Gå til innhold

Hva ønsker DU som gjest i et bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som gjest i bryllup ønsker jeg: 

- Ikke for lang tid mellom vielse og middag. Eventuelt fingermat i lokalet hvor man venter på brudeparet. 

- Forhåndsplanlagt bordplassering, hvor alle får sitte ved noen de kjenner fra før. 

- Ordentlig middagsmat, og ikke minst nok mat! 

- Vin og øl til maten, og godt utvalg av alkoholfri drikke.

- Få og korte taler. 

- Fri bar etter middag. 

- Pavlovakake på kakebordet! :fnise:

- Livemusikk. Blir så mye bedre stemning av det!

- Nattmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i et fantastisk bryllup i Ungarn i sommer, det beste med det som gjest var at det ble en tredagers, så utover natta på bryllupet var ikke mingling noe problem lengre. I tillegg var det fri drikke, frukt og noe snacks etter vielsen så man ikke ble sultne, passe staselig lokale, ekstremt morsomme og/eller følelsesladde taler, fritt valg av drikke til maten av flasker på bordene, fri bar med bartendere som lagde fantastiske drinker (skulle ønske man fikk drink i flere brullup), dj som spilte festmusikk, rikelig med nattmat, det var til og med fyrverkeri etter middagen. Altså god stemning, rett og slett. 

Vi fikk også mye skryt for vårt eget bryllup for par år siden. Jeg tror vi traff på å ha middels store firkantbord (10 pers?) Der alle fikk sitte med kjente, men samtidig gikk jeg hardt inn for å blande hans og mine venner, særlig de single :P og det så ut til å fungere ypperlig, det ble masse mingling, og gjengen endte opp på nach sammen etter bryllupet. Vi hadde også fri bar der vi hadde kjøpt inn alkohol på forhånd, så stemningen var god :) 

toastmaster samt min forlover skal også ha mye av æren, til sammen lagde de fantastisk underholdning med mye humor og proff sang istedenfor den evinnelige allsangen :) han holdt også tidskjema, så vi fikk god tid utover kvelden til mingling, dette tror jeg er det viktgste punktet, jeg var i et bryllup nylig der vi nesten ikke rakk prate med noen etter middag pga forsinkelser, det ble litt stusselig.

 vi hadde også dansegulv der vi hadde laget en liste på forhånd med musikk folk kan danse til men som få misliker (feks musikk fra grease), merket at dette slo bedre ann enn den mer moderne musikken i sommer selv om det også var god stemning. Men avhenger jo av hva dere liker selv. Men det kan altså bli bra liv uten DJ med en bra nok spotify/iTunes liste :)

Anonymkode: b7049...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...