Gå til innhold

Han støtter Trump - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tyder på at han er skikkelig uintelligent. 

Anonymkode: f344c...832

Enig.. I tillegg viser det til skremmende holdninger om andre, og TS bør passe seg dersom mannen støtter Trump sine holdninger om kvinner. 

 

Anonymkode: 373c0...279

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er neimen ikke rart damer ender opp alene, med alle krav vi har. 

Anonymkode: d3037...e95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Whoops skrev:

Har han stemmerett i USA? Diskuterer du/dere ofte amerikansk politikk mer enn overfladisk?

Hadde ikke hatt et dugg å si om det ikke utgjorde en større del av hverdagen. Omtrent det samme som å holde med to forskjellige IDOL-deltagere eller fotball-lag.

Så du synes dét er sammenlignbart?

Anonymkode: dbe39...c9a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hillary Clinton er ikke det spor bedre enn Trump! Hvis han er enig med noen av dem, er han en tulling. Men han kan ha gode sider da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amativeReflection skrev:

Er det ikke ganske avskyelig å hate noen på grunn av deres politiske ideologi? 

 

Jo, forkastelig.  Men sånn er det menneskene har overlevd siden de primitive stammesamfunnene, ved samstemthet. Henge seg på alt inn-gruppen mener og gjør og konkurrere om å vise hvor trofaste de er ved å snakke ned ut-gruppen. Ut gruppen er alltid mindre intelligente fordi de mener noe annet enn inn-gruppen. (Og de får genuint de meningene). Og jo mindre fysisk styrke noen har jo viktigere er dette. Hva som faktisk er rett eller galt er bortimot irrelevant. (Ikke at de som går imot nødvendigvis har rett)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes dét er sammenlignbart?

Anonymkode: dbe39...c9a

Bakgrunnen for hvorfor noen holder med noen, og andre med andre er delvis lik som ved fotballag, selv om det blir oversimplifisering. ref min post over

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Semydfe skrev:

Det hadde virkelig fått meg til å lure på intelligensen til mannen hvis han faktisk holdt med Trumph. Hadde vært en dealbreaker for meg hvis det var tidlig i datingfasen. Hvis vi allerede var i et forhold, så hadde jeg nok ikke gjort det slutt.

 Dette er et klassisk og TÅPELIG forsøk på manipulering" lure på intelligensen". Tror du virkelig poenget ditt får forsterket legitimitet ved å hevde dette? 

Er ikke tilhenger av Trumph selv, men skygger alltid unna når folk drar fram intelligenskortet, da framstår du som en som ikke har satt deg inn i saken, eller kan argumentere for ditt syn.

Tåpelig og utdatert retorikk!

Anonymkode: 5df80...6aa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart en dealbreaker for meg. Trump representerer et forferdelig menneskesyn og jeg vil ikke ha en partner med slike verdier. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han virkelig mente det, virkelig mener Trump er en "fin fyr" som vil gjøre en "good job" og deler hans forvridde syn på verden og mennesker; helt fullstendig uaktuelt, faktisk skilsmissegrunn til og med.. overhode ikke til å leve med.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Carrot skrev:

Dersom han virkelig mente det, virkelig mener Trump er en "fin fyr" som vil gjøre en "good job" og deler hans forvridde syn på verden og mennesker; helt fullstendig uaktuelt, faktisk skilsmissegrunn til og med.. overhode ikke til å leve med.

Making America great again :fnise:

Anonymkode: 002d1...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent spørsmål nr titusen som går på om noe er bruddgrunn.

Er det så få som kan tenke og ta avgjørelser sjæl? Så få uten egne meninger?

Stakkars framtiden.   😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er neimen ikke rart damer ender opp alene, med alle krav vi har. 

Anonymkode: d3037...e95

Tviler på at det er noe problem å finne en kjæreste som ikke synes Trump er en kjernekar, akkurat.

Anonymkode: 242b5...b84

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Whoops skrev:

Har han stemmerett i USA? Diskuterer du/dere ofte amerikansk politikk mer enn overfladisk?

Hadde ikke hatt et dugg å si om det ikke utgjorde en større del av hverdagen. Omtrent det samme som å holde med to forskjellige IDOL-deltagere eller fotball-lag.

Man trenger jo ikke diskutere amerikansk politikk for at holdningene til en som støtter Donald Trump skal komme til syne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summers skrev:

Man trenger jo ikke diskutere amerikansk politikk for at holdningene til en som støtter Donald Trump skal komme til syne. 

Man trenger heller ikke å adoptere alle holdingene en politiker har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Semydfe skrev:

Det hadde virkelig fått meg til å lure på intelligensen til mannen hvis han faktisk holdt med Trumph. Hadde vært en dealbreaker for meg hvis det var tidlig i datingfasen. Hvis vi allerede var i et forhold, så hadde jeg nok ikke gjort det slutt.

Det er nettopp det jeg ikke forstår, han er intelligent ellers. Sitter i kommunestyret for Høyre, har mastergrad i finans og tjener en million i året, eier hus og hytte, osv., men har litt "krasse" meninger om ting, litt som Trump har..

Anonymkode: 55cbe...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det jeg ikke forstår, han er intelligent ellers. Sitter i kommunestyret for Høyre, har mastergrad i finans og tjener en million i året, eier hus og hytte, osv., men har litt "krasse" meninger om ting, litt som Trump har..

Anonymkode: 55cbe...70d

Dette er jo nettopp grunnen til at han holder med Trump. Jeg tror de fleste som er opptatt av penger har ting til felles med Trump. Yrkesvalg har ofte mye å si når det kommer til hvor man står politisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det jeg ikke forstår, han er intelligent ellers. Sitter i kommunestyret for Høyre, har mastergrad i finans og tjener en million i året, eier hus og hytte, osv., men har litt "krasse" meninger om ting, litt som Trump har..

Anonymkode: 55cbe...70d

Kanskje han henger med trump fordi han har forstått ting andre ikke har?

Anonymkode: 2db65...793

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Whoops skrev:

Dette er jo nettopp grunnen til at han holder med Trump. Jeg tror de fleste som er opptatt av penger har ting til felles med Trump. Yrkesvalg har ofte mye å si når det kommer til hvor man står politisk.

Men altså, sentrum i Demokratene ligger jo til høyre for Høyre i Norge. 

Anonymkode: fd53c...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, for da har han helt andre verdier enn meg. klart det er lov å tenke annerledes enn meg, men det får da være grenser :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...