Gå til innhold

Hvis du vant 5 mill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du ha gjort med pengene?

Selv ville jeg betalt ned resten av boliglånet, kjøpt meg ny bil, fått noen malere til å pusset opp her, med oss blir det jo aldri... aldri tid og ikke liker vi sånt arbeid heller :D Kanskje leid en gartner til å fikset i hagen, altså ikke fast, men hjulpet oss til å lage bed og ulike løsninger :)
Hm ja og noen malere til å male bordkledningen :) Kanskje vi skulle fornyet kjøkkenet og, det er ikke så gammelt, men pga vi måtte pusse opp to bad den gangen, så ble badene prioritert, slik at vi valgte en billigere kjøkkenløsning. Nå vil jeg ha f.eks. benkeplate av stein og dørene - kanskje heltre... de jeg har går jo opp i limingen! Meget misfornøyd... 
Hm, så ville jeg satt litt på bok etter å ha fornyet noen av møblene, kjøpt et par nye reoler og fornyet garderobeløsningen, kjøpt nye senger, og så ville jeg kjøpt meg noen fine klær :D

Resten på bok :D

 

Anonymkode: 42084...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kjøpt meg en 911, og så kjørt til Solomonøynene og så slappet av der resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville reist til Sveits. 

Anonymkode: daabe...095

Og satt pengene på bok der så du slipper å skatte av rentene din luring? :D

Anonymkode: 42084...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betalt ned studiegjelda til broren min, kjøpt ny bil til mamma (som hun trenger.) Betalt ned på min egen gjeld. Gitt bort noe, pusset opp leiligheten, kjøpt ny PC. Spart resten.

Anonymkode: 39989...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delt ut til familie, hjulpet en venn med tannlege behandling, blitt ferdig med lappen, mulig kjøpt meg ei lita leilighet og resterende går til Leger uten grenser ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Reist på ferie, og opplevd verden.

 Investert resten av pengene, så jeg kunne ha tjent enda mer penger...

Anonymkode: 489c8...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg kjøpt meg en leilighet , ny bil og campingvogn! Også hadde jeg tatt en skikkelig ferie med barna, Syden av noe slag i 2 uker!  Rekner med pengene hadde stoppet der:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittet meg med resten av boliglånet, satt noe i fond og hatt noe enkelt tilgjengelig i tilfellet jeg skulle få brålyst til å bytte kjøkkeninnredning/endre på badet eller bytte bil ;)

Anonymkode: 38ac0...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg fått råd til å spise middag hver dag , gått til tannlege og frisør.tatt med barna på div aktiviteter.gått på en konsert. Kanskje unne meg å spise ute avogtil, gå på byen en gang i blandt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller første jeg hadde gjort var å kvitte meg med studielånet og boliglån samt kjøpt bil. 
Så ville jeg pustet ut noen uker i varmere strøk. Invitert noen med dersom noen kunne. 
Deretter ville jeg ha pusset opp hjemme og kjøpt litt nye møbler. Det meste bør pusses opp. Badet mitt er 25 år gammelt. Så ville jeg tatt meg et friår fra jobb for å ta noen fag jeg mangler. Muligens jobbet litt innimellom hos vikarbyrå. 

Anonymkode: cc056...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde kjøpt den bilen som drar flest damer.

Hadde betalt meg inn på private sex-fester, og generelt gjort det jeg kunne for å få boltre meg i damer.

mmmm, damer!

Anonymkode: 0ee1e...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer, hvis man plutselig vinner 5 millioner så har man råd til å gamble 

Anonymkode: e68b1...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt lappen og gitt litt til familie og svigers og satt av resten til å kjøpe hus.

Anonymkode: 11960...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...