fremskynde prosessen, men trening er ikke en av grunnene.  En klassekamerat av meg hadde dype rynker allerede i en alder av 17 år, og han var ikke ung mor!
Noen får tidlig rynker selv om de aldri har stresset en dag i sitt liv, andre er rynkefri i en alder av 80 selv om de har levd et liv fullt av bekymringer.

Og hvorfor er det tommel opp til de kvinnene som passer på at mannen bruker prevensjon? Kvinnen har ansvar for egen prevensjon, mannen burde vel ta ansvar for sin del?

 

Anonymkode: 7e607...9f5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Så hvis jeg sier at menn er noen fordømte utro svin som bare slår så er det greit fordi at alle menn minner meg for mye om eksen så rettferdiggjør det at jeg generaliserer og fordømmer en hel folkegruppe? Blant annet fremmede mennesker som kan være snille og gode, men likevel blir dratt under en kan fordi at jeg har en negativ erfaring. (Just saying, eksempel er oppdiktet). Jeg bare irriterer meg over de, jeg bare fordømmer de, sånn er det. 

Du skjønner jo ikke så ikke vits i å forklare. Jeg skrev i HI hvem jeg er mest irritert og forbannet på her i verden. Ikke alle kvinner. Jeg elsker kvinner. Men kvinner som ikke er sånn som jeg beskrev i HI. Vanlige kvinner som ikke kun tenker på en ting. BARN OG Å VÆRE ALENEMOR OG EIE BARNET HELT ALENE. Ikke minst de som aldri gidder å røre på seg når det gjelder trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å balansere tråden din litt vil jeg annerkjenne de foreldrene som jobber og sliter seg fullstendig ut som aleneforeldre i full jobb, henter og bringer til fritidsaktiviteter, er leksehjelp og holder et godt hjem mutters alene. Nettopp fordi det ikke er til barnets beste å være hos den andre forelderen. De ofrer ekstremt mye og har lite tid og pleie til seg selv når alle pliker er unnagjort, og det er beundringsverdig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...