Gå til innhold

Kvinner: Hva synes dere om komplimenter fra tilfeldig forbipasserende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feks:

Rumpa di er fin!

Så sexy du er!

Du har en fantastisk figur!

 

Anonymkode: 0febd...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feks:

Rumpa di er fin!

Så sexy du er!

Du har en fantastisk figur!

 

Anonymkode: 0febd...08e

Er du mann, og tenker på å si slikt til tilfeldige kvinner?

Jeg er kvinne og ønsker å slippe å høre slikt fra både ukjente og kjente.

Anonymkode: 82c52...1e0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke. Syns det er ubehagelig.

Anonymkode: 3a06f...38f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei liker ikke slike "komplimenter". Gjør det respektfullt. Ikke poengeter spessielle punkter ved fremmeds kropp. Det er brae frekt. Har du lyst til å komplimentre en fremmeds utseende, så gå for noe enkelt som "så pen du er". Uten plystring og seksuelle bevegelser så klart, men det sier seg selv.

Anonymkode: 51ccf...33f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sånne komplimenter er ikke bra! Ikke kommenter kroppen til ukjente mennesker. 

Komplimenter for utstråling, antrekk, sko, hår og slike ting er hyggelig, så lenge det er ektefølt og ikke sagt med sex i blikket :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske enkelt TS. Synes hun at du er kjekk er det kjempestas. Synes hun ikke du er kjekk opplever hun det som hakket før voldtekt.

Anonymkode: ebf6e...259

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe behagelig, hverken slike kommentarer eller sånne ekle glisne glis.

Egentlig så synes jeg alle tilnærmelser er ekle når det er utseendet mitt som står i sentrum.

Det er slik at jeg legger fort merke til når en mann liker utseende mitt for å så kjapt prøve å finne ut om jeg er noe å prøve seg på hvis jeg har noe mellom ørene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske enkelt TS. Synes hun at du er kjekk er det kjempestas. Synes hun ikke du er kjekk opplever hun det som hakket før voldtekt.

Anonymkode: ebf6e...259

En mann som driver med catcalling blir automatisk mindre kjekk.

Anonymkode: 51ccf...33f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Å rope ut hvilke kroppsdeler man synes er fine er ikke en spesielt god måte å sjekke opp noen eller hva nå enn det er man vil med slike ting.

Derimot er det helt ok å si til noen på gata at de ser bra ut,men det kommer helt an på. Så lenge det ikke gjøres på en vulgær eller ekkel måte så synes jeg det er helt ok. Hyggelig med kompliment selv om jeg ikke er interessert i mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seksuelt ladede komplimenter fra fremmede er bare usjarmerende, vitner om dårlige sosiale antenner og er kun ett trinn opp fra å gni seg mot folk på bussen og jokke på beina deres.

Jeg reagerer egentlig ikke hvis det skjer ute på byen, men skjer det en tirsdags morgen på vei til jobb begynner jeg å lure på om vedkommende er helt i vater. Og skjer det en kveld og jeg er alene begynner jeg å lure på om jeg burde hatt pepperspray.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske enkelt TS. Synes hun at du er kjekk er det kjempestas. Synes hun ikke du er kjekk opplever hun det som hakket før voldtekt.

Anonymkode: ebf6e...259

Du er tydeligvis mann. Ikke uttal deg om noe du ikke har greie på!

Anonymkode: 177f4...52c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dritekkelt. Uansett om han er kjekk eller ikke. Oppegående folk sier uansett ikke slikt. 

Anonymkode: e0195...f65

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke det er feil, hvis du ser at noen har lagt en insatts for å se bra ut.da gir jeg oppmuntrende kommentar. som "fin du var idag" det bruker jeg å gjøre av å til, er det så ille da?

Endret av Latino-oraklet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
20 minutter siden, Latino-oraklet skrev:

Jeg syns ikke det er feil, hvis du ser at noen har lagt en insatts for å se bra ut.da gir jeg oppmuntrende kommentar. som "fin du var idag" det bruker jeg å gjøre av å til, er det så ille da?

Nei,det er det ikke. Tror ikke det er slike ting folk reagerer på. Det er folk blir ufine,ekle og vulgære at det ikke akkurat blir satt pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry og ekkelt. Man MÅ ikke si høyt alt man tenker ;)

Anonymkode: b8f5f...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...