Gå til innhold

Hypnose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd hypnose som terapi/behandling? Jeg har forstått det som at det kan hjelpe mot allverdens av problemer? 

Jeg sliter med angst, depresjon og andre ting som jeg har fått behandling hos psykolog for men jeg føler allikevel at jeg har mange tilbakefall. Lurer derfor på å prøve hypnose som behandling. Vil gjerne høre deres erfaringer uansett hva dere har fått behandling for egentlig:)

Anonymkode: 220f5...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) jeg ble sendt til hypnotisør for panikkangsten min av fastlegen (ho er helt imot "lykkepiller". Helt ærlig så tenkte jeg, wow, ja dette kommer jo sikkert til å hjelpe... Og det samme tenkte jeg mens jeg var der og under hypnosen :P når han var ferdig spurte han meg om hvor lang tid jeg trodde det hadde vært, jeg svarte 15-20 min, men neida, hadde gått 1 time og 15 min. Og med en gang etter følte jeg meg mer selvsikker og rolig, så jeg dro rett på butikken alene (hadde ikke turt det på over 6 mnd) og det gikk helt fint ! :) Har vært der 3 ganger til etter det, og nå tar jeg buss, tog, er i byen, på kafe etc. alt jeg ikke hadde klart på sykt lenge. jobber ennå med det, men dette gir helt klart et push, pluss at jeg fikk hypnose cd jeg skal høre på, og øvelser for å roe ned og tenke anderledes. Så jeg anbefaler det på det sterkeste, helt klart verdt et forsøk!:)

Anonymkode: bad08...b23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei :) jeg ble sendt til hypnotisør for panikkangsten min av fastlegen (ho er helt imot "lykkepiller". Helt ærlig så tenkte jeg, wow, ja dette kommer jo sikkert til å hjelpe... Og det samme tenkte jeg mens jeg var der og under hypnosen :P når han var ferdig spurte han meg om hvor lang tid jeg trodde det hadde vært, jeg svarte 15-20 min, men neida, hadde gått 1 time og 15 min. Og med en gang etter følte jeg meg mer selvsikker og rolig, så jeg dro rett på butikken alene (hadde ikke turt det på over 6 mnd) og det gikk helt fint ! :) Har vært der 3 ganger til etter det, og nå tar jeg buss, tog, er i byen, på kafe etc. alt jeg ikke hadde klart på sykt lenge. jobber ennå med det, men dette gir helt klart et push, pluss at jeg fikk hypnose cd jeg skal høre på, og øvelser for å roe ned og tenke anderledes. Så jeg anbefaler det på det sterkeste, helt klart verdt et forsøk!:)

Anonymkode: bad08...b23

Så bra det har hjulpet deg så godt! :) og til ts, har hørt om flere som hatt god nytte av hypnose. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...